Alive?

51 6 2
                                    

Luanna Pov:

Ik hoor een keihard schot van een pistool,Mijn ogen gingen dicht ik hoor vogels weg vliegen. En ik val op de grond.

Ik hoor iedereen weg rennen , en iemand die schreeuwt,Ik lag op de grond en ik werd omgedraaid. Ik hoor iemand zeggen dat ik mijn ogen kan openen .

Als ik mijn ogen open zie ik dat James en een andere man mij aankijken,Ze helpen me een handje met opstaan.

James zei dat iedereen weg was gerend ,En ook Sophie. Hoe had ze ons kunnen vinden.

Dan andere man die bij ons stond vroeg ons wat er aan de hand was,James vertelt hem dat ik achtervolgd word.

De man vraagt ons hoe dat komt,James vertelt hem het hele verhaal en de man zegt dat het maar goed is dat we hem zijn tegen gekomen .

Hij vertelt ons dat hij bij de beveiliging werkt,en dat hij zag wat hier gebeurd de,Hij zei dat hij zijn pistool pakte en in de lucht schoot ,daardoor zijn Sophie en de andere mensen weggerend.

De man stelt voor om ons te helpen, hij ging mee naar ons appartement en hij zei dat hij Pete heet .

Hij zegt dat hij ons wilt helpen en een plan heeft,Om te verkomen dat Sophie achter me aan komt.

Veel hoefde ik niet te doen,Ik moest mezelf veranderen en zorgen dat ik qua uiterlijk anders uit zie .

Pete zei dat hij wel een paar keer kan komen checken of alles goed is,Hij gaf zijn nummer aan ons voor als er iets is dat we hem kunnen bellen.

Wanneer Pete weg gaat ,Kijk ik op de klok het was al 6 uur maar nog heel erg licht buiten,ik had bovendien ook geen zin meer om naar buiten te gaan ik voelde me niet veilig.

Maak niet uit of er een beveiliger was of iemand die tips geeft,Als Chlöe binnen komt heeft ze en XL pizza mee genomen voor ons .

We gingen allemaal een Jogging broek aan doen en gingen op de bank zitten ,We aten de Pizza op wanneer we de televisie aan zetten zappen we maar wat.

James vraagt of het een idee is om een film te gaan kijken,Maar welke vroeg Chlöe.

Ik kwam met het voorstel
'The Addams Family " ,Mijn favoriete film sinds ik klein ben.

James en Chlöe hadden die film want het was toevallig ook de favoriete film van Chlöe we hebben toch nog de hele avond kunnen lachen.

we hadden nog wat wijn gedronken en vielen in slaap op de bank.

De volgende ochtend word ik wakker,iedereen sliep nog het was 7 uur .Ik besluit om te gaan douchen ,na het douchen kleedde ik me om.

Ik trok mijn zwarte broek aan met mijn jurassic shirt die van Dan was een muts en Kyle's zonnebril op.

Ik deed mijn rugzak op mijn rug en ik pakte mijn Longboard ik ging naar de winkel,ik ging naar een drogist toe om make up te halen en haar verf .

Ik had van alles gehaald ,Eyeliner haarVerf Lippenstift , Wanneer ik weer terug ben in het appartement,trek ik meteen een oud shirt aan die ik van Chlöe had.

Chlöe en James sliepen nog het was al 10 uur ,maar ja ik ging naar bad kamer en ik bekeek mezelf in de spiegel ik keek nooit naar mezelf in een spiegel maar dit keer keek ik mezelf aan ,Ik vroeg me zelf 'Waar  heb ik mezelf toch in gesleurd?"

Ik was zo veranderd, Ik zette de radio aan en ik begon mijn haar te verven ,ik maakte het rood van mezelf heb ik oranje haren .

Wanneer ik de verf in mijn haar heb zitten wikkel ik het in een handdoek en loop ik naar de keuken,Ik maak de koekast open ik kijk er in en ik zie dat er broodjes in liggen die in de oven kunnen ,en ik zie sinasappelen en ik zie aardbeien en bessen.

Ik kijk naar James en Chlöe die nog slapen op de bank,ik maak de oven aan en leg de broodjes er in ,Ik ging de sinasappelen persen en maakte er sap van.

De aardbeien en de bessen ging ik snijden,Als ik daar mee klaar ben loop ik naar het balkon toe en ga de tafel dekken.

Wanneer ik daar mee klaar ben gaat de wekker af,het was de wekker voor mijn haren ik moest het gaan uitwassen.

Wanneer ik in de badkamer kom zet ik de radio weer aan , Ik zette de zender bbc one radio op .

Ik hoorde meteen een wel bekende stem praten,als de presentator opeens zegt Bastille & Dan Smith die sprak begon ik bijna te huilen.

Dan.....

Ze gingen hun nieuwe nummer afspelen ,maar eerst was er een heel gesprek met Dan aan de telefoon.

Ik wilde het niet horen want als ik zijn stem hoorde werd ik maar emotioneel,ik zette de kraan aan en waste mijn haar uit.

Wanneer ik Eh Eh Oh Eh Oh hoor droogde ik mijn haar af en ging ik luisteren,ik rende naar de keuken zette een andere radio aan met grotere boxen ik zetten de muziek keihard en zong mee.

But if you close your eyes.....
*Does it almost feel like nothing changed at all ?

Bastille-Things We Lost In The Fire ∆Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu