guns and movies

100 6 2
                                    

Woody pov:

De bel gaat en er staan 3 gasten voor mijn deur ,Dan Kyle en Will natuurlijk.

we gaan mijn huis omtoveren tot een spookhuis achtig iets,dit is voor hun de eerste keer dat we halloween in mijn nieuwe huis vieren.

Als we meteen allemaal aan de slag gaan merken we al snel dat het al laat is en dat we ons moeten verstoppen voor de anderen nou ja anderen ,janna Luanna

Chrissy en Awuoi.

We spelen altijd met halloween met speelgoed pistooltjes met ruberen kogeltjes.

We moeten elkaar dan afschieten,klinkt kinder achtig maar het is echt cool in het donker.

Als we ons hebben omgekleed gaan we ons verstoppen,we horen na een moment dat de anderen komen .

En ja hoor zonder dat ik het weet krijg ik een kogel tegen mijn hoofd,

En ik hoor Dan kei hard YES' roepen.

Luanna zou wel af zijn,Kyle en Janna lopen richting beneden waar ik met Chrissy zit dus die waren ook af.

Nu wachten op Awuoi en Will,ik zie Will van uit de keuken naar de woonkamer sluipen,Maar hij weet niet dat van uit de gang Awuoi komt.

Als Will net om de hoek loopt krijgt hij een pijltje recht op zijn voorhoofd door Awuoi en hij is af.

Dan en Luanna zijn ondertussen ook beneden,Chrissy stelt voor om een film te gaan kijken , Awuoi en Chrissy kijken elkaar aan en zeggen tegelijk 'Twilight.

Niet dat iemand daar zin in had maar iedereen keek toch mee.

Luanna pov:

Om eerlijk te zijn viel ik bijna in slaap Wanneer Chrissy de tweede dvd van twilight op hadden gezet.

Halfverwege de film gaat de deur bel ,Woody rent op de deur af en er komt opeens een drukte naar binnen.

Het waren de vrienden van Woody & Chrissy,Woody zette keiharde muziek op en begon te dansen.

We moesten alemaal lachen,we donken alemaal bier ,we hadden het super gezellig .

Op een moment kon ik Dan niet vinden,ik ging naar de gang en ik zag hem op de trap zitten.

Hij was niet blij,ik ging naast hem zitten en vroeg hem of het wel ging.

Dan kijkt me aan en zegt ik blijf wel even aleen hier zitten .

Hij zegt niet waarom ,als opeens Will de gang opkomt en tegen Dan zegt dat hij moet komen mee doen,en niet als een saaie op de trap moet zitten.

Dan keek Will boos aan en liep naar buiten,Will was absoluut ook dronken.

Dan en ik besloten om naar huis te gaan ,maar we hadden alebei geen auto en geen zin om te blijven.

Dus gingen Dan en ik lopens naar huis.

Het was een lange wandeling,als Dan en ik door een park lopen zien we dat er iemand aan het optreden is.

In het park staat een tentje waar iemand aan het optreden is, het is mooi versierd met lichtjes en lampionetjes.

Dan en ik gaan bij het publiek sstaan en luisteren naar de muziek die gespeeld werd.

Dan trekt me opeens mee ,ik vraag hem waar we heen gaan, Dan en ik liepen een stuk verder weg van de muziek en de mensen.

We zitten op een bankje ,we zeiden niks, het was stil maar het was fijn.

Dan keek naar me en hij zij dat hij dit veel fijner vond dan bij Woody.

Als het weer stil is zeg ik tegen Dan dat ik het echt erg vind wat er met Sydney is gebeurd.

En dat ik snap dat hij niet echt zin heeft om te feesten.

Dan geeft me een knuffel en zegt dat ik hem te goed ken.

Dan en ik genieten van alles om ons heen,de stilte was fijn.

Maar toen begon het te regenen,en we waren zeker nog een kwartier van ons huis af.

Dan en ik besloten om door de regen naar huis te lopen ,we waren nat maar het was gezellig .

Heel gezellig❤

Bastille-Things We Lost In The Fire ∆Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu