Dan pov:
Als ik wakker word herinner ik het me weer gister waren we gaan uit eten met Kyle ,Janna ,Luanna ,Awuoi, Will ,Woody en Chrissy.
ik draai me om en zie op mijn nacht kastje een flesje bier liggen ,en naast me lag Luanna tegen me aan ze sliep nog het was pas zeven uur dus was ik weer verder gaan slapen voordat ik weer in slaap val ,draait Luanna zich om en kijkt me aan, we vielen weer in slaap.
Als we toch na een moment wakker zijn staan we op en kleden we ons om ,en gaan we ontbijten .
De telefoon van Luanna ging af en ze rende er naar toe ze zei dat het Janna was .
Ze staat voor het huis wachten tot Luanna naar buiten komt .Luanna hing de telefoon op en vroeg me meteen wat ze bedoelen met een Halloween feest.
Elk jaar vieren wij een Halloween feest dat organiseren Chrissy en Woody altijd in hun huis .
De meiden/Vrouwen gaan dan altijd in de middag shoppen voor een outfit voor Halloween en wij gaan het huis opknappen .
Dit is het eerste jaar dat Luanna mee doet met Halloween.
Luanna pakt haar spullen snel en vraagt me of ik het aleen overleef
Ik lach en ja dat ik alles overleef.
Als Luanna de deur open trekt druk ik snel en kus op haar lippen en loopt ze naar de auto van Chrissy die daar samen met Janna en Awuoi zit .
ik doe de deur dicht en grijp mijn telefoon meteen ik bel Kyle op of hij me kan oppikken aangezien ik geen zin heb om alleen naar Woody te gaan.
Awuoi pov :
Pff... dat duurt best lang tot Lua komt is dat altijd vraag ik aan Janna en Chrissy.
Ja zeggen ze tegelijk Luanna en Dan hebben teveel zaken met elkaar te doen dat ze de buitenwereld soms even vergeten .
"Wij noemen Luanna meestal Lua."
Oh daar komt ze zegt Chrissy snel als de deur van het appartement van Dan open gaat we zien allemaal wat er gebeurd Dan kust Luanna 'AWW' zeggen we allemaal tegelijk als ze elkaar kussen .
Luanna loopt naar de auto en stapt in iedereen keek haar aan .
En ?zei Jannna was het lekker? Het gezicht van Luanna werd in eens heel erg rood, ze is heel even stil en zegt na een hele lange tijd rijden in de auto vraagt Lua ,wat gaan we doen'?
'Shoppen voor Halloween" zeiden Chrissy Janna en ik tegelijk.
Als we uiteindelijk bij het winkel centrum aan komen renen we meteen de kleding winkels in om een Halloween outfit te zoeken,de jongens zouden zelf iets regelen .
Chrissy was een vampier en Lua en Janna hadden een Eenhoorn onsie .
Na een uur shoppen moesten we ook inkopen doen voor eten.
We moesten hapjes halen zoals cake,chips,nootjes,snoep,drinken,drank,en 'Bier' Dat is iets wat nooit kan ontbreken op een echte party met ons .
JE LEEST
Bastille-Things We Lost In The Fire ∆
Fanfiction{B∆STILLE F∆NFICTION} Dan en Luanna het zusje van Will Farquarson,hebben een relatie met elkaar na een jaar krijgt Luanna een auto ongeluk terwijl Dan op tour is. waneer Dan met de band terug komt naar Londen,gebeuren er allemaal dingen. "Overleeft...