Luanna pov:
Chlöe en ik liepen door stad,ik had 5 tassen vol met kleding en spullen. Ik had een hele levens voorraad gekocht, dit had ik werkelijk nog nooit gedaan.
Chlöe en ik waren onderweg naar de metro,wanneer we op het station staan zien we een muzikant op een gitaar spelen.
Chlöe kijkt me aan en vraagt me of ik gitaar kan spelen,ik knik en zeg ja. Chlöe stelt voor om te vragen of we een liedje mogen spelen.
Het mij een goed plan,wanneer de muzikant stopt met spelen vragen we of wij iets mogen spelen. De muzikant zegt ja en geeft mij de gitaar.
Chlöe vraagt met of ik Pompeii kon spelen,natuurlijk kon ik dat wanneer ik begint met spelen gaat Chlöe zingen.
“I was left to my devices ,Many days fell away with nothings to show”
Als we stoppen met zingen klapt iedereen en rennen Chlöe en ik naar de metro die bijna weg reed.
Als we zitten in de metro komt er een man bij ons zitten en doet zijn muts af ,het was James .
Hij zei dat we echt mooi gespeeld hadden,James zei dat ik gitarist moet worden voor Chlöe en dat ik dan mee kan als Chlöe optredens heeft.
Want dan heb ik tenminste werk en een bezigheid,ik vond het wel een goed idee en Chlöe trouwens ook,we gingen meteen naar de manager van Chlöe en we vroegen of ik die baan kon krijgen aan gezien ik gitaar kan en ook nog piano kwam het goed uit en kreeg ik de baan.
James Chlöe en ik gingen naar Frozen yoghurt een tent die om de hoek stond van het appartement,we namen allemaal Yoghurt natuurlijk we namen het mee naar ons appartement.
We aten ,op het balkon. James vroeg Chlöe en mij wat we allemaal gekocht hadden. Chlöe en ik geven elkaar de blik en we renden naar Chlöe’s kamer en we gingen al onze outfits showen aan James.
Wanneer we de laatste outfit aan hebben zegt Chlöe dat ik echt een mode blog moet beginnen omdat mijn kleding stijl echt geweldig is
James zei ook dat ik dat moest doen,maar hoe en wat?
Chlöe vertelt me dat James ook een mode blog heeft en dat Chlöe bijna elke dag een foto maakt van zijn outfit,kling misschien raar maar James outfits waren echt geweldig.
James pakte zijn laptop en hielp me met een blog te maken.
Ik had echt een geweldige dag,ik had een baan ,ik begon een blog .
En ik had binnen 1 maand 6000 volgers het ging heel snel,Ik bezocht met James en Chlöe veel plekken waar we foto’s maakten en posten op onze blog.
Ik had al 1 optreden gehad met Chlöe en het was geweldig!
Mijn leven is totaal veranderd sinds ik in New York ben,Ik miste Dan zo erg en Will ook en de grappen van Kyle en Woody’s raad gewoon iedereen miste ik.
Maar ik probeerde er zo weinig mogelijk aan te denken.
Vandaag ging ik met James buiten Longboarden ,maar wanneer we van de skatebaan terug gaan naar huis worden we achter volgt.
James zegt dat we en steegje in moeten om te voorkomen dat ze ons blijven volgen,WE reden heel snel we ze hielden ons niet meer bij.
Maar als ik opeens van mijn bord word getrokken heeft een man me vast en drukt hij een mes tegen mijn maag en zegt dat ik niet mag bewegen.
De groep die ons achtervolgde stonden allemaal om me heen,en opeens stond ik oog in oog met Sophie.
Ze richt met een pistool naar me,ik was doods bang wat moest ik doen?
Was dit het einde van Luanna Farquarson?
JE LEEST
Bastille-Things We Lost In The Fire ∆
Fanfiction{B∆STILLE F∆NFICTION} Dan en Luanna het zusje van Will Farquarson,hebben een relatie met elkaar na een jaar krijgt Luanna een auto ongeluk terwijl Dan op tour is. waneer Dan met de band terug komt naar Londen,gebeuren er allemaal dingen. "Overleeft...