{Gone}

50 6 0
                                    

Dan pov:

Er word op mijn schouder getikt,ik draai me om het is Will.

Ik kijk om me heen ik vroeg Will waar Luanna was,Will zegt dat we nog onder weg zijn naar Luanna.

En dat we er binnen nu en een halfuur daar zijn.

Ik sta op en loop naar de koelkast,ik pak een flesje water en ga weer zitten.

Leeft Luanna nog vroeg ik aan Will.

Will keek me aan en vroeg me waarom ik dat vroeg.

Ik vertel hem dat ik waarschijnlijk net een nachtmerie had en dat Luanna daar in dood ging.

maar gelukkig leeft ze nog,zei Will

Het is stil Will zegt niks meer en ik ook niet,waneer de bus stopt roept Dave de busshaufeur dat we er zijn.

Kyle Will Woody en ik lopen uit de bus en gaan naar binnen.

Janna had me een sms gestuurd ,op welke afdeling ze zijn.

We moesten naar de eerste hulp toe.

We rennen het heleziekenhuis af naar Luanna.

Als we eindelijk de eerste hulp gevonden hebben lopen we in de richting van de kamer van Luanna.

De grote deuren naar de hal van Luanna gaan open ,aan het einde van de hal zien we Janna ,Awuoi,Chrissy en een meisje zitten op de bank.

We rennen op ze af als we dichterbij komen zie ik dat het Alice is is het zusje van Sydney.

Ze huilt,als ik naast haar ga zitten vraag ik haar of het wel gaat.

Alice wilt niet naar me kijken ,maar als ik het nog een aan haar vraag kijkt ze me aan .

Ze ziet dat ik het ben ,ze geeft me een knuffel.

Ze zegt dat ze net het nieuws gekregen heeft van haar tante.

'Cindy' ik vind het echt heel erg wat er met Alice's familie is gebeurd.

Alice vertelt me dat ze morgen word mee genomen naar een huis voor kinderen zonder ouders.

Een "pleeghuis" , arm kind.

Ik vroeg aan Janna waar Luanna was.

Janna vertelt me dat Luanna even weg is voor ee scan , om te kijken of er iets gebroken is.

Janna vertelt me ook dat Haar nek zwaar gekeneusd was en dat haar arm gebroken was.

En ze is nu naar de scan toe om te kijken of ze iets met haar been heeft aangezien ze vergaat van de pijn.

Wanneer Janna me al het nieuws heeft vertelt zie ik dat de grote deuren aan de anderekant van de hal open gaan.

2 doktoren kwamen met een bed de afdeling op.

Het is Luanna die in het bed ligt ik zie dat door haar rood/oranje haren.

Luanna word in haar kamer gezet,ik loop meteen naar binnen .

Als de doktoren weg gaan ga ik bij het bed zitten.

Luanna sliep,ik zat uren bij haar bed Will was er ook nog derest was weg gegaan.

Ik hasliep. een foto genomen met Alice en afscheid genomen omdat ze morgen naar het pleeg huis.

Ik beloofde haar dat ik haar zou bezoeken.

Ik mijn nummer op een blaadje geschreven en aan haar gegeven.

Alice vouwde het blaadje op en deed het in haar ketingkje die open kon.

Om 11uur besloot Will ook om weg te gaan.

Ik bleef de hele nacht bij Luanna, die sliep.

Bastille-Things We Lost In The Fire ∆Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu