Dan POV:
"Full of story's to be told"
Als ik stop met zingen , Zien Luanna en ik 2 hoofden uitsteken bij de deur , het waren Kyle en Will.
Luanna vroeg ze of ze uitgekeken waren , Kyle keek ons met een best wel enge blik aan en vroeg of dit een nieuw lied word.
Ik lach en zeg dat ik maar wat zong , en dat het niks voorstelde.
Kyle lacht sarcastisch en zegt , Dan iedereen weet dat elk lied dat je zelf zingt uit eindelijk een nieuwe hit van ons word.
Heel grappig Kyle maar dat kun je vergeten want dit is gewoon slecht, Zeg ik tegen hem.
Kyle en WIll gaan voor ons staan en zeggen dat het niet slecht klonk, Luanna draaide zich om en zei dat het ook niet zo slecht was en dat het best wel goed klonk.
Ik stond op en ging naar binnen , Luanna stuurde Kyle en WIll weg.
Luanna legde haar gitaar weer in haar koffer en kwam op bed liggen,We vielen al heel snel in slaap , we waren echt moe , en het was echt fijn dat ik weer eens kon slapen.
In de tijd dat Luanna er niet was heb ik uren lang wakker gelegen en kwam ik soms niet in slaap, Ik heb geprobeerd slaappillen te nemen om in slaap te kunnen vallen.
Maar het werkte niet echt voor me , Ik werd er te moe van en kon haast niet meer opstaan.
Wanneer het de volgende ochtend is , Hoor ik het gekrijs van de Meeuwen en de golven van de zee, Luanna lag niet in bed .
Ze zou wel op het balkon zitten , Ik loop naar het balkon en wie zitten daar , Janna , Ella en Chlöe.
Ook hoi zeg ik tegen ze , Ik zei tegen Luanna dat ik in de badkamer ben, Ik nam een douche het was echt warm dus nam ik een koude douche.
Als ik klaar ben met douchen , kleed ik me om en doe ik mijn bril op , ik had vandaag niet echt heel erg veel zin om lenzen in te doen.
Vandaag ga ik met Kyle Will en Woody naar een museum toe, We werden uitgenodigd door het museum om te komen en te leren over de cultuur .
Wanneer ik klaar ben in de badkamer , Loop ik naar het balkon toe naar Luanna en de rest , Ik neem afscheid en ga naar de lobby toe waar Kyle WIll en Woody staan.
WE moeten in een auto en worden gereden naar het museum , Onze manager Dick is er ook.
als we uitstappen zien we Greg, onze fotograaf / vriend.
Als we het museum in gaan krijgen we meteen de rondleiding en een hele uitleg van hoe en wat.
Het was best wel interessant, Als laatste mochten we zelf ook iets doen dat was wel leuk.
Later hebben we nog wat gedronken , We moesten ook een klein optreden geven voor de bezoekers van het museum die in het cafetaria zaten.
we zongen Bad Blood , Of the night , en Pompeii.
Als het optreden voorbij is gaan we nog op de foto met wat fans, Als het tegen 3 uur is gaan we weer terug naar het hotel.
we moesten ons gaan klaar maken voor de gig die we vanavond hadden, iets verder op in de stad.
Kyle Will Woody en ik gingen nog wat repeteren , Als Chlöe Luanna en Ella opeens in de studio staan waar wij repeteren.
Ze stellen voor om Pompeii te oefenen samen , om te weten wat we nou precies gaan doen.
onder het zingen van Pompeii , mogen Janna Awuoi Chrissy Alice James en Danny mogen ook komen om er bij te staan en mee te springen.
Als we klaar zijn met repeteren , gaan we allemaal naar onze hotel kamers en kleden we ons om.
Als Luanna en ik klaar zijn met omkleden , pak ik mijn rugzak en telefoon en Luanna nam haar gitaar mee.
We liepen naar de Lobby waar we moesten wachten op de anderen , Na 10 minuten kwam iedereen pas.
WE konden in de gehuurde busjes stappen en we reden naar de concertzaal waar we gaan optreden.
Als we binnen komen , Zien we dat ze het podium klaar maken voor Ed Sheeran .
Wij mochten backstage staan omdat we zelf ook optreden.
Woody en ik renden als kleuters over het podium , Iedereen keek ons aan en schreeuwde maar wat in het rond.
Als we al langzaam mensen zien binnen komen, allemaal schreeuwende fans.
Woody en ik renden van het podium en gingen op de bank zitten en kijken naar Ed's optreden.
Na zijn optreden kwam , Ellie Goulding ,Taylor Swift en John Newman .
Na John waren wij aan de beurt, Onze instrumenten werden klaar gezet en we konden op het podium komen.
We begonnen met Icarus , Ik vergat bijna de microfoon aan te zetten, Na Icarus zongen we , Overjoyed these streets , en No Srubs waarbij Ella er bij kwam om mee te zingen , Na No Scrubs zongen we What would you do , Of the night , en Flaws .
Wanneer we aankondigen dat we ons laatste nummer gaan spellen zeg ik dat we pompeii gaan zingen en dat er wat vrienden ons komen helpen.
Chlöe en Ella kwamen er bij, de hele crew van Ella deed mee en Chlöe zong mee en Luanna stond bij Will ze speelden allebei gitaar.
WE hadden gesprongen en gedans en het was super !
Na ons optreden ging Chlöe optreden , Ik nam afscheid van Luanna en gaaf haar een kus en zei veel plezier.
Chlöe gaat naar het podium toe en Luanna ook samen met James en nog een drummer en een bassist.
We hadden achter het podium keihard mee zitten te zingen , op de muziek van Chlöe.
Na Chlöe's optreden waren nog wat andere artiesten aan de beurt , Ella had het ena laatste optreden.
Bij haar laatste liedje dat ze zong mochten wij bij haar op het podium komen .
We hadden allemaal als een gek mee gedaan , het was echt super gezellig.
het laatste optreden was van HAIM, WE hebben daar het hards op mee gezongen want Luanna en ik vinden ze echt awesome.
Wanneer het voorbij is , gaan we weer de naar de busjes toe, Kyle zegt dat hij honger heeft.
dus gingen we de stad in en stapten we ergens maar uit en gingen we maar wat rondlopen en kijken of we iets tegen kwamen om te eten.
Da een heel stuk gelopen te hebben komen we een Pasta restaurant tegen , Waar we meteen naar binnen lopen , we hadden allemaal we zin in pasta.
JE LEEST
Bastille-Things We Lost In The Fire ∆
Fanfiction{B∆STILLE F∆NFICTION} Dan en Luanna het zusje van Will Farquarson,hebben een relatie met elkaar na een jaar krijgt Luanna een auto ongeluk terwijl Dan op tour is. waneer Dan met de band terug komt naar Londen,gebeuren er allemaal dingen. "Overleeft...