fırsat buldukça bölüm atmaya çalışıyorum. Kusura bakmayın hiçlik perilerim
sizi seviyorum
ve iyi okumalar diliyorum :)
Kirandan
Esmayla buluşacağım kafeye geldiğimde, önceki buluşmaalarımızdan farklı geçeceği için gergindim. Çünkü Heranın Hira olduğunu öğrendikten sonraki ilk buluşmamızdı. Nedense o günden sonra Esmayla yüz yüze gelmeye çekinir olmuştum.
Esma masada telefonuna baya neşeli bir şekilde bakıyordu. Hafendiye de bakın ben burada kızın yüzüne nasıl bakacağım diye düşüneyim o gülecek eğlenecek şeyler bulsun.
Boğazımı sinirle temizleyerek masaya geldim.
''Bölmüyorumdur inşallah.'' dedim sinir bir gülüş atarak.
Esma anlamsızca baktı''anlamadım.''
''Yo yok bir şey.'' dedim ve masaya oturdum.
''Neyse hadi siparişleri verelim.''
''Tamam o zaman.'' Esma garsonu çağıracakken, telefonunun bildirim sesiyle heyecanla telefona döndü.
Gülerek tahminimce mesajını yanıtlamaya başladı.
''Esma sen böyle rahatsız olma ben giderimya.''
''Ne saçmalıyorsun sen ya.''
''İki sattir telefonda flörtleşceğini söyleseydin gelmezdim diyorum.''
''Ne Kiran saçmalama istersen.''
Ayağa kalkıp sandalyemi sinirle yerleştirdim.
''Hafendiye bak ya hem iki sattir lak lak flörtleş sonra gel bana kız.''
Esma da ayaklandı masanın iki tarafına ellerini yasladı bana hafifçe eğildi.
''Ben sana hiç bir şey demiyorum ya.'' Esma her ne söyleyecekse vazgeçip çıkışa doğru adımlamaya başladı. Hayır gidemezdi.
Dışarı çıktığında, kolundan yakalayıp kendime döndürdüm.
''Ne diyecektin söyler misin ?''
''Kiran bırak ya .'' Esma tekrar gitmeye yeltenince aklıma gelenle tekrar kolunu tuttum.
''Heh buldum tabi ya Kiran artık buluşmayalım flörtüm kızıyor falan mı diyecektin yoksa.'' Gülerek ellerimi iki yana açtım.
''Pardonya gderim ben.''
Bu sefer ben sinirli bir şekilde yürümeye başladım.
''Bana baksana sen ya . Sen öyle laf çarpıp gidemezsin ha.''
Alayla yolun ortasında bana dayılanan benden biraz kısa olan kıza döndüm.
''Aa ne o küçük hanım bir flörtleştiğin yetmiyorda beni de mi istiyorsun.''
Dememle Esmadan tokat yemem bir oldu. Bunu hak ettiğimi biliyordum.
''Kimseyle flörtleşmiyorum ben pislik herif. '' Esma tam sinirle gidecekken, belinden yakalayıp kendime çektim.
''Bı.'' demesine izin vermeden dudaklarına kapandım.
Hiradan
"Anladınız değil mi ?" Ayarladığım adamlarımı tekrar tekrar uyarıyordum. Çünkü hiç bir hata istemiyordum.
"Evet efendim."
"Güzel." Diyerek kendimi dağ evime gideceğim araca attım.
Hızlı hareket etmeliydim. Hiç bir hata olmamalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİÇLİK
Ficção Adolescente"Sahneden inebilirsin." "Perde kapandı." "OYUN BİTTİ!" . . . bir uğramaktan zarar gelmez :) tüm haklar aklımdadır :)