Selamlar öncelikle
Medya :)
2 hafta aradan sonra tekrar birlikteyiz :)
Özlediniz mi hiçliği :)
Şahsen ben atmayı çok özledim :)
Hazır mıyız ?
O zaman iyi okumalar :)
İyi okumalar
3 yıl sonra / İtalya
Yazardan
Hira, yıllarca kaldığı ve gecesini gündüzüne katıp, çalıştığı evindeki çalışma odasına son kez göz gezdirdi.
"Hazır mısın Hi.. pardon Hera sanırım buna hiç bir zaman alışamayacağım.
Esma'nın sesiyle gülümseyerek ona döndü. "Alışsan iyi edersin. Çünkü ben, artık Hera Aktanım.
Öyleydi Hira italya'ya gittiğinde, direk ismini değiştirmek için gerekli işlemleri başlatmıştı. Saranında yardımıyla ismini değiştirebilmişti.
Şimdi ise Türkiye'ye dönecek ve Siran Demirkanla bambaşka biri olarak yüzleşecekti.
"Hira bu işi yapmak zorunda mısın" arkadaşının sorusuyla ona döndü.
"Zorunda değilim ama o iş benim hayalim Esma." Esma fark ediyordu aslında ama belli etmiyordu. Farkındaydı arkadaşının neden adını değiştirdiğinin, neden istanbula döndüğünün.
"Ya onu görürsen ve..."
Cümlelerini zorlukla tamamladı"Ya tekrar üzülen, kırılan taraf sen olursan"
Hira'nın yüzünde Esma'nın söyledikleriyle acımasız bir gülüş belirdi.
"Kırılacak bir yeri kalmayanı, kimse kıramaz."
Hira, daha fazla esmaya şüphe çektirmemek açısından onu geçiştirdi.
"Neyse hadi çıkalım Saran, bizi bekliyordur."
Hiradan
Salona geçtiğimizde, annem ve Zeynep, ayaklandı.
Gidip önce sıkıca Zeynepime sarıldım.
"Abla gitmesen olmaz mı"
"Ablacım inan bana sık sık geleceğim."
"Biz de gelsek"
"Anne eşin ne olacak"
"O da gelir ne olacak."
"O ne demek ya benim annem güzel annem sen böyle sevdiğinle mutluyken, ben bozamam bunu."
"Merak etme benim dönmem uzarsa ansızın çat kapı gelirsin sen de."
Zaten uzamazdı bir kaç aya biterdi.
"Tamam ama dikkat et tamam mı illa çok istediğin bir şirketten teklif aldın diye burayı boşlama. hoş burda gayet güzel başarılı şirketin varken türkiyedekinde ne var da bu kadar gitmek istiyorsun anlamadım ama neyse."
Annemin bahsettikleriyle teklifin geldiği an, geldi aklıma.
Hera aktan sizi demirkan holdingten arıyorlar.
İşte beklediğim telefon gelmişti. Gülümseyerek sekreterim Gaye'ye bağlamasını söyledim.
"İyi günler Hera Aktan italyadan buraya adınızı ve başarılarınızı fazlasıyla duyduk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİÇLİK
Fiksi Remaja"Sahneden inebilirsin." "Perde kapandı." "OYUN BİTTİ!" . . . bir uğramaktan zarar gelmez :) tüm haklar aklımdadır :)