Luanna pov:
Daar dit ik dan helemaal alleen in een vliegtuig naar New York ik wist niet eens wat me te wachten stond misschien wel iets ergs.
James had me nog een mp3 met oortjes gegeven ,ik deed de oortje in en scrolde door de lijst met liedjes ,Er stonden en paar bastille liedjes op die al uit waren.
En nog wat liedjes van andere zangers zangeressen en bands.
Ik keek uit het vliegtuig raampje naar buiten ,ik begon te huilen ik mis Dan het is een week geleden dat ik hem zag .
Alle leuke herinneringen van Dan en mij gaan door mijn hoofd.
Misschien kan ik Dan we bellen als ik bij het huis van James ben ik weet dat ik niet mag bellen maar niet waarom, Ik was nu echt een emotioneel wrak.
En ik zat nog wel 7 uren in het vliegtuig, dit word een lange vlucht ik heb nog een paar uurtjes uit het raam gekeken en zitten denken over Dan.
Ik wist het gewoon niet ,van het veel denken viel ik in slaap.
Als ik weer wakker word door een ruisend geluid is het geluid van het vliegveld, We gingen elk moment landen. ik keek uit het raam en ik hoor Laura Palmer afspelen op mijn oortjes die ik nog in had.
Wow ik had prachtig uit zich op de stad New York!
New York...pff...dat doet me toch denken aan die vakantie met de hele Bastille Crew daar.
Als we het vliegtuig uit kunnen ,zet ik mijn zonnebril op die ik van Kyle heb en zet ik mijn muziek iets zachter ik deed James leren jasje aan en ik liep naar buiten.
Wauw ik voel de warmte van de zon op mijn lichaam gloeien. Ik trok James Jack uit en propte ik in de rugzak .
Ik riep een taxi en ik gaf hem het adres waar ik heen moest, Als ik na een half uurtje moet uitstappen omdat ik op mijn bestemming ben. ik betaal de taxi en stap uit.
Ik sta in een drukke straat, ik stond precies voor het gebouw waar ik moest zijn ,Een typisch appartement zoals je New York in films zag.
Ik bel aan de deur en wacht tot er word open gemaakt ,Een vrouw met kort haar maakt de deur open ,Ik vraag haar of ik goed zit voor James Turner.
De vrouw lacht en zegt natuurlijk jij bent Luanna Farquarson de enige echte vriendin van Dan Smith en de bff van Ella Eyre.
Ze laat me binnen en neemt me mee naar boven waar het appartement is. Ik leg mijn rugzak neer keek bij de keuken tafel en ga op de tafel zitten.
Ik vraag de vrouw hoe ze heet en hoe ze alles weet ,Ze steekt haar hand uit en zegt Chlöe Howl.
Chlöe Howl natuurlijk Ella heeft zoveel over je verteld, Ben je James vriendin?
Ja knikt Chlöe tegen me.
Chlöe en ik hadden al meteen een heel gesprek over van alles en nog wat ,ik vergat zelf alle ellende over Sophie ,Dan en de rest.
JE LEEST
Bastille-Things We Lost In The Fire ∆
Fanfiction{B∆STILLE F∆NFICTION} Dan en Luanna het zusje van Will Farquarson,hebben een relatie met elkaar na een jaar krijgt Luanna een auto ongeluk terwijl Dan op tour is. waneer Dan met de band terug komt naar Londen,gebeuren er allemaal dingen. "Overleeft...