50 Bölüm:Ortağın Kızı

41 5 287
                                    

Selamlar

Medya:Hira ve Siran :)

Nasılsınız hiçlik perilerim 😌

Ben de iyiyim

50. Bölümdeyiz duygulanmak 😢

Ne zaman geldik ya o kadar 😢

Neyse

İyi okumalar 😌❤

Erdem'den

Nira'mla beraber sabah olur olmaz, Sira'nın odasında aldık soluğu. Gidecek ve planımızın işe yarayıp yaramadığını öğrenecektik. Odaya yaklaştığımızda, Nira telaşla bana döndü.

''Gözlerimizi kapatarak girelim.'' Ah kesinlikle haklıydı. Eğer uygunsuz bir görüntü varsa görmemiz iyi olmazdı.

Bir elimiz gözümüzde oda' dan içeri girdiğimizde, Nira'ma döndüm.

''Açalım mı ?'' Cevabını beklemeden elimi gözlerimden çektim. Gördüğüm manzara, gerçekten görülmeye değerdi. Siran, Hira'nın saçlarına burnunu gömmüş, Hira, Sira'nın göğsüne huzurla kafasını gömmüş uyuyorlardı.

''Çok güzeller değil mi ?'' Nira'mın ellerinden tutarak kendime dönderdim.

''Evet ama artık gitmeliyiz.'' Sessiz adımlarla odadan çıkarken, ayağımı kapının yanındaki vazoya çarptım. Çıkan gürültüyle, arkamı döndüğümde ikisi de uyanmıştı.

''Siz ne yapıyorsunuz burada ?'' Aynı anda demişlerdi. Gülümseyerek parmağımı onlara uzattım.

''Bence önce siz aynı yatakta ne yapıyorsunuz ona bakın derim.'' Dememle Nira'mı da alıp odadan kaçmam bir oldu.

Hira'dan

Erdem çıkar çıkmaz, Siran'a döndüm. Biz, gerçekten de beraber mi uyumuştuk ?

''Ben, farkında değildim. Hem sınırları ihlal eden sensin. Baksana en son yataktaydın, şimdi yanımda.'' Hemen kendini savunmaya geçmişti.  

Ben miydim ? Aklıma dün gece geldiğinde, dudağımı ısırdım. Fark etmeden nasıl gelebilirdim onun yanına. 

''Ben fark etmedim, yani kusura bakma.'' Nasıl böyle bir hata yapabilirdim ben. Aklıma onun da beni ahtapot gibi sarması gelince, parmağımı gözüne sokarcasına salladım.

 ''Hem ayrıca sabah sen de burnuma saçlarını gömmüştün. Ben yanlışlıkla gelmişim, sen de hiç şikayetçi olmamışsın.'' Madem o, bana laf çarpıtıyordu, ben de çarpıtırdım. Bütün suçu bana atamazdı.

''Öyle mi olmuş ? '' Siran, imayla gülerek kafasını öbür tarafına çevirdi.

''Gülme Siran! Neyse dün gece ne oldu, bitti unutuyoruz. Hem biz arkadaşız böyle ufak bir hatayı büyütmemize gerek yok.'' 

Sira'nın gülen yüzü, dondu. Kafasını onaylarcasına sallayarak dolabına ilerledi, dolabından kıyafetlerini alıp banyoya yöneldi. 

''Aynen böyle bir hatayı büyütmeye gerek yok.'' Başka bir şey demeden banyoya girdi. Ben de o girer girmez, odama doğru yol aldım.

...

''Ne demek tatile geldik ?'' Kiran, Esma ve Nira, Erdem çiftini Siranla sorguya almıştık.

''Evet abi ne her gün iş iş bunaldık.'' 

''Allah Allah İzmir de onca güzel otel varken, Sira'nın oteline geldiniz demek.'' Esma ve Nira, ellerini aynı anda kafalarına vurdular.

HİÇLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin