Selamlar
Doğru düzgün bölüm atamayan ben fırsat bulmuşken bir bölüm daha fırlatayım dedim size :))
Hem sevgi günü bugün benden size sevgi hediyesi 😌❤
Evet sevgililer günü değil sevgi günü 😂😌
Sevgi gününüz kutlu olsun 😌❤
Bölüm şarkımız : Badem- Özlem Tekin - Kalpsiz (dediğim yerde açalım)
İyi okumalar :)
Hiradan
''Demek bir otel açtın ?'' Siranla odama doğru ilerlerken, tek konuştuğumuz konu buydu.
''Evet ama ismi ben seçmedim.'' Açıklama yapmak istercesine elleri kolları, ayrı oynuyordu. Gülerek ellerimi oynayan ellerinin üzerine koydum.
''Sakin ol Siran. Seni sorgulamıyorum, bir şey açıklamana gerek yok.'' İlk birkaç saniye bu temasımız ikimizi de etkiledi. Ama sonrasında Sira'nın...
bunu dememle elini saçına atıp kaşır gibi yapması ve gözlerini otelin tavanında gezdirmesi bir oldu.
''Yok açıklama yapmıyorum, olanı söylüyorum. '' Cevap verecekken, durduğumuz odayla geldiğimizi anlamıştım.
''Burası senin odan. Bu arada senin buraya geleceğini bilmiyordum bana da sürpriz oldu. Kiran, gazetecelik şirketiyle anlaştığını söylemişti ama sen olacağın aklımın ucundan bile geçmedi.
Bana açıklama yapıyordu benim için bunlar sorun değildi. Biz onunla sadece arkadaştık, bunların önemi yoktu.
''Sorun değil Siran. Bu otelde bir iki gün kalıp gideceğim sadece. ''
Yazardan
Hira , sadece bir iki gün kalıp gideceğeni sanarken, Nira, Erdem, Kiran ve Esma çoktan planlarını yapmışlardı bile.
''Sizce de aynı otelde kalmaları işe yarayacak mı ? Nira, hem düşünüyor hem de salonda bir oraya bir buraya gidiyordu. '' Erdem, gülerek sevgilisinin arkasından yakaladı ve beline sarıldı omuzuna da öpücük kondurdu.
''Bunu bilemeyiz sevgilim ama denemekten zarar gelmez.'' Esma, Kira'nın göğsüne kafasını yaslayıp düşünceli bir şekilde konuştu.
''Bu gece barışırlar mı bilmiyorum ama. Güzel bir gece geçireceklerine inanmak istiyorum.''
Kiran, gülümseyerek sevgilisinin saçına huzurlu bir öpücük kondurdu. Esma, bu hareketiyle Kira'nın göğsünde daha huzurlu bir konuma gelip gözlerini kapattı.
''Neyse o zaman hadi iş başına.'' Erdemin direktifiyle herkes ayaklandı.
''Ah Erdem aylar önceki halin gibisin hala. '' Evet Erdem, aylar önce Hira gittikten birkaç gün sonra herkesi toplamıştı.
''Aylar önce de böyle olmuştu.'' Erdem, gülümseyerek o anları hatırladı.
Aylar önce
Erdemden
''Ne demek hala yok.'' Kiranlarda rutin haline gelen şeyi yapıyorduk yine. Siran beyin nerede olduğunu bulup onu eve getirmek.
''Ben geldim.'' Sonunda her sabah olduğu gibi Siran bey, kapıda belirdi. Leş gibi içki kokuyordu.
''Abi neredesin sen ? Toplantıdan sonra gittin bir daha gelmedin.'' Evet Siran, artık işine fazlasıyla düşkündü. Ama her iş sonu gece çıkar , sabaha kadar eve dönmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİÇLİK
Teen Fiction"Sahneden inebilirsin." "Perde kapandı." "OYUN BİTTİ!" . . . bir uğramaktan zarar gelmez :) tüm haklar aklımdadır :)