Luanna POV:
Dan grijnst naar me en trekt me mee naar boven, Wat gaan we doen vraag ik hem , misschien een strak plan om te douchen , Zegt Dan .
Haha ja inderdaad en douche heb ik wel nodig en Dan ook wel want hij was nog helemaal nat.
We lopen naar de bad kamer we kleden ons uit , ik maak de douche aan , Dan keek me met een dromerige blik aan , Ik vroeg hem wat er is.
Gewoon , Je bent mooi , Maakt niet uit hoe wat en waar zegt Dan.
ik geef hem een kus en stap in de douche,en Dan ook .
Dan en ik praten de hele tijd tegen elkaar over van alles en nog wat , als we opeens gestoord worden want de bad kamer deur ging open, terwijl Dan en ik douchen.
KYLE! , schreeuwt Dan, ow shit zegt Dan heel snel , hij ging voor me staan omdat ik niks aan had , maar Dan had ook niks aan , hij gaf me snel een handdoek en hij winkelde zelf een om zijn middel.
Kyle hoor je niet dat er water stroomt , van de douche dan kom je niet zomaar de badkamer in lopen zei Dan een beetje boos tegen Kyle.
Kyle zei sorry en sloot de deur, en rende weg.
Pff... Sorry zegt Dan tegen me.
Dan je hoeft geen sorry te zeggen , jij kan er toch niks aan doen zeg ik tegen Dan.
Dan zucht en kijkt met een schuin hoofd naar me , Ik liep op Dan af en kuste hem , Ik kuste hem lang , en dat was het fijnste gevoel in de hele wereld.
Als we los laten zegt Dan , "Je weet wel wat ik leuk vind"
OH zeker weet ik dat zeg ik tegen Dan ik streel met een vinger over zijn borstkas en geef Dan een knipoog wanneer ik weer richting de slaapkamer loop om me om te kleden.
binnen een uur had iedereen zich kunnen douchen en omkleden.
meteen daarna was iedereen bij ons thuis , Will Woody onze manager en de rest.
Dan en ik besloten om bij Matthew Dan en Tord in de auto te gaan, de anderen propten zich maar in de kleine tourbus waar de instrumenten zaten.
Na 2 uur rijden komen we in Liverpool aan, voor het optreden van Dan Kyle Will en Woody.
ze deden 3 liedjes , Bad bood , Oblivion en Pompeii.
daarna gingen we weer meteen terug naar Londen, Ik nam van Matthew Dan en Tord afscheid ik zag ze waarschijnlijk weer een tijde niet omdat ze touren en aan hun nieuwe album werken .
Dus nam Matthew me mee naar buiten in de tijd dat de anderen wat praten.
Matthew wilde een goed afscheid nemen , natuurlijk zagen we elkaar nog maar voor een tijdje even niet.
Matthew en ik hebben best veel mee gemaakt in een korte tijd , en ik had een paar tranen in mijn ogen ook al weet ik dat dat niet nodig was.
Ik ging Matthew best missen,hij is er altijd voor me geweest.
We gaven elkaar nog een knuffel en zei dat ik heb echt ga missen.
we gingen elkaar vast nog wel zien maar dat duurt wel een tijdje Matthew en ik wilden elkaar niet loslaten we hebben gewoon een te goede vriendschap .
"Luanna je vergeet me niet je hebt het vast goed met Dan en als je iemand nodig heb om mee te praten bel je me maar eens of stuur je me een berichtje"
zei Matthew, Hij pakte mijn pols en deed zijn favoriete armband om mijn pols , Ik zei bedankt , ik had echt tranen in mijn ogen maar het was oke.
Tord en Dan kwamen bij ons buiten staan en vroegen ons of we klaar zijn met ons hele ding.
ik lach en zeg ja we zijn klaar , ik veegde mijn tranen weg , Tord vroeg me wat er was .
niks zei ik tegen heb ik ging hun allemaal missen , AWW zeggen Tord en Matthew ze geven me een knuffel en zeggen dat we elkaar wel weer snel zien en dat we dan zeker iets leuks gaan doen.
Als ik al mijn tranen heb afgeveegd , lopen we terug naar de anderen , Dan komt blij op me afgerend maar hij ziet dat ik net even soort van gehuild hebt , Hij geeft me een knuffel en zegt niks.
Dan kwam naast me staan en deed een arm om me heen terwijl hij met Matthew sprak.
ze namen afscheid van elkaar , en we gingen allemaal een richting in .
Will was even onze taxi chauffeur hij reed Janna en Kyle ergens heen en hij bracht Dan en mij naar huis.
Dan POV:
Als we in Will's auto zitten met Janna Kyle Luanna Will en ik, is het het heel erg stil , Luanna Leunde met haar hoofd op mijn schouder.
Ze viel in slaap , en ik had dus een super leuke verassing voor haar , we gingen ergens heen gewoon een avondje samen iets leuks doen.
Als Will ons thuis heeft afgezet draag ik Luanna naar haar bed , ze was nog aan het slapen .
ik besloot om haar om te kleden, terwijl ze slaapt haar kleding was echt vies van het dragen en helpen met spullen verplaatsen in de studio in liverpool.
Ik klede mezelf ook om ,Ik ging op de bank zitten en viel zelf ook in slaap.
JE LEEST
Bastille-Things We Lost In The Fire ∆
Fanfiction{B∆STILLE F∆NFICTION} Dan en Luanna het zusje van Will Farquarson,hebben een relatie met elkaar na een jaar krijgt Luanna een auto ongeluk terwijl Dan op tour is. waneer Dan met de band terug komt naar Londen,gebeuren er allemaal dingen. "Overleeft...