When loneliness came and you were away

151 6 2
                                    

////////////////1jaar later\\\\\\\\\\\\\\\\(2012)

Will pov:

Woody kwam na twee weken terug van zijn huwelijksreis met Chrissy.

Kyle is met Janna een weekendje weg,en Dan is naar het ziekenhuis voor Sydney.

Ik ben vandaag bij mijn ouders op bezoek ,Luanna is er ook ze woont bij Dan maar onze ouders willen soms op een zondag dat we komen,Luanna is mijn zusje en de vriendin van Dan .Luanna is net de deur uit omdat ze huis toe gaat

Dus ik besluit met Luanna mee te gaan, we nemen mijn auto want de benzine van Luanna is bijna op en haar auto zal het niet halen tot aan Dan's huis.

nadat we besloten hebben met mij auto te gaan kom ik tot de conclusie dat mijn auto een puinhoop is overal liggen kleren en spullen er liggen zelf kleren van mijn vriendin Awuoi, best awkward.

Luanna is mijn zusje dus ze zou het niet erg vinden, ik maak het portier van mijn auto open en stappen in en gaan richting het huis van Dan.

Als Luanna en ik aan komen lopen naar de voor deur, Luanna pakt de sleutels van het appartement van Dan uit haar tas en de deur te openen.

Wanneer we de deur van het appartement openen ruiken Luanna en ik al meteen de geur van bier, uiteraard treffen we stapels flesjes bier op de eettafel in de keuken .Alle flesjes waren leeg gedronken .

Als Luanna richting Dan's kamer loopt volg ik haar ,Luanna en ik treffen Dan op zijn bed .

Het is Sydney hé ? Sydney is de beste vriendin van Dan sinds de universiteit.

Luanna kijkt naar Dan en Dan naar Luanna,Dan begint te huilen en nu weten we het zeker. Sydney is overleden.

Luanna vertelde vanmorgen al dat Dan niet mee ging naar onze ouders omdat hij naar het ziekenhuis ging om Sydney te bezoeken.

.Luanna stelt voor om naar Starbucks te gaan om daar een koffie te drinken en dan verder te praten.

we stappen allemaal in mijn auto ,Luanna gaat bij Dan achter in zitten en ze zeggen niks. De hele rit is iedereen stil tot dat we bij een stoplicht staan en een auto zien waar Kyle en Janna in zitten.

ik toeter naar ze maar ze zagen niet wie dat deed dus reden ze door Luanna vroeg aan me of dat Kyle en Janna waren ze wist niet zeker of ze het goed zag .

ik wist zeker dat het Kyle en janna waren maar waren ze dan al terug van waar ze dan ook heen waren gegaan?

Na dat we bijna aan komen bij Starbucks omdat we in een soort file zaten zag ik dat Luanna en Dan elkaar handen vast hadden Luanna leunt met haar hoofd op de schouder van Dan .

ik wilde wel iets zeggen maar ik wilde het moment niet verpesten .Als we op de parkeerplaats van Starbucks staan stappen we uit we lopen met ons drieën naar binnen Luanna bestelt een Cappuccino en Dan en ik een Espresso.

We gaan aan een tafel zitten,ik begin meteen aan Dan te vragen wat er nou aan de hand was Dan keek me aan en begon te vertellen .

Dat hij in het ziekenhuis van morgen aan kwam en dat ze Sydney mee namen omdat ze het niet gehaald had,Dan begon te huilen.

Bastille-Things We Lost In The Fire ∆Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu