Read the words you used

288 11 3
                                    

Het was Begin 2011 om precies te zijn 28 januari, toen ik Dan ontmoette.

Ik werkte toen die tijd nog bij Starbucks en had sollicitatie gedaan op een muziekschool.

Dus ik had een tijdelijk baantje bij Starbucks,op een avond zat er een jonge man van ik schat in de twintig,Hij Zat dus nog als laatste binnen,Ik moest die avond alles afsluiten het was al bijna 12 uur.

Ik zie dat hij een beetje gestrest is,Als ik richting hem afloop en de tafel een beetje schoonmaak vraag ik hem of het wel gaat.

hij keek me aan en bestudeerde me van top tot teen,Als hij me recht in mijn ogen aankijkt hebben we oogcontact ,het is stil.

Ik verdiep me in zijn mooie blauwe ogen ,de jonge man keek mij nog steeds recht in mijn ogen aan ik vroeg hem dus nog eens ,of het wel gaat.

Hij knippert met zijn ogen en gaat met zijn hand door zijn haren, Hij zegt dat het wel lukt terwijl hij ondertussen een propje maakt van zijn papiertje waar hij de hele avond al op schreef.

Als ik tegen over hem ga zitten en vraag of ik het papiertje mag openen.

hij zegt ja,Als ik het open maak lees ik de eerste zinnen.

"We sat and made a list, Of all the things that we had, Down the backs of table tops ,Ticket stubs and your diaries ,I read them all one day ,When loneliness came and you were away ,Oh they told me nothing new,
But I love to read the words you used'

Prachtig ik kon er niks anders van zeggen, .Wat is er dan mis mee ?,Waarom gooi je het weg ?,vroeg ik hem.

Hij zei dat hij het gewoon niet goed genoeg vond en hij de noten niet goed er bij weet.

Hij had een Keyboard voor zich Liggen ,Ik vroeg hem of ik op het Keyboard mocht spelen,Hij knikt en zegt doe maar. Ik sta op en ga naast hem zitten op de bank. We waren de enigen nog binnen,De deuren had ik al afgesloten,voor de veiligheid.

Als ik zit pak ik het blaadje en lees ik de noten. Ik begin ze te spelen en ik zing een beetje mee niet dat ik kan zingen maar gewoon om het voor te stellen hoe het klinkt.

Als ik stop met zingen zegt de jongen 'wauw' ik lach en draai mijn gezicht richting hem .we kijken elkaar aan.

Hij steekt zijn hand uit en zegt Dan ,Dan Smith. Hmm, Dan aangenaam kennis te maken Ik steek mijn hand uit en schud hem een hand Luanna ,Luanna Farquarson.

Bastille-Things We Lost In The Fire ∆Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu