I'll come back to Haunt you❤

92 5 0
                                    

Luanna pov:

En dan zit je daar met je broer en je huilende vriend bij Starbucks,ik snap echt dat Dan moet huilen .

Opeens liepen Kyle en janna binnen met een frappucino in hun hand.

Ze kwamen al helemaal lachend aan bij ons zitten tot dat ze Dan zagen met tranen in zijn ogen.

al heel snel verdwijnt de 'big smile' van de gezichten van Janna en Kyle .

Kyle geeft Dan meteen een knuffel omdat hij weet dat het om Sydney gaat,Kyle neemt een grote slurp van zijn frappucino en maakt een overdreven geluid waar door iedereen moest lachen.

Zelfs Dan moest er hard om lachen waardoor iedereen hem aan kijkt en hij stopt met lachen hij kijkt ons nep boos aan en zegt, jullie kunnen mij ook altijd aan het lachen krijgen

Als we als iedereen zijn koffie op heeft splitsen onze wegens Kyle en Janna gaan naar het appartement van Kyle ik geef Kyle en Janna nog een knuffel en stap in de Auto van Will die onder de spullen en kleding ligt .

ik ga weer naast Dan zitten achter in hij pakt mijn hand, en kust me op mijn wang.

Dan kijkt Will aan en zegt jij hebt ook de schoonste auto van de hele wereld ,Will reageert terug en zegt 'Dat kun je zeker niet zeggen van jouw appartement'Dat ziet er uit alsof er jaren niemand geleefd heeft .

Dan moet lachen en ik zei toen ,er moet inderdaad echt eens worden opgeruimd .

Na dat Will Dan had afgezet liepen Dan en ik het appartement binnen .

Omdat het heel erg naar bier rook en overal bierflesjes lagen begon ik op te ruimen. Dan vond het niet nodig dat ik ging opruimen dus pakte hij de flesjes bier uit mijn handen.

Als ik door de kamer ren naar Dan die de bierflesjes vast heeft ,struikel ik over een flesje en val ik op Dan.

Bastille-Things We Lost In The Fire ∆Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu