Luanna POV:
Als we in het hotel aan komen zegt Chlöe dat even in de Lobby moet wachten samen met Danielle HAIM de rest ging ergens heen ik had geen idee waarom ik hier moest blijven wachten.
Chlöe kwam op me aflopen ze zei dat ik mijn ogen docht moest doen, Chlöe en Danielle leden me ergens heen.
Als ik mijn ogen open mag doen zegt iedereen Surprise !
HAim ,James ,Chlöe,Ed,Taylor en Lorde stonden in de kamer om het bed,Overal hingen slingers en ballonen en iedereen was happy birthday aan het zingen,Ik keek op mijn telefoon en ja hoor het was 17 Februari mijn verjaardag!
Op het bed lag een cadeau Chlöe zei dat het voor mij was, Ik maak het open en er lag een gitaar koffer,ik maak de koffer open en ik zie een gitaar Chlöe pakt de gitaar er uit en zegt dat de gitaar van Will was en nu van mij.
Chlöe had van alles geregeld om de gitaar voor mijn verjaardag te regelen,het was een echte Framus Mayfield, ook nog die van Will.
Ik begon bijna te huilen van blijdschap dit was een geweldig verjaardags Cadeau, Het liefst vier ik mijn verjaardag met Dan maar dit was echt geweldig.Bedoel Ed sheeran Taylor swift en Lorde feliciteerden me op mijn 26ste verjaardag.
James kwam op me aflopen met een taart met 26 kaarsjes, Ik moest de kaarsje uitblazen en een wens doen.
Ik wenste een verjaardag met Dan , meer niet ik wilde gewoon terug bij hem zijn ik miste hem zo erg.
Wanneer iedereen juicht omdat ik de kaarsjes uitblaas word er opeens keihard Luanna door de ruimte geroepen.
Ik draai me om het waren Ella Janna Chrissy Awuoi ik ren op ze af en geef ze een knuffel.
Ik vroeg ze wat ze hier in Brazilië deden op Ella na, Janna zegt dat ze hier zijn voor het festival omdat Bastille hier optreed.
Maar er was een maar ,Janna zei het woord Dan en Sophie maar voordat ze het woord Sophie kon uitspreken .
Stonden Dan Kyle Will en Woody bij de deur , ik loop op Dan af en gaf hem een knuffel, mijn verjaardags wens kwam uit.
Dan zei Luanna maar hij kon zijn zin niet af maken omdat hij geroepen werd,Dan wilde me niet los laten dat voelde ik .
Maar Dan werd toen voor de 2de keer geroepen, Door een wel bekende stem .
ik had tranen in mijn ogen van blijdschap maar die tranen veranderden al heel snel in tranen van verdriet want wat ik zie is dat Dan naar het einde van de gang loopt en iemand kust , hem het was Sophie.
Ik duwde iedereen aan de kant en ik rende uit de kamer ergens heen waar niemand was,Ik zag een bezemkast die open stond ik liep er in en sloot me op .
Ik hoorde Janna nog naar me roepen maar het was te laat voor haar,Ze kon me niet vinden omdat ik de bezemkast in ging.
In de bezemkast was ik aan het huilen ,Wat was er gebeurd in een maand.
Hoe kon dit gebeuren ? Hoe kon Sophie Dan hebben, Was Dan gelukkiger met haar ?
Zo zag hij er niet uit, ik had een tijdje in de bezemkast gezeten.
Ik sloop voorzichtig uit de bezemkast naar mijn kamer.
Ik had eerder al de sleutels gekregen,Als ik in de kamer kom zie ik de gitaar liggen ik wrijf langs de snaren en zucht .
Ik had een vreselijk verjaardag,Ik besloot mijn spullen uit te pakken die al in de kamer stonden.
Ik zette de deur slot en ik ging douchen ,Ik zat een tijdje in de douche proberen kalm te worden .
Er ging van alles door mijn hoofd, Als ik uit de douche ga trek ik een shirt aan en droog ik mijn haren .
Het was al een uur later ,Wanneer ik net mijn haren heb droog geföhnd word er op mijn deur geklopt .
Ik probeer me zo stil mogelijk te houden ik ging op bed liggen en deed mijn ogen dicht om me rustig te proberen te houden.
Als ik opeens een klik hoor mijn deur ging open ,en werd weer dicht gedaan en op slot.
Iemand zat op het bed ,ik zei ga weg alsjeblieft , maar ik betrap me zelf er op dat ik al aan het huilen ben.
Als ik opeens een hand op mijn schouder voel en mijn naam word gezegd 'Luanna.
JE LEEST
Bastille-Things We Lost In The Fire ∆
Fanfic{B∆STILLE F∆NFICTION} Dan en Luanna het zusje van Will Farquarson,hebben een relatie met elkaar na een jaar krijgt Luanna een auto ongeluk terwijl Dan op tour is. waneer Dan met de band terug komt naar Londen,gebeuren er allemaal dingen. "Overleeft...