Dan pov:
Wanneer we stoppen met zingen omdat het liedje voorbij is zeg ik dat we dit samen moeten live zingen.Kyle juicht en zegt dat, dat een super idee is, Chlöe zei dat ze daar een cover van live zou doen maar dat dit een beter idee is.
Will stelt voor om Luanna mee te laten spelen op haar gitaar,en dat Ella mee slaat op een drum.
We hadden al een heel plan bedacht, dus we gingen naar het hotel toe en we stelden voor dat wij eerst optreden en eindigen met Pompeii en dan kan Chlöe er bij komen.
En daarna is Chlöe's optreden en daarna die van Ella, En Ella leek het leuk om No Scrubs live te doen.
Na heel wat overleg met onze managers en de organisatie ging dat wel lukken.
Als ik naar mijn kamer loop zie ik dat Luanna nog niet terug is, Luanna was Alice naar bed brengen , Dat wilde Alice heel graag.
Alice had me onderweg naar Brazilië verteld dat ze in een film speelt , Woody en Chrissy hebben dat nooit verteld .
Maar Alice vertelde me dat ze in een animatie film van Disney een stem doet van een karakter.
De film komt binnen kort in de bioscoop en wij mogen mee naar de première,Alice is het zeker ook aan Luanna aan het vertellen .
Wanneer ik me omkleed en mijn lenzen uit doe zet ik mijn bril op en ga ik op bed zitten,ik keek op mijn telefoon of ik nog iets gemist heb.
Ik zie dat Ella me getagd heeft in een groep's foto , Luanna was ook in de foto ze zag er zo blij uit, ik ben zo blij dat ik weer terug ben bij Luanna .
Ik snap niet wat me bezielde toen ik met Sophie ging,Als ik straks terug ga naar Londen staan mijn ouders op het vliegveld om me weer welkom te heten in Londen .
En dan zien ze dat ik Luanna bij me heb en dan zijn ze weer blij , want mijn ouders weten dat ik gelukkig ben met Luanna.
Dat hoef ik ze niet eens te vertellen want ze weten dat gewoon.
Als ik het nachtlapje uit doe en mijn laptop aan zet gaat de deur open , het is Luanna ze komt binnen , ze kleedde zich om en kwam ook op bed liggen.
Luanna had haar bril op dat is lang geleden dat ik dat zag ,het is gewoon lang geldeden alles met Luanna .
Ze vroeg me wat ik deed op mijn laptop,Ik ging Game of Thrones kijken .
Luanna zei dat ze dat ook volgde, Dus gingen we samen Game of Thrones kijken.
Na 3 afleveringen Vielen we op elkaars schouder in slaap, Als er opeens keihard op de deur word geklopt.
Ik was te moe om open te doen dus bleef ik liggen en Luanna en ik lagen bovendien ook veels te lekker om op te staan.
Als ik opeens de stem van Will hoor, Luanna schrikt wakker en ik ook ,Als mijn ogen open doe zie ik dat Will en kyle op bed zitten.
Luanna was een beetje pissig net als mij , Ik kon eindelijk eens in slaap vallen en dan word ik door hun wakker.
Ik vroeg Will en Kyle vriendelijk om te gaan om ons verder te laten slapen.
Maar Will wilde perse Game of Thrones kijken en hij zou pas weggaan als hij een aflevering gezien had.
Ik keek op mijn wekker en ik zag dat het Half 2 was in de nacht , IN DE NACHT!
Dammitt Will sommige mensen willen hun nachtrust hebben en die krijg je niet als je om half 2 in de nacht Game of Thrones gaat kijken.
Kyle bleef ook kijken ,Dus zaten Luanna en ik met Kyle en Will in een bed naast elkaar Game of thrones te kijken.
"Gezellig"
Luanna lag met haar hoofd op mijn schouder ,en ze zucht ik houd haar hand vast en zeg 'Pff kleuters"
Luanna moet lachen en vraagt me of we anders niet even op het balkon kunnen gaan zitten.
Dan is het tenminste wat rustiger en hoor je geen gejuich van Will en Kyle die zien hoe iemands hoofd word afgehakt .
Luanna nam haar gitaar mee ,Als ik met Luanna buiten zit op het balkon zit leunt Luanna met haar hoofd op mijn schouder.
Ik had een arm om haar heen en ik luisterde naar wat ze speelde, Ik begon er maar wat bij te zingen , en ik keek naar de sterren die aan de hemel stonden.
En de volle maan die mooi scheen , ik zag vallende sterren vallen en hoor de vogels vliegen en het geluid van de golven van de zee .
Ik vergat even alles ,het was alleen nog Luanna en mij , het ging even helemaal door mijn hoofd over wat er allemaal met haar gebeurd is , Maar nu is ze veilig , veilig bij mij.
"with your laughter lines"
JE LEEST
Bastille-Things We Lost In The Fire ∆
Fanfiction{B∆STILLE F∆NFICTION} Dan en Luanna het zusje van Will Farquarson,hebben een relatie met elkaar na een jaar krijgt Luanna een auto ongeluk terwijl Dan op tour is. waneer Dan met de band terug komt naar Londen,gebeuren er allemaal dingen. "Overleeft...