Dreams to become true {the wombats}

38 4 0
                                    

Luanna pov :

Ik had afgesproken ,Met de mensen die willen dat ik voor ze werk.

Ze gaven een adres waar ik heen moest.

Als ik bij het grote kantoor kom , staat er op een groot bord MTV.

Als ik naar binnen loop laat ik mijn papieren zien.

Ik word naar de 5de verdieping geleid en moet op een kantoortje zitten.

Er kwam een man binnen en zegt Luanna !

Ik heb van alles van je gehoord , welkom in de studio van mtv.

We willen jou graag in dienst hebben.

De man vertelde van alles en nog wat , nadat ik papier heb ondertekend ben ik aangenomen.

En ben ik nu medewerker bij MTV .

Ik moest meteen interviews doen voor een oefening en volgende week moet ik een band interviewen.

Ik had geen idee wat me te wachten stond.

Als ik thuis kom zie ik Chlöe met een klein kind spelen.

Als ik Chlöe vraag wie dat is zegt ze dat het haar neefje is zijn naam was jack.

Chlöe zei dat ze naar de kinderboerderij gaat met Jack.

We stappen in de auto en we rijden weg.

We zaten een half uur in de auto , als we aan komen zien we al een paard staan in de verte.

Jack wilde zelf lopen jack is 4 hij rende naar de geiten .

We renden achter Jack aan , als hij op een uit glijd en met zijn gezicht in een poel modder.

Jack begon door de modder te rollen , en lag tussen varkens en deed raar.

Chlöe en ik konden niet meer stoppen met lachen.

Als we weer naar huis gaan doen we jack in bad , Chlöe ondervroeg me waar ik vandaag geweest was.

Ik vertelde Chlöe dat ik een sollicitatie gesprek had bij mtv.

MTV schreeuwt Chlöe, ja mtv , Chlöe geloofde niet dat ik er werkte , ik moest lachen en zei ja ik ben zojuist aan genomen en mag volgende week al beginnen met een interview met een band.

Ik had wel een tijdelijk contract omdat ik eigenlijk voor iemand in val , dus ik moest maar voor een tijdje interviews en verslagen maken.

Een week later, als ik op sta ,loop ik naar mijn piano die in de hoek stond van mijn slaapkamer en begin ik wat liedjes te spelen , het voelde alsof ik een optreden gaf, ik voelde me vrij als ik muziek maak.

Eigenlijk mis ik de tijd wel dat ik muziek les gaf, maar door mijn auto ongeluk kon ik niet meer werken , en nu word dat toch niks meer , ik speel gitaar voor Chlöe en ik tour met haar mee , en ik heb eigen baantjes en bezigheden.

Mijn leven is verranderd maar niet zo slecht alleen Dan was het enige wat miste , Ik maakte mijn laptop open en ik legde hem op mijn piano , ik begon te typen aan mijn boek.

Ik had op mijn platen speler de plaat bad blood staan , ik kreeg gewoon inspiratie als ik er naar luisterde, op een moment doe ik mijn ogen dicht , en denk ik aan de eerste keer dat Dan en ik elkaars lippen voor het eerst aan raken .

Wanneer ik mijn ogen weer open doe krijg ik tranen , en rillingen over mijn lichaam , ik kan het gewoon niet omschrijven.

Ik kreeg een zenuw trekje aan mijn mond en begon opeens sip te kijken , ik leun mijn hoofd naar achter , als ik mijn ogen weer open doe heb ik zicht op een foto van Dan en mij en de anderen Kyle Will Woody janna en de rest.

Bastille-Things We Lost In The Fire ∆Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu