44 bölüm:Düğüne 2 kala

32 5 152
                                    

Selamlar hiçlik perilerim :)

bölüm şarkımız:Ercan Demirel- Elveda deme bana (03:43 kısmından açınız )(dediğim yerde açınız )

iyi okumalar

Hiradan 

''Aşkım eğer bu kocaman dağdan kayarken düşersem beni tutarsın değil mi ?'' Nira, Erdeme göz devirerek kolundan tutup başlangıç yerine doğru götürmeye başladı.

''Hadi biz de gidelim Esma'm . Bazılarına hangi çiftin kayakta daha iyi olduğunu gösterme vakti, geldi. Kiranın böbürlenmelerine gülerken, Siran eldivenli elini elime sardı.

''Gidelim meleğim. Şu kendini bir şey sanan Kiran efendiye kimin daha iyi olduğunu gösterelim.'' Gülerek eldivenli ellerimi beresinden dışarı çıkan saçlarına attım.

''Ya Siran çocuk musunuz ?'' Siran ise gayet ciddi bir tavırla önce eldivenli elimi öptü , sonra da beni de kendiyle beraber başlangıç yerine doğru götürmeye başladı.

...

''Bir, iki,üç'' Yarış başlamıştı. Siranla ben Erdem ve Niranın bir adım arkasındaydık.  Erdem gülerek arkasına döndü. Eh Siranı sinir edecekti tabi.

''Oo Siran beyler, Hira hanımlar biraz geride mi kalmışlar ?'' Erdem gülmeye devam ederken, önüne çıkan taşla arka üstü yeri boyladı.

''Erdem iyi misin ?'' Telaşla Nira Erdemin yanına giderken Siran, aramızdaki mesafeyi kapatıp bir elini belime sardı. Beni de kendiyle beraber aynı yönde kaydırmaya başladı.

''Siran ama Er''

''Aman boşver ona bir şey olmaz. Hadi biz, şu böbürlenen Kiran efendiyi yenelim.''

Kiranlarla aramızda az mesafe, vardı. Siran, daha da hızlandı. Sonra da Kiran, hızlandı.

''Abicim beni yenmene izin vermeyeceğim.'' diyen Kiran bizi geçmişti.

''Bir dakika Esma düşmüş.'' Siranın sesiyle Kiran, telaşla arkasını dönüp dengesini kaybetti.

''Hani nerede ?''

''Sevgilim kandırıldın.'' Siran ise gülerek beni de beraberinde götürdü ve yarışı kazandı.

''Biz kazandık.'' Çok mutlu olmuştu, benim koca çocuk adamım.

''Tebrikler sevgilim. Hadi gidelim durda.'' 

''Duramıyorum.''

''Siran şakanın sırası mı dur gidelim.''  

''Şaka yapmıyoru- ''

''Siran dikkat.''

 yazardan

Siranın büyük bir taşa çarpıp düşüşü ve dağdan aşağı yuvarlanması, bir olmuştu. Hira ise hiç vakit kaybetmeden onun adını haykırarak kendini dağdan aşağı yuvarladı.

''Siran geliyorum.'' İkisi de sonunda küçük bir ağacın dibinde üst üste durabilmişlerdi.

Hira, korkuyla kafasını kaldırıp hemen Siranı sarsmaya başladı.

''Sevgilim aç gözlerini ne olur ? Siran, lütfen aç hadi.''

Ama Siran, gözlerini açmıyordu. Son çare Hira, soğuktan yüzü donan adama asla hiç bir zaman denemediği bir şeyi yapacakken, Siranın gülme sesini işitti.

Hira, sinirle Siranın göğsünden kalktı. Ve onu yumruklamaya başladı.

''Allahın cezası ne kadar korktum biliyor musun ?''

HİÇLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin