Selamlar :)Fazlasıyla uzun bir aradan sonra merhaba :)
Uzun bir araya ihtiyacım vardı kusura bakmayın.
Hepinizi seviyorum ❤
Bölüm şarkımız:Ferman Akgül-İstemem söz sevmeni :)
(Dediğim yerde açalım) (ilk 26 saniyeden açalım)
İyi okumalar hiçlik perilerim ❤✨
Yazar'dan
Hira, Siran'dan önce uyanmış mahmur mavi gözleriyle nerede olduğunu kavramaya çalışıyordu. Önce kafasını yasladığı yerden kaldırdı ve gördüğü manzara onu şaşkına uğrattı. Sira'nın göğsünde kafasının ne işi vardı, hatta Sira'nın kucağında Hira'nın ne işi vardı ? Aklına dün gece geldiğinde, zihninde taşlar yerine oturmuştu.
"Ben dün gece Siranla mı uyudum ? " Ellerini birkaç kez kafasına vurdu.
"Ah aptal Hira. Duramadın değil mi , hemen bir zayıf anda tekrar onun kollarına atladın." Kafasına bir kez daha vuracakken, Siran uyanmış ve elini kavramıştı.
"Sakin ol. Sabah sabah ne bu kendini dövme aşkı ?" Siran, Hira'nın aksine dün gece olanlar için çok mutluydu.
Hira, Siran'a dönüp bir açıklama yapmak istedi, ama yapamadı. Ne diyecekti ki , dün gece çok kötüydüm ve tek sığınağım olan sana mı sığındım ?
Siran, Hira'nın kendisiyle iç savaşa girdiğini fark edip, onu rahatlatacak cümleler kurmaya çalıştı.
"Dün gece burada olanlar için..." Siran da doğru kelimeleri bulamıyordu. En sonunda en mantıklı bahanesine sığındı.
"İkimiz de zayıf bir an yaşıyorduk ve o yüzden oldu yani..." Hira, Siranın da bu şekilde açıklamaya çalışmasına sırıtmaya başladı.
"Siran ne anlatıyorsun ? " Siran, Hira'nın kendisine gülmesine sinirlendi. Elini Hira'nın beline yaslayıp, kendine çekti.
"Komik mi geldi Hira hanım ? Buyrun siz anlatın." Hira, Sira'nın kısalttığı mesafeyi kucağından kalkarak açtı. O kadar yakınken bir cümleyi bırak bir harf dahi kuramayabilirdi.
"Siran açıklanacak bir şey yok. Ben, zayıf bir an yaşıyordum sen de bundan faydalandın. " Hira, kendisine göre en mantıklı bahaneyi öne sürdü. Şimdi Siran uydursundu bir şeyler umrunda degildi.
"Faydalanmak mı ? Yıllardır beni tanıyorsun ve senden faydalanacak bir adam olduğumu mu düşünüyorsun ? " Siran, Hira'nın her dediğine katlanırdı belki ama ondan faydalandığını söylemesine asla!
Hira, Siranı bu kadar kıracağını bilememişti oysa...
"Siran be..." Siran, sözlerini sertçe kesti. Fazlasıyla kırılmıştı Hira'ya.
"Bıraksana Hira. Ne yapalım biliyor musun, nasıl olsa birkaç gece önce de yaşandı böyle bir hata. Biz, bunu da o hatalardan biri olarak görelim. Sadece bir HATA.
Hira, Sira'nın dün gece olanları hata olarak görmesine kırılsa da belli etmedi ve onaylarcasına kafasını salladı. Öbür türlüsünü zaten ikisi de kabul etmek istemezdi.
"Evet haklısın sadece ufak bir hata. Sonuçta ne de olsa biz seninle ar-"
"Arkadaşız Hira. Biz, seninle birbirini çok iyi tanıyan iki arkadaşız."
Siran, dediklerinden sonra başka bir şey demeden, çalan telefonuyla birlikte arabadan indi.
Hira da arkasından mırıldanmakla yetindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİÇLİK
Fiksi Remaja"Sahneden inebilirsin." "Perde kapandı." "OYUN BİTTİ!" . . . bir uğramaktan zarar gelmez :) tüm haklar aklımdadır :)