selamlar
nasılsınız bakalım
ben de iiyiyim
farkındayım bu aralar kıtaplarım gununden sonra gelir oldular ama cıdden evde olamıyorum ve yazacak ortam bulamıyorum ama sonuç olarak bi hafta içinde hepsini de atıyorum :))
neyse adım adım yaklaşıyoruz gerçeklere :))
bu bölüm de.. neyse okuyun :)
iyi okumalar
hiradan
siranın sorgulayan bakışlarına bakarken bi yandan da bahane düşünüyordum ne desem ki diye düşünürken aklıma bir şey geldi
''heh tabi ya annem annem seni yemeğe davet etmemi istedi de kirana da sana ayıp olmadan nasıl sorabileceğimi soruyordum kiran da bana kızdı işte ne ayıp olması falan öyle ufak bir tartışma yaşadık''
derin bir nefes aldım huzurla neyseki bir şey bulmuştum
''anladım meleğim de kiran çok haklı ne utanması tabiki de gelip baana soracaksın sevgilinim ben senin''
gülümseyerek kaafamı salladım'haklısın sevgilim üzgünüm''
''neyse masaya geçelim o halde esmam bizi bekler'' kiranın heyecanlı sesine göz devirdim tanımasam inanacaktım nerdeyse
....
''demek siran size yemeğe gelecek ama hira'm hani bugun kız kıza parti verecektik sen ben nira ''
ya ben ne zaman öyle söz verdim ki kafamı kaşıyarak mahcupca esmaya döndüm
''ya esmam kusura bakma ben unutmuşum''
siran gülümseyerek elini elimin üstüne koydu''sorun yok meleğim başka zaman gelirim ila bugun olcak değilya hem gününü de daha belirlemedik ya''
''sorun yok ya ben de esmayla bugun baş başa bir akşam geçirmek istiyordum he ne dersin esmam hem siranda hiralara gider yemeğini yer''
esma kirana gülümseyerek döndü''olur tabi canım neden olmasın''
sinirle karşı çıktım''hayır olmaz''
masadaki iki şaşkın yüzün yani siran ve esmanın bana dönmesiyle bahane üretmeye basladım''yani şey ee esma bu önemli yemekte bana eşlik etmen gerek hatırlasana sevgilimiz olursa aile yemeğinde biz de olacaktık hani ''
''ama sirana ayıp olmaz mı hiram yani hem annenle tanışırdı hem seninle baş başa biraz vakit geçirirdi ''
mahcupca sirana döndüm siran benim aksime gülümsüyordu
''ne sorunu esma tabiki lütfen akşamki yemek de sen de ol'' dedi bana bakarak gülümseyerek ellerinden ttutum''teşekkür ederim'' diye fısıldadım
''eh o zaman satılan taraf benim bu akşam sanırım'' kiranın sitemli sesiyle esma ona gülerek bakmaya basladı
''çocuk gibisin kiran demirkan''
''yokya esma hanım geçen pamuk şeker yiyen kız mı söylüyor bunu''
esma şokla ağzı açık kirana bakmaya başladı''hiyy sen nerden biliyorsun piss hain o gün gittiğini sanmıştım''
''gider miyim kızım gizliden seni izliyordum ''
esmadan
ne demişti o az önce o gün beni mi izlemişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİÇLİK
Teen Fiction"Sahneden inebilirsin." "Perde kapandı." "OYUN BİTTİ!" . . . bir uğramaktan zarar gelmez :) tüm haklar aklımdadır :)