Luanna POV:
*2 dagen later*
Dan heeft de laatste 2 dagen bij mij geslapen in Chlöe's huis, WE hadden nog wat spullen van Dan kunnen redden uit zijn huis.
Ik probeerde Dan steeds af te leiden door aan leuke dingen te denken, We wilden vandaag vroeg vertrekken om naar Frankrijk te gaan , we gingen namelijk naar parijs .
Daar ben ik nog nooit eerder geweest, We zijn weer bij de studio , Maar Dan en ik moeten onze wegen spitsen omdat ik bij Chlöe in het busje moest en niet in de tour bus mocht bij Dan.
Janna Chrissy Alice en Awuoi en Ella kwamen ons uitzwaaien , Alice wilde zo graag mee , omdat ze ook naar Frankrijk wilt maar ze kon niet omdat ze school heeft en door moet gaan met haar normale dagelijkse leven.
Dan en ik geven elkaar nog een kus en we wensen elkaar succes in onze rit naar Frankrijk.
Het was een lange maar wel leuke rit naar Frankrijk, Ik had de grootste lol met Chlöe en de rest van de crew die voor haar speelden.
Jammer genoeg was James er niet meer bij , maar ja.
We hebben de hele rit gezongen en gek gedaan even geslapen en film gekeken.
Na 6 uren rijden zijn we eindelijk in Frankrijk, we stappen uit onze bussen en we lopen het hotel in , na een kwartier zijn we ingecheckt , en kunnen we naar onze kamers.
Ik had met Chlöe's manager en Dick kunnen regelen dat ik bij Dan op de kamer kon slapen.
Ik kreeg de sleutel van Dan's kamer, Als ik voor de kamer deur sta duw ik het pasje in de deur en gaat de deur naar Dan's hotel kamer open.
Dan rende op me af en gaf me een knuffel en vroeg me of ik bij hem bleef slapen in het hotel , Natuur zei ik tegen Dan.
We pakten onze spullen uit en maakten ons klaar om door parijs te lopen .
Het was lekker weer, en we namen de metro naar de Eiffeltoren , we waren met een grote groep , Iedereen die voor Chlöe speelt de manager van Chlöe en Bastille en de manager van Bastille en Greg de fotograaf.
Maar we merken al snel dat we de verkeerde metro hebben genomen naar Eiffeltoren , want we kwamen uit op Place La Bastille.
Chlöe begon al meteen Eh Eh Oh Eh OH te zingen , waardoor we moesten lachen.
We liepen door Bastille en het was mooi, het was heel anders dan in Londen , we hadden bij sommige plekke foto's gemaakt.
Het was ook lekker warm weer , maar het werd al snel donker, dus namen we snel de metro naar de Eiffeltoren.
Als we bij de Eiffeltoren zijn maken we weer foto's met z'n allen.
Kyle zei dat hij heel erg graag naar boven wilt op de Eiffeltoren, Maar het waren drukke rijen.
En daar had niemand zin in,als Dan opeens zegt dat hij ook heel graag wilt, je kunt boven eten en er was vandaag toevallig een optreden van Lana Del Rey, dat begon over een uur en Dan wilde het graag zien .
En ik stiekem eigenlijk ook wel, dus we kochten allemaal een kaartje en we gingen met de lift naar boven.
Als we boven zijn gaan we aan een tafel zitten en kijken we op de menu kaart , we bestelden allemaal eten , als het eten na een half uur komt is het al snel op.
Dan staat op en gaat aan de rand van de Eiffeltoren staan waar je kunt kijken , je had mooi uitzicht, en er was een prachtige zonsondergang , ik kwam naast Dan staan , Hij deed een arm om me heen en trok me naar hem toe, Dan zei dat alles perfect is zolang ik maar bij hem was.
Ik knuffelde Dan en we genoten van het uitzicht, als we opeens de stem van Lana Del Rey horen.
Dan hield mijn hand vast en nam me mee naar voor in bij het podium waar Lana stond, Dan was even een totale FanBoy .
En super mega ultra blij, Dan deed zijn handen in de lucht en begon blij te springen op de muziek.
Kyle Will en Woody stonden ook bij ons, Will lachte naar me en zei , volgende keer niet meer mijn motor stelen hè kleine rode.
Will noemt me soms rode omdat ik rood haar had, heel grappig William zei ik gaf Will een stoot met mijn elleboog tegen zijn buik .
*volgende dag*
Chlöe en ik moesten vroeg opstaan omdat we ons moeten klaar maken voor een festival, we moesten ook repetities doen.
Dan moest ook vroeg opstaan met de anderen omdat ze naar een radio station moesten waar ze werden geïnterviewd.
Onze wegen splitsten weer, maar het repeteren was leuk voor het festival , we kwamen nog wat andere artiesten tegen, en we hebben lol gemaakt.
Chlöe en ik hebben wat rondgelopen op het festival , wanneer het rond 1 uur is moeten we optreden.
We speelden een nieuw nummer van Chlöe en dat was leuk , het publiek zong met ons mee , en dat was geweldig.
Als Chlöe opeens onder het zingen keihard Bastille! Zegt , ik keek in het publiek en ik zag Dan Kyle Will en Woody in het publiek.
Die avond zijn we nog uit Frankrijk gegaan voor onze gig in Duitsland, die was die avond hadden.
Chlöe en ik moesten als eerste optreden in de voor show en daarna Bastille, en zo ging dat dan de komende 2 weken door heel europa , en natuurlijk ook wat interviews en festivals en verkennen van plekken.
JE LEEST
Bastille-Things We Lost In The Fire ∆
Fanfic{B∆STILLE F∆NFICTION} Dan en Luanna het zusje van Will Farquarson,hebben een relatie met elkaar na een jaar krijgt Luanna een auto ongeluk terwijl Dan op tour is. waneer Dan met de band terug komt naar Londen,gebeuren er allemaal dingen. "Overleeft...