Luanna pov:
Een zak word van mijn hoofd getrokken ik zat in een donkere ruimte vastgebonden op een stoel met Duck tape.
En wie stond er voor me Sophie, Wat moet je laat me gaan schreeuw ik. Sophie lacht gemeen en zegt 'Liefje wat dacht je van NEE.
Dan houd van mij en dat ga jij nu voor mij fixen!,. Ik roep Nee, ik had geen idee waar dit over ging.
Sophie loopt naar de tafel die in het midden van de ruimte staat ze pakt er iets van af ,Ze loopt op me af en snijd langs mijn arm met een mes.
Ik begin keihard te schreeuwen, dit deed werkelijk pijn, Sophie vroeg me of ik nu wel wat wil fixen, Ik zei nee en toen liepen er 2 mannen op me af ze trapten me en sloegen me ,ik kon de pijn niet verdragen .
Na een moment voelde ik niks meer ik was bewusteloos ,als ik weer wakker word zit Sophie op een stoel voor me en ze zegt ,je komt hier niet mee weg.
Ik dacht bij mezelf ,waarom kom ik er niet mee weg en waar mee weg ik heb niks gedaan .En waarom zou ik Dan voor haar fixen.
Ik zat een hele lange tijd in het pand van Sophie. Volgens mijn zit ik hier als 5 dagen ik kreeg wel een sneetje brood en een glas water.
Vanavond moest ik stil blijven ik mocht niks zeggen ik kreeg tape om mijn mond . Er kwamen mensen Pokeren met Sophie en haar crew mensen die mij gevangen hielden.
De hele avond moest ik toe kijken hoe Sophie en haar vrienden aan het pokeren waren. Op een moment was een tegen speler van Sophie zo boos dat hij zijn woede moest uiten Sophie kwam met een idee .
Ze gaf hem een mes en de man liep op me af. Hij begon in mijn armen te snijden en daarna aan mijn benen hij begon me na een moment te trappen en te schoppen, overal maar dan ook overal had ik bloed. Ik kon de pijn niet verdragen.
Ik kreeg nog een keiharde klap in mijn gezicht met een vuist nu lag ik op de grond te huilen van de pijn. Ik zie dat Sophie haar vrienden weg stuurt en alleen blijft met haar groep ,Ze ging het geld tellen wat ze allemaal had gewonnen.
Sophie loopt op me af en trekt de Duck tape van mijn mond, ze vroeg me of ik al iets kan regelen tussen haar en Dan.
Ik spuug in haar gezicht ,Sophie kijkt me aan en schreeuw Trut doe normaal ,Sophie pakte een fles whisky en gooide het over me heen. Het begon enorm te branden bij mijn steekwonden alles verdoofde en ik viel flauw.
JE LEEST
Bastille-Things We Lost In The Fire ∆
Fanfiction{B∆STILLE F∆NFICTION} Dan en Luanna het zusje van Will Farquarson,hebben een relatie met elkaar na een jaar krijgt Luanna een auto ongeluk terwijl Dan op tour is. waneer Dan met de band terug komt naar Londen,gebeuren er allemaal dingen. "Overleeft...