Dan POV:
Als Luanna binnen komt is ze klets nat omdat het buiten regent, ze liep meteen naar de slaapkamer en kleedde zich uit om zich te douchen.
Als ik op de bank ga zitten , hoor ik de hele tijd een geluid van een telefoon , waarschijnlijk die van Luanna want die van mij had ik vast.
Ik liep naar het geluid toe , het kwam van de slaap kamer, Luanna's telefoon lag op het nachtkastje .
Ik keek er op ze had 3 gemiste oproepen van ene Matthew en wat berichten van hem , Ik las de berichten , hij wilde met Luanna afspreken omdat er iets was gebeurd, hij wilde in het park afspreken.
Ik maakte een foto van de sms'jes en stuurde het naar Kyle misschien wist hij of ik er iets mee moest doen of niet.
Kyle zei dat morgen een interessante dag werd voor Kyle en mij, Kyle zei dat hij morgen kwam en dat ik moet doen alsof er niks aan de hand is tegen Luanna.
De volgende dag als het rond 10 uur is , staat Luanna op ze kleed zich om en komt met me mee ontbijten,Ze vertelde over gisteren met Luke en Angel,en ze vroeg me wat ik vandaag ging doen.
Ik zei maar gewoon dat ik de hele dag in de studio zit, wat repeteren en dingen, maar eigenlijk ga ik met Kyle iets doen wat met Luanna te maken heeft.
Om 11 uur kwam Kyle al naar mij toe, Luanna vertrok om 12 uur, Kyle begon toen zijn hele plan vertellen , We gingen Luanna volgen, we rennen snel de deur uit en lopen achter Luanna aan.
Ze keek steeds naar achteren ,Kyle en ik hadden wel een muts en zonnebril op maar dat hielp niet echt.
Luanna ging in het park op een bakje zitten,Kyle en ik gingen in een struik zitten iets achter het bankje , het viel heus niet op.
Als opeen na 10 minuten een man op het bankje kwam zitten naast Luanna, ze gaven elkaar een knuffel en fluisterden iets in.
Na een moment beginnen ze gewoon te praten, de man die naast Luanna zat zei dat Luanna de waarheid dan maar moet vertellen , als het moet.
Kyle zegt dan opeens , DAM Dam Dam Dammmmmm....
Luanna en de man draaien zich om naar ons ,Kyle en ik kunnen nog net naar beneden bukken , waardoor ze ons niet zagen.
Kyle en ik gingen snel terug naar mijn huis,Kyle zei dat ik Luanna er mee moest confronteren, en dat deed ik ook een half uur nadat Kyle weg was kwam Luanna binnen .
Luanna POV:
Als ik Matthew heb gesproken in het park was zijn enige advies dat ik de waarheid moet zeggen als dat nodig is, en als er iets mis zou gaan kon ik altijd terecht bij Matthew.
Ik ben zo dom geweest , om mezelf in de problemen te sleuren, als ik Dan's huis in kom zie ik dat het balkon open is, er komt rook vandaan misschien was Ralph er wel aangezien hij rookt.
Maar als ik op het balkon kom zie ik Dan op het balkon zitten helemaal alleen ,met een sigaret in zijn handen.
Ik vroeg Dan wat hij moest met een sigaret,Dan gaf geen antwoord en hij vroeg mij wat ik in het park met die man deed.
Die man heet Matthew zei ik , ik zucht en ga in de stoel voor Dan zitten.
Dan vroeg me wat ik voor hem verberg, Ik zucht en pak een sigaret uit het pakje van de tafel, en stak hem op.
Nou hier gaat die dan, ik kreeg al tranen in mijn ogen voordat ik begon te praten, alles ging weer veranderen tussen Dan en mij.
Ik begon dus te vertellen, "Dan toen ik net in Londen woonde na het hele gebeuren in Brazilië , werd ik na een moment gevraagd om voor mtv te werken , ik zei Ja" en ik moest als eerste The wombats Interviewen, mijn favoriete band.
JE LEEST
Bastille-Things We Lost In The Fire ∆
Fanfiction{B∆STILLE F∆NFICTION} Dan en Luanna het zusje van Will Farquarson,hebben een relatie met elkaar na een jaar krijgt Luanna een auto ongeluk terwijl Dan op tour is. waneer Dan met de band terug komt naar Londen,gebeuren er allemaal dingen. "Overleeft...