*2wekenlater*
Dan POV:
het was de dag dat Fran gaat trouwen , Luanna en ik moesten al vroeg opstaan om naar Fran toe te gaan om ons te laten klaar maken voor de bruiloft.
Ik moest mijn pa aan en Luanna haar jurk, Kyle Will en Woody waren er ook maar zij kwamen later pas.
het hele gebeuren met het trouwen voelde alsof we eeuwig moesten wachten tot het voorbij was, Kyle en ik waren de hele tijd Gekke koppen naar elkaar aan het trekken.
Ik stond voor aan en Kyle in het publiek bij de mensen , dus iedereen keek me stom aan omdat ik gekke koppen trok.
Later verplaatsten we ons naar het zaaltje waar het feest is, we hebben nog lang gefeest , en het was gezellig.
Als Luanna en ik weer thuis zijn gaan we snel slapen , want morgen moest ik weer vroeg op omdat ik met Kyle WIll en Woody een interview heb , mijn week zat wel vol , en dan moet ook nog naar de studio omdat we de laatste singels van ons album All this Bad Blood te werken.
*De volegende dag*
Luanna POV:
gisteren was de bruiloft van Dan's zus , het is 9 uur en Dan is al weg naar een interview.
Ik was vandaag van plan om naar Matthew te gaan, ik ging eerst naar Will's huis ik mocht zijn motor lenen, Awuoi deed de deur open en gaf me de sleutel en ik reed op Will's motor naar de andere kant van Londen waar Matthew woont.
Maar Matthew was er niet, dus ging ik naar Liverpool waar hij ook woonde , met vrienden.
Maar als ik na een lange rit in Liverpool kom is Matthew was er niet .
dus reed ik getreurd terug naar Londen naar huis, Als Ik de motor voor het huis zet, loop ik het huis in, ik doe de ramen open en zet een kop koffie als ik opeens muziek hoor van uit de achtertuin.
Ik loop de tuin in en ik kijk naar boven in de boom ik zie aan de rand van de boomhut Matthew Tord en Dan {TheWombats}
Hey! riep ik naar ze , ik schrok even toen ik ze zag, ik klom de boom in en ik kwam bij ze zitten.
Matthew speelde gitaar , dat was rust geven , Ik vroeg hem hoe hij Dan en Tord binnen zijn gekomen.
Matthew zei dat buiten in een bloempot de sleutels liggen van de voordeur ,Matthew Dan en Tord wilden een middagje iets met me gaan doen.
Als we mee zingen op de melodie van de gitaar zien we Janna beneden staan.
Wat kwam zij doen?
Dan Tord Matthew en ik gingen naar beneden uit de boom naar Janna.
Janna zegt dat ze vandaag alleen was aangezien Kyle ook niet thuis was.
Aangezien het warm weer was, kwam Tord op het idee om naar een pretpark te gaan, het was laat in de middag rond 1 uur, het pretpark was een half uur hier vandaan .
Het pretpark was eigenlijk meer voor kleine kinderen , maar er zaten wel een paar attracties die voor grotere mensen zijn , we zijn ongeveer 20x in een achtbaan geweest , daarna zijn we naar een kinder pretland gegaan waar een ballenbak stond.
We zijn tussen de 26 en de 31 maar oké.. we gingen gewoon in de ballenbak of het mocht of niet , we gedroegen ons de hele dag als kleine kinderen.
Tord sprong keihard op Matthew , en Matthew maakte en raar geluid waardoor we allemaal keihard lachen.
Later leek het Janna leuk om te gaan midgetgolfen, Dat was geslaagd maar jammer genoeg had Matthew gewonnen .
Als laatste hadden we nog een suikerspin gekocht , we gingen weer richting mijn huis , we waren allemaal nog steeds keihard aan het lachen.
Als ik de voordeur open zitten Dan Kyle Will en Woody aan tafel, we kwamen ook aan tafel zitten , we konden maar niet ophouden met lachen om het domme geluidje dat Matthew eerder op de dag maakte.
We begonnen te vertellen wat we vandaag allemaal gedaan hadden.
we dronken bier en wijn , en we hebben uren lang gepraat over van alles , ook over dingen van vroeger bijvoorbeeld toen Dan en Kyle op de universiteit zaten en dat Janna daar ook zat het was wel leuk om te horen.
Maar we moesten ons een klaar maken om naar bed te gaan het was al laat en Dan Kyle Will en Woody moesten morgen naar Liverpool gaan voor een optreden.
Will en Woody gingen naar huis , en Dan Tord en Matthew bleven slapen en Janna en Kyle ook.
We hadden morgen vroeg weer afgesproken om samen naar Liverpool te rijden, en aangezien het een lange rit word van 2 uur word , word het een zeer zeer interessante rit.
JE LEEST
Bastille-Things We Lost In The Fire ∆
Fanfic{B∆STILLE F∆NFICTION} Dan en Luanna het zusje van Will Farquarson,hebben een relatie met elkaar na een jaar krijgt Luanna een auto ongeluk terwijl Dan op tour is. waneer Dan met de band terug komt naar Londen,gebeuren er allemaal dingen. "Overleeft...