Diferent.

55 6 0
                                    

Luanna Pov:

Ik word wakker met een hevige pijn aan mijn rug en been en arm ,ik had overal pijn en zat onder het gips.

Als ik naar rechts probeer te kijken zie ik dat Dan op een stoel naast mijn bed zit.

Hij sliep,hoelang zou hij hier zijn?

Hoelang lag ik hier?

Waar was heen Cindy heen?

Ik tik Dan wakker,hij keek me aan en kreeg tranen in zijn ogen hij kwam op me af en gaf mee een knuffel.

Nou ja dat probeerde hij,we knuffelden lang ,Dan keek me aan en kusde me.

Hij zei dat hij blij was dat ik nog leefde.

Hij vroeg me wat er nou precies gebeurde.

Ik probeer dan te vertellen dat ik op mijn werk, de muziek school ,privé lessen geven en Alice een nieuwe leerling is.

we hadden een gesprek samen met Cindy haar tante ,toen ik de eerste dag les ging geven

Toen ik hoorde dat Alice en Cindy, Rose met de achternaam heten het klonk zo zo bekend dat ik vroeg over Sydney .

En na een moment besloten we vrienden te worden .een week later hadden afgesproken.

op een dag vroeg Cindy me , of ik mee wilde gaan met haar naar Wendover om wat te halen uit haar oude appartement aangezien ze net verhuisd zijn naar Londen.

maar als we terug rijden gebeurde er iets met Cindy ze was volgensmij bewusteloos en kon niet sturen ik probeerde zelf te sturen maar we werden toen geraakt door een andere bestuurder.

Nadat ik Dan alles vertelt heb val langzaam in slaap,Als ik weer wakker word zie ik Dan naast me op de stoel hij is in slaap gevallen .

Als ik Dan weer aan tik ,word hij wakker .

Dan pakt zijn telefoon uit zijn broekzak,hij zegt dag het 8 uur is.

8uur s 'ochtends.

Er kwam een doker binnen met dienblad met eten.

Hij gaf me ook pijnstillers,waneer de dokter weg is kijk ik naar het eten.

Brood en een kopje thee,Dan vroeg me of ik nog ging eten.

Ik zei nee,ik had nergens zin in ik voelde me niet goed.

Ik slikte mijn pijn stillers en probeerde goed te liggen.

Het eten legde ik aan de kant,Dan en ik zeiden weer eens niks maar het was toch fijn.

Zoals altijd,ik was blij dat Dan er was.opeens word er op de deur geklopt het waren Kyle en Janna.

Bastille-Things We Lost In The Fire ∆Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu