Think of little Else

71 6 0
                                    

Dan pov :

Ik word wakker ik had net een gig gehad maar ik weet niet waarom ik nu wakker word.

Ik kijk om me heen ik lig gewoon in mijn bed in de tour bus als ik wil opstaan val ik uit bed en hoor ik Kyle op mij afrennen van uit beneden in de bus.

                                                                                                                                                                                         Kyle tilt me op en legt me op de stoel die naast het bed staat, Ik vraag Kyle wat er gebeurt is en hij zegt dat ik een Black out kreeg onder de gig en ik naar de eerst hulp was gebracht.

Als ik weer in mijn bed ga liggen val ik niet meteen in slaap, ik ga op mijn telefoon kijken en ik zie dat ik veel berichten en oproepen van Luanna en mijn moeder en zus had .

Ik wil ze best wel terug bellen maar ik zou niet weten wat ik zou kunnen vertellen want ik heb geen idee hoe het zit met het hele gebeuren wat gister gebeurd was ,Ik viel uit eindelijk in slaap.

Als ik weer wakker word is het de volgende dag,  iedereen slaapt nog .

Ik hoor een snurkende Kyle en Will,Woody hoor ik niet en de rest ook niet,als ik probeer op te staa.

wanneer ik weer uit mijn bed stap en van links naar rechts wiebel val ik op en lig ik op de grond .

Ik tik Woody aan die aan het slapen is .hij schrikt en zegt wat is er,ik vraag hem of hij me kan helpen met opstaan want ik kan absoluut niet staan of lopen laat staan fatsoenlijk praten of denken .

Als Woody opstaat en mij help op te staan ga ik weer op bed zitten.

Als iedereen langzaam wakker word en begint op te staan.

onze manager Dick loopt naar mij toe en vraagt of ik de komende dagen wel kan optreden .

ik zeg tegen hem dat ik dolgraag zou willen maar ik heb hoofdpijn heb en ik kan niet staan of lopen dus laat staan dansen nou ja niet dat ik dat kan .

We hebben daarom alle optredens van deze week moeten aflassen.

////******************\\\

Het is onder tussen een week later,ik heb niks meer van Luanna gehoord of iemand uit Londen .

Deze week was een zware week we konden niks doen omdat ik ziek was,Will heeft ondertussen bijna al zijn boeken uitgelezen .

Woody is heeft met Kyle een weddenschap.

ze spelen een of ander spel en de gene die als eerst bij de finish is wint .

Als ik het goed bij houd is Woody aan het winnen van Kyle,iedereen in de bus is aan het stressen omdat ze niks anders kunnen doen.

Bastille-Things We Lost In The Fire ∆Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu