*2 weken later*
Luanna POV:
We pakken allemaal onze spullen in omdat we weer eindelijk na een lange tour van 2weken naar Londen gaan.
We hadden allemaal zin om naar huis te gaan, Huis..... Thuis... zei Dan toen.
Shit Dan's huis is helemaal kapot, Will zei dat ik met hun mee moest in de bus, en dat ik Chlöe dan maar snel weer zie.
Ik nam afscheid van Chlöe en stapte in de bus bij Dan Kyle Will en Woody.
Kyle wilde dat Dan Will Woody en ik achter in kwamen zitten in de Lounge room.
Dan en ik grijnzen naar elkaar om wat er was gebeurd onder de film première.
Als we allemaal achter in zitten , Vragen Kyle Will en Woody waarom Dan en ik toch steeds moeten lachen als we in de Lounge room zitten.
Dan POV:
Wanneer Kyle en Will , aan Luanna en mij vragen wat er toch met ons lachend in de lounge room , zeg ik dat er gewoon wat leuke herinneringen zijn.
Leuke wilde herinneringen knipoogt Luanna naar me als ze opstaat en naar voor loopt om drinken te pakken.
Wanneer Luanna dat zegt spuugt Kyle bijna zijn kauwgom uit , en zegt waar Dan.. waar ??, De grond? de bank?........NEE niet De tafel !
Ik keek met een beschaamd gezicht en stond op en liep naar Luanna toe, NEE Dan meen je die op een tafel in een tour bus.
Dat meen je toch niet roepen Will en Woody er nog eens achter.
Als Luanna en ik weer achter in zitten bij Kyle Will en Woody , is het stil , we keken elkaar aan met gekke mysterieuze blikken en we moeten opeens allemaal keihard lachen.
Serieus op een tafel een tafel een tafel een tafel zeggen Kyle Will en Woody die niet meer konden stoppen met lachen.
Oké genoeg hier over zei ik , als we allemaal stoppen met Lachen.
Will pakte zijn gitaar en begon Flaws te spelen , en dat merkte ik pas wanneer Luanna begon te zingen.
Ik nam het over van Luanna en begon te zingen, Na 5 uren rijden komen we eindelijk weer aan in Londen en de tour bus stopte voor een huis, We stapten allemaal uit.
Als we voor de deur staan geeft Woody me een sleutel, Ik draai de sleutel in het slot en kom in een super mooi huis 2 verdiepingen, als ik de deur naar de woonkamer open zegt iedereen surprise!
Chlöe, Ella, Janna, Chrissy , Alice , Awuoi, mijn vriend Ralph mijn ouders Luanna en Will's ouders en Matthew Tord en Dan van the wombats waren er.
Ze zeiden welkom in Julie nieuwe huis "Dan & Luanna"
Ons? , Luanna en ik keken elkaar aan en we geven elkaar een kus, Will komt tegen over ons staan en zegt , aangezien je huis overhoop is gehaald door een onbekende hebben we in 2 weken kunnen regelen dat we een nieuw huis voor je hebben dat is ingericht en klaar is.
Ik moest bijna huilen omdat het prachtig was, en dat iedereen die er was had mee geholpen zelf The wombats.
Luanna en ik kregen een hele rondleiding door ons nieuwe huis, op de onderverdieping stond een openhaard een grote tafel van alles, de boven verdieping had een grote slaapkamer een logeerkamer en een muziek kamer en een bad kamer.
Het was gewoon perfect, als we het hele huis rond zijn komen we weer beneden waar mijn ouders en Luanna's ouders zijn ze hadden thee en koffie gezet, we gingen allemaal aan tafel zitten.
Er was niet veel ruimte dus moesten we een beetje proppen , Janna en Kyle zaten in een stoel, en Luanna zat samen met Alice , en ik had een gesprek met Matthew.
Tegen 12 uur begon iedereen naar huis te gaan , Alice bleef bij ons logeren omdat ze dat graag wilde.
Mijn kat Borris was er ondertussen ook bij gekomen , hij was een tijdje bij mijn ouders.
Als iedereen weg is , zegt Luanna dat ze Alice is instoppen.
Luanna POV:
Als Dan beneden in ons nieuwe huis opruimt stop ik Alice in bed die blijft logeren, dan hebben Chrissy en Woody wat tijd alleen.
Alice vraagt of ik een verhaaltje wil vertellen, ik vertelde een verhaal over 2 mensen een jongen en een meisje die elkaar ontmoeten.
En beste vrienden worden en dat er van alles gebeurt wat niet leuk is, Alice vroeg me of het over Dan en mij ging , ik zucht en houd Alice's hand vast en zeg , Ja.
Maar het maakt niet uit hoe erg alles om je heen is als je maar bij je geliefde kan zijn en gelukkig bent.
Ik wouw dat ik Dan kon vertellen hoeveel ik van hem hou en dat ik me nog steeds schuldig voel over wat er gebeurd is en dat ik een slecht mens ben en dat Dan te goed voor me is en ik een slecht mens voor hem.
Ik praatte nu meer tegen mezelf in plaats tegen Alice want die was onder tussen in slaap gevallen.
Ik snik en veeg een traan weg die lang mijn wang viel, Ik sta op en ik zie Dan bij de deur opening, Prachtig zegt hij.
Ik lach naar Dan en zeg sorry ik veegde weer een traan weg die vang mijn wang viel.
Niet huilen zei Dan tegen me , hij kwam op me af en gaf me een knuffel , hij zei dat alles perfect is met mij er bij.
Maakt niet uit wat er gebeurd is , we vergeten alles en beginnen opnieuw in een nieuw huis
Maar het was me gewoon even teveel en ik begon te huilen, Dan trok langzaam de deur dicht van de logeerkamer waar Alice sliep want ander zou ze wakker worden.
Dan nam me mee naar de slaapkamer en zei , wat is het toch mooi hier.
Ik liep naar de kleding kast en al mijn kleding lag er in ik friste me op om naar bed te gaan en Dan ook.
Als we in bed gaan liggen vraagt Dan we of het wel gaat,Ik zei tegen hem dat het me echt even teveel is,ik begon weer te huilen , wat was mis met me.
Dan trok me tegen hem aan en zegt Luanna maakt niet uit welke fouten je maakt ik blijf van je houden , Ik lag met mijn hoofd tegen Dan's borstkas, ik hoorde zijn hart kloppen waardoor ik rustig werd en langzaam in slaap viel.
JE LEEST
Bastille-Things We Lost In The Fire ∆
Fanfic{B∆STILLE F∆NFICTION} Dan en Luanna het zusje van Will Farquarson,hebben een relatie met elkaar na een jaar krijgt Luanna een auto ongeluk terwijl Dan op tour is. waneer Dan met de band terug komt naar Londen,gebeuren er allemaal dingen. "Overleeft...