47 bölüm:Geçmiş

39 4 139
                                    

İlk öncelikle uzun bir aradan sonra selamlar :)

Evet en son Hira intikamından sonra çekip gitmiş ve Sirana dolu dolu bir kayıt bırakmıştı. Sonuç olarak artık aralarında ne oyun ne de başka bir şey kalmıştı. 

Sadece bir hiçlik kalmıştı...

Şimdi öncelikle Hira'nın oyuna başladığı bölümlere doğru gidelim. Ardından Sira'nın da Hira yokken yaşadığı durumları göreceğiz.


2 Yıl önce İtalya

Hazırlığım bittiğinde, son kez bir aynada gözlerimi gezdirdim. Evet sonunda insan denebilecek bir kişiliğe bürünebilmiştim.

''Girebilir miyim ?'' Sara'nın sesiyle gözlerimi kapıya çevirdim.

''Girdin bile'' Saran gülerek yatağımın yanındaki pufa oturdu.

''Hazır mısın bakalım meşhur intikam planına ?'' Hazır mıyım ? Tabiki de hazırdım. Sırf ondan alacağım intikam için bir sene sonra kendime gelmiştim. Evet bugün Sara'nın yanında işe başlayacak, yeteri kadar güçlendiğimi hissettiğimde de onunla yüz yüze gelecek hatta şirketine ortak olacağım.

''Buraya geldiğim ilk günden beri hazırım Saran.'' 

Çantamı alıp Saranla beraber odadan çıkacakken, Saran duraksadı. Ah  yine unutmamıştı.

''Saran hayır ba-'' beni takmadan çekmecedeki ilaçlarımı eline aldı ve ceketinin cebine koydu.

''Daha tam iyileşmedin Hera. Atakların tekrar başlayabilir, düşüp bayılabilirsin.'' Evet ilaç kullanıyordum. Geçmeyen krizlerim, intihar ve kendine zarar verme gibi mantıksız hareketler yapışım, tedaviye başlamama sebep olmuştu.

Ama birkaç ay da gayet de iyi sonuç göstermiştim, şu an iyiydim. Saranla beraber uzun zaman sonra odamdan gerçekten güçlü bir şekilde çıktığımı hissetmiştim.

...

8 ay önce

''Artık en ünlü iş kadınlarından biri oldun Hera.'' Evet ben, en sonunda o ünlü iş kadınlarına dönmüştüm. Şimdi ise bir şekilde kendi adımı Demirkan holdinge duyurup, bana iş teklifi etmelerini sağlayacaktım. 

Sonra da oraya gidecek önce ortakları olacak, sonra da onun kalbini bir zamanlar bana yaptığından daha çok misliyle acımadan ezecektim. 

...

3 hafta önce

''İnanabiliyor musun bana evlenme teklifi etti, hem de ona testler uygularken. 

''Sen de kabul ettin ama.'' Sara'nın imayla verdiği cevaba sinirle ayaklandım.

''Saran çünkü intikam alacağım ondan. Sen sanıyor musun ki ben bir daha onu affedip mutlu olacağım. Hayır ben onu, onun beni ve içimdeki ona olan sevgiyi öldürdüğü günden daha beter edeceğim.'' Siran Demirkan, kendisinin oyunundan misliyle farklı bir oyunla karşılaşacak.

...

''Oo bugün de baya romantik evlilik teklifi almışsın.''

''Evet beni enkaza çevirdiği boğaz köprüsünde evlenme teklifi etti. Tabi ben de o boğaz köprüsünde böyle güzel anlar ekleyerek evlenme teklifi etti diye hemen her şeyi unutup içtenlikle evet diyecektim dimi.'' Siran Demirkan kendini çok uyanık sanıyor ama ben, ondan daha uyanığım. İki özür, iki romantiklikle benim ona olan nefretim ve intikam hırsım sönmez, sönmeyecek.

...

  Düğün günü

Son kayıtı da yaptıktan sonra artık gitme vaktim, gelmişti. Evet bundan sonra gerçekten de her şey bitmişti. Ben Hira Karatepe, bugün evlendiğim ve ilk ve son kez nefesimi nefesine kattığım adamı terk ediyordum. 

''Hoşça kal sonsuza kadar kalbimin sürgün edileceği adam.''

...

Sirandan 

3 yıl önce

''Siran yine mi buradasın ?''Kiran yine beni almaya gelmişti. Hayır nerede olabilirdim ki ? Sanki o bana geri dönecekmiş gibi her gün buraya geliyordum. 

''Siran artık kendine gel. Hira geri gelmeyecek.'' Hayır bunu kabul edemezdim, gelecekti. O benim meleğimdi, bana geri dönerdi. 

...

''Neredeyim ben ?''

''Hastanede doktor, bir kaç gün burada kalmanı söyledi.'' Hayır kalamazdım ya Hira'm gelip beni bulamazsa ya sonra geri giderse.

''Olmaz Kiran Hira'm, gelip beni bulamaz. Ben gidiyorum duramam burada.'' Hemen ayaklandım, takılı olan şeyleri söktüm.

 ...

''Siran.'' Meleğimin sesiydi bu.

''Meleğim neredesin ? Biliyordum bana döneceğini.'' 

''Siran .'' Ama neredeydi ? Sesi geliyordu ama kendisi neredeydi ? 

''Siran buradayım.'' Ses, köprünün aşağısından geliyordu. O ..o düşmüş müydü ?

''Geliyorum meleğim.'' Onu kurtarmam lazımdı.

Köprünün dışına çıktım boşluğa doğru bağırmaya başladım. 

''Meleğim neredesin ?''

''Aşağıdayım Siran çok korkuyorum.''

''Geliyorum meleğim korkma.''

Gözlerimi kapatıp kendimi aşağı bıraktım.

...

''Abi nihayet uyandın.'' Kiran ne yapıyordu burada ? Ben en son meleğimi kurtarıyordum.

''Kiran meleğim nerede ?''

''Abi ne meleği sen intihara kalkışmışsın çok korktum.'' 

''Ya kardeşim ben Hira'mı kurtarıcaktım. O bana geldi biliyor musun ?''

Sonunda gelmişti işte. Biliyordum beni bırakmayacağını. Ama peki şimdi neredeydi ?

''Abi kimse orada yoktu. Sen tektin.'' Kiran görmesin diye saklanmıştı muhtemelen.

''Senden saklanmış oradaydı.''

''Abi ne olur kendine gel, lütfen artık yapma bunu. Bak kaç ay oldu unut artık.''

''Saçmalama Kiran ben onu unutmam, unutamam.''

...

 ''Sadece bir kaç ay sonra eskisi gibi olacaksın.''Hastaneye yatırılışımın ilk günlerinde söylemişti Kiran. 

''Ben iyi olursam Hira'm dönecek mi ?''Eğer dönecekse hırs yapar iyi olurdum ben. Yeter ki dönsündü bana.

''Dönmesi için elimden geleni yapacağım.''

...

8 ay önce

''Kendini işe adadın iyice.'' Evet bunu diyen bendim. Eskisi kadar işle ilgim, yoktu. Sabahlara kadar içiyor , kendimi insanlara dövdürüyor ve eve geliyordum.

''Senin yapman gerekirken, ben yapıyorum işte.''

...

''Kiran ben onu çok özledim.'' Koskoca üç yıldır ne bir haber, ne bir ses vardı. O benden gittiğinden beri ben eski ben olamıyordum. Canım yanıyordu, hiç geçmiyordu .

...

 Bölüm sonu

kısa bir geçmişe dair kesitler :)

Aslında ikisi de çok acı çektiler :)

Diğer bölümde görüşürüz Hiçlik perilerim :)

HİÇLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin