Dan pov:
Na 2weken niks gedaan te hebben
, hebben nog een geheime sessie gehad in een park .
we hadden een paar liedjes akoestisch gezongen,en wat verkend na eindelijk weer een dagje iets gedaan te hebben komen we terug in de tourbus.
Maar als ik mijn telefoon eenmaal aan heb kijk ik de jongens lachen aan en zeg dat Janna me 42 keer gebeld heeft.
Kyle kijkt op en kijk ook op zijn mobiel maar daar geen een keer naar gebeld waardoor Kyle jaloers zijn armen om zich heen slaat en zich laat ploffen op de bank.
Ik bel Janna terug ze neemt meteen op Janna's stem valt weg het is stil ze begint opeens serieus te praten tegen mij.
Ze zegt dat er iets met Luanna is gebeurt en dat ik het nooit zal geloven .
ik voel mijn hart kloppen in mijn keel.De jongens kijken me aan maar ik luister naar wat Janna zegt.
Ik zeg na een kort gesprek met janna dat ik probeer zo snel mogelijk terug te zijn in Londen en ik hang de telefoon op.
Kyle kijkt op en vraagt wat er aan de hand is,Ik ga zitten en ben even stil ik begin meteen te huilen maar ik probeer het te verbergen maar het lukt me niet .
Mijn wereld stort langzaam in ,ik doen mijn handen voor mijn gezicht .
ik hoor Woody fluisteren tegen Kyle en Will en ze beginnen te vragen wat er aan de hand is .
Will zegt : je moeder?
Kyle zegt : je vader?
,ik hoor Woody meteen lachen maar hij stopt meteen en Woody vraagt : je zus?
Ik kijk ze aan met mega dikke tranen in mijn ogen waardoor ik super wazig zie, ik zeg dat Luanna in het ziekenhuis ligt ze heeft een auto ongeluk gehad.
Er valt een lange stilte niemand zegt nog iets als onze manager Dick opeens naar ons toe komt gelopen en vraagt wat er aan de hand is .
Het enige wat nog net uit mijn mond gaat is L -ll-Luanna.......
Wat is met Luanna vraagt Will meteen ,en staat op en begint rondjes te lopen.
Ze Ze heeft een auto ongeluk gehad,Janna vertelde dat ze met ene Cindy de tante van Sydney .
met elkaar in de auto zaten en ze richting Londen gingen.
Ze hebben contact kunnen opzoeken met Janna omdat haar sms open stond op Luanna's telefoon,Luanna en Cindy zijn aangereden Cindy heeft het niet over leeft Luanna ligt in het ziekenhuis.
Woody zegt dat we zo snel mogelijk terug naar Londen moeten om haar bij te staan en te zorgen dat Dan niet weer iemand kwijt raakt!
Will zegt tegen Dick onze manager dat we terug moeten naar Londen voor Luanna.
onze manager vond het onzin om terug te gaan voor Luanna,ik zie dat Will boos kijkt en hij begint te schreeuwen tegen Dick en zegt 'Snap je het nou niet Dan is Sydey al kwijt zie je niet dat hij er kapot van gaat nu Luanna in een slechte toestand in het ziekenhuis ligt.
Dick kijkt ons aan en zegt dat we de komende 2 weken aflassen voor Luanna.
JE LEEST
Bastille-Things We Lost In The Fire ∆
Fanfiction{B∆STILLE F∆NFICTION} Dan en Luanna het zusje van Will Farquarson,hebben een relatie met elkaar na een jaar krijgt Luanna een auto ongeluk terwijl Dan op tour is. waneer Dan met de band terug komt naar Londen,gebeuren er allemaal dingen. "Overleeft...