{HOME}

40 7 1
                                    

*LATER DIE WEEK*

Woody pov:

Vandaag was de begrafenis van Cindy,ik had Dan beloofd om Alice af te halen van het pleeghuis waar ze zat,Ze had een rugzak met heer paar spullen bij haar.

Wanneer we allemaal aan komen op de begraafplaats,Zien we in de verte Dan,Luanna,Kyle,Will,Janna en Awuoi.

iedereen was zwart gekleed,we waren niet met veel mensen,Maar het was wel moeilijk .Alice was de hele tijd aan het huilen.

Ik vond het zo zielig,en ook heel erg dat Cindy het niet gehaald heeft .Ik troste Alice .Wanneer de begrafenis voorbij was liepen we allemaal naar de auto toe en spraken we af bij Dan thuis.

We stappen in de auto ,Chrissy zat met Alice achter in. Alice stelde ons allemaal vragen omdat ze ons niet heel goed kende maar wel vaker gezien heeft.

Wanneer we bij Dan aan komen ,gaan we naar binnen en praten we wat met elkaar,Alice was bij Luanna en Luanna lag in bed.

Luanna heeft de komende tijd een zware tijd ,ze is niet in een hele goede staat door het ongeluk.

Wanneer het tegen de avond word,roep ik Alice en zeg ik tegen haar dat we moeten gaan,Als Chrissy Alice en ik afscheid nemen van de rest gaan we weg.

We rijden een halfuurtje en we komen aan bij mijn huis,het eerste wat Alice me vroeg is waar we waren en waarom ze niet bij het pleeghuis is.

Ik zeg tegen Alice dat ze bij haar nieuwe thuis is,Ik maak de voor deur open en zeg tegen Alice Welkom je nieuwe huis.

Chrissy en ik hebben naar lang overleg er voor gekozen om Alice te adopteren,We beschouwen elkaar als vrienden ,en doe gewoon alsof Alice iemand is die met ons mee leeft.

En aangezien Chrissy en ik niet veel thuis zijn ,is Alice ook vaker bij Dan of Kyle of Will .Maar dat vind Alice niet erg want ze vond het prima wanneer ze bij ons was.

Als eerste kwamen we in de woonkamer waar de katten waren.

Onze woonkamer was simpel ingericht,aan de kant van de keuken hingen allemaal foto lijstjes met foto's van al mijn vrienden.

En de vrienden van Chrissy en nu ook die van Alice,familie stond er ook tussen.

Wanneer we het hele huis zijn afgelopen komen we aan bij de laatste kamer en dat was de slaapkamer van Alice.

Alice maakt de deur open en ziet meteen de kamer op de deur stond haar naam.

Alice was super blij ,haar spullen lagen in de kamer,ik had met Chrissy en Janna van alles kunnen fixen om de spullen van Alice uit het appartement van Cindy te halen.

Ik had met Chrissy Janna Dan Kyle Will Woody Awuoi en Luanna de kamer klaar gemaakt.

Overal lagen spullen van iedereen die voor Alice waren

Kyle heeft een katten knuffel op het bed gelegd,Awuoi heeft een bak met poppen en speelgoed kunnen krijgen.

Janna had leuke dingen gemaakt in de kamer ,zoals vlinders die je kon opplakken ,en nep bloemen om de rand van het bed,En lampjes.

Dan had een foto van haar zus Cindy en haar uitgeprint en opgehangen.

Luanna en Will hadden Alice haar eerste gitaar gegeven als een welkoms kado .

Alice was dol blij ,ze was alle vervelends dingen even vergeten.

Dat was heel fijn om te zien.

Het leven van Chrissy en mij gaat heel erg veel veranderen.

Op een positieve manier

HOME SWEET HOME ALICE

Bastille-Things We Lost In The Fire ∆Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu