Luanna POV:
Dan en ik zaten op bed we hadden elkaars handen vast maar we zeiden niks,We wisten niet wat we moesten zeggen.
Dan vroeg me ,wat nu.
Ja wat nu ? zei ik terug ik wist het niet.
Dan keek me aan en ik hem , Dan zei dat hij terug wilt , terug naar mij.
Het enige wat ik daar op te zeggen had was ' Ben ik ooit weg gegaan"
Dan gaf me een knuffel we lieten bijna niet los,Ik zei tegen Dan dat ik hem echt gemist heb .
Dan zei tegen me dat hij dolblij is dat ik weer in zijn armen ben.
Dan en ik hebben nog een uurtje samen op bed gelegen , Dan zei dat ik echt veranderd was en dat hij het maar raar vind dat ik mijn haren heb geverfd en veel make-up op heb.
Maar hij accepteerde het , hij accepteerde het dat ik anders was en ben veranderd.
Dan vond dat het om het innerlijk ging en dat is wat ik zo leuk vind aan Dan.
Dan vroeg me of het me leuk leek om wat te gaan wandelen,dat leek me een super idee, het was pas 6 uur.
Dus kleedde ik me om,Ik trok een jurk aan met mijn favoriete paar converse.
Ik pakte mijn telefoon en Zonnebril, Wanneer Dan de deur wilt open doen vraag ik hem hoe het nou zit met Sophie.
Nu Dan en ik zijn weer samen ,Niet dat we uit elkaar zijn gegaan maar je weet wel hoe dat zit.
Dan zei dat Dick iets had geregeld voor Sophie .
Dan wilde het op een nette manier uit maken ook al heeft Sophie van alles gedaan wat niet kon.
Het was gewoon even een moeilijke situatie , Maar Dan zei dat op dit moment het belangrijke is dat hij samen met mij was.
Dan en ik lopen de deur uit en gaan naar buiten , We lopen naar het strand, wat echt heel erg in de buurt stond.
Er was een pier, we liepen helemaal tot het einde van de pier daar gingen we zitten en keken naar de zonsondergang.
Ik leunde met mijn hoofd op Dan's schouder,we genoten van het mooie weer in brazilië.
De zonnestralen schijnen recht in onze gezichten ,het was lekker warm.
Dan hield mijn hand vast ,ik leunde nog op zijn schouder.
We hadden zoveel te vertellen ,van alle leuke dingen tot de slechte dingen.
Soms was het wel grappig ,dat we best wel veranderd zijn in een goede manier .
We konden gekke vergelijkingen maken.
Als ik mijn hoofd can Dan's schouder haal kijk ik hem lang aan en zeg ik Bedankt.
Bedankt voor alles ,Dan en ik keken elkaar lang aan.
Onze gezichten kwamen langzaam heel dicht op elkaar.
Tot dat we kussen.
ik had de beste verjaardag ooit.
Want mijn wens kwam uit , en dat was dat ik samen met Dan was.
Dan's telefoon ging af hij keek op , het was Dick Als de Dan de telefoon opneemt moeten we terug naar het hotel en snel ook .
Waarom wisten we niet dus renden we als gekken terug naar het hotel.
Als we aankomen bij het penthouse van Dan's groep dus iedereen van Bastille kloppen we op de deur.
Er komt geen geluid van de andere kant dus Dan maakt de deur open en we lopen naar binnen.
Als we richting de woonkamer lopen van het penthouse roep iedereen keihard GEFELICITEERD!
Zelfs Dan zei dat, Ik keek hem aan en vroeg hem of hij er iets er van wist.
Surprise zei Dan .
Hij kuste me en gaf me een knuffel hij zij Fijne verjaardag.
iedereen was er , Kyle Will Woody Janna Chrissy Alice Awuoi James Chlöe , en Danielle Este en Alana HAIM, en Ella & Danny .
Ik was echt super blij , ik kreeg van iedereen iets ,niet dat ik dat hoefde , maar toch kreeg ik het.
We hadden de hele avond gefeest , Alice was wel eerder naar bed gegaan . Ik heb haar echt gemist.
Later die avond zijn we in het zwembad gesprongen dat buiten stond, we hadden onze kleding gewoon aan maar we sprongen er in.
Iedereen was nat en iedereen had plezier,later hebben we ons verplaats naar het bubbel bad die we ook hadden we hadden echt vet luxe in dit hotel.
Later tegen 1 uur ging iedereen naar hun kamer om te gaan slapen, Als Dan en ik dronken door de gang lopen naar mijn slaapkamer spot Sophie ons.
We rennen keihard naar mijn hotel kamer en we zetten hem op slot , we horen dat Sophie Dan roept door de gangen.
Dan en ik moeten lachen , Dan had zijn spullen al in mijn kamer gezet omdat hij bij mij bleef.
Dan had in de hotelkamer van Sophie een briefje gelegd met een vliegtuig ticket.
er stond in het briefje dat hij het niet vind kunnen wat Sophie allemaal gedaan heeft om Dan te krijgen en Dan wilt dat ze vertrekt en dat hij haar nooit meer hoeft te zien.
Dan en ik gingen ons omkleden en in bed liggen, Het was zo fijn om weer terug te zijn bij Dan.
JE LEEST
Bastille-Things We Lost In The Fire ∆
Fiksi Penggemar{B∆STILLE F∆NFICTION} Dan en Luanna het zusje van Will Farquarson,hebben een relatie met elkaar na een jaar krijgt Luanna een auto ongeluk terwijl Dan op tour is. waneer Dan met de band terug komt naar Londen,gebeuren er allemaal dingen. "Overleeft...