Selamlar hiçlik perilerim❤
Medya :')
Bu bölümün ardından hemen diğer bölümde gelecek bilginize
Size sürprizli bölümler getirdim :)
Diğer bölümde bu bölümden hemen sonraki gün gelecek :)
İyi okumalar ❤
Yazardan
Hira, Siransız bir şekilde otele döndükten sonra adımlarıni Sira'nın odasına yöneltti.
Kapı açık, oda bomboştu. Sira'nın yattığı yatağa ilerledi ve kendini yatağa bıraktı. Sira'nın yastığını kokladı.
"Hâlâ o kokuyor." diye mırıldandı. Genç kadın, zaten hali hazırda akan göz yaşlarını tekrar akıtmaya başladı. Çok pişmandı, onunla tekrar birlikte olmayı kabul etmediği için.
"Oysa ne kadar da çok istedim sana kavuşmayı." Öyleydi, Hira, Siranla tekrar olmayı hâlâ çok istiyordu. Siran onu kandırdığında bile kalbi, Siran için atıyor ve onu istiyordu.
"Ama yapamadım işte. Korktum Siran, bir gün içimdeki seni kaybederim diye korktum."
Genç kadın, göz yaşlarını silerek ayaklandı. Artık ağlama zamanı değildi. Güçlü bir şekilde etrafı dikkatle araştırmaya başladı. Düşündü nereye gidebilirdi ki Siran ? Tek bildiği yurt dışına gittiğiydi. Çekmecelere baktı, dolaplara baktı ama hiçbir iz yoktu.
Etrafı incelerken, gözüne yerdeki bilet ilişti. Bileti incelediğinde farketmişti, İtalya'ya gidiş biletiydi. Demek ki Siran İtalya'ya gitmişti. Ama Hira, anlamıyordu eğer İtalya'ya gittiyse neden bileti buradaydı. Yoksa Siran, hiçbir zaman İtalya'ya gitmemiş miydi ? Hira, düşünmekten kafayı yiyecekti. Siran İtalya'ya gitmediyse, nereye gitmişti ?
"Neredesin Siran ?" Ellerini saçlarından geçirdi. Kafasını kaşıyarak düşünmeye başladı. Nereye gitmiş olabilirdi ?
"Se-
"Evvel zaman içinde
Kalbur zaman içinde"Düşüncelerini bölen yan odadan gelen şarkı sesiydi. Hira, Sira'nın nereye gittiğini dahası hangi Ülkeye gittiğini düşünürken, gelen şarkı sesi, hiç yardımcı olmuyordu.
"Gerçekten mi ? Şu an gerekli miydi bu ?" Hira, yandaki duvara eliyle vurmaya başladı.
"Sesini kısın şu lanet şarkının." Ama şarkı hala devam ediyordu. Hira, kafasını duvara vurmaya başladı. Evet, mantıksız hareketler yapıyordu. Şu an mantığı ve düşünme yetisi, devre dışıydı zaten.
"
Yalan bir aşk yaşarmış
Boğaz içinde""Ya bak başlayacağım yalan aşkına da boğaz içine-
Duyduğu şarkının sözleri aklına aslında burnunun dibindeki ihtimali getirdi.
"Boğaz içi mi ?"
Hira, fark ettiği detayla sevinçten yerinde zıplayacaktı. Siran'ı artık bulmuştu. O, yurt dışında sanarken, aslında Siran, her şeyin başladığı yere geri dönmüştü.
"Her şeyin başladığı yere geri döndün. Buldum seni."
...
"Nasıl gidiyorsun ?"
"Evet duydunuz. Ben Siran'a gidiyorum. "
"Allahım şükürler olsun."
"Mümkünse barışmadan dönmeyin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİÇLİK
Teen Fiction"Sahneden inebilirsin." "Perde kapandı." "OYUN BİTTİ!" . . . bir uğramaktan zarar gelmez :) tüm haklar aklımdadır :)