1.

336 18 4
                                    

Krásný slunný den. Dneska sluníčko vysvitlo v 5:48 na východě. Přesně o dvanáct minut později se rozezní budík a všech pětatřicet dětí z našeho domu se probouzí. Jako každé jiné chaosní ráno vstávám a beru do ruky flétnu, se kterou začnu pískat, abych probudila drobotinu, která ještě nevstala.

,, Joli! Joli ! Joli ! Pomoc ! " Volá čtyřletý Oliver.,, Nejde mi zavázat tkanička😭! "
Usměji se a seskočím z postele, abych mu pomohla.
,, Joli! Joli! Prosím! Nemůžu najít svoji košili! 😭" Naříká sedmiletá Adelide.,, Nemáš ji ve skříni?" Odpovídám a holčička se utíká podívat do skříně, kde svoji košili nachází.
,, Joli! Tery! Pomoc ! Nemůžu najít pana Drahouška! 😱" Volá tříletá Wren. Terka se dívá pod její postel, kam většinou zapadává velký růžový medvěd malé černovlasé dívky. Opatrně ho vytahuje a opráší a podává ho holčičce, která s nadšením výkřikne a bere si ho.

Beru za ruce Wren a Ulu a scházíme společně do velké jídelny, kde se všech pětatřicet dětí schází k snídani.
,, Dobré ráno, Joli. " Říká devítiletý chlapec s černými vlasy a příjemným úsměvem.
,, Dobré ráno, Zacku." Odpovídám.
,, Dobré ráno, Joli a Terko a Ulo a Wren. " Přeje nám Gwen.,, Dobrý." odpovídáme v souhlasu s Terkou.
,, Dobré ráno, děvčata. " Říká Sestra Maeve.,, Dobré ráno. " Přeje Sestra Sarah.,, Dobré ráno, Sestro Maeve a Sestro Sarah. Dobré ráno Mamá. " Přeji opět v souhlasu s Terkou. Obě se na sebe otočíme a propadneme záchvatu smíchu. Mamá se na nás usmívá a naznačuje, abychom si šli sednout ke stolu.

Sedám si jako každé jídlo naproti Terce, uprostřed dlouhého prostředního stolu, pokrytého bílým prostíráním. Vedle mě si sedne Gwen, na druhé straně Yasiv, a vedle Terky, naproti Gwen, Zack a na druhé straně Colin.
,, Dobrou chuť, děkujeme za jídlo! " Říká souhlasně veškeré obyvatelstvo sirotčince.

Po výborné snídani odcházíme do učebny, kde se jako každé ráno jdeme testovat. Sedám si do lavice, místo jejíž desky je obrazovka, na které se budou za chvíli zobrazovat otázky.

,, 3.....2.....1..... MŮŽETE ZAČÍT!" Zvolá Sestra Maeve a zahajuje tím dnešní test.
Otázka první: Kolikrát se vejde krychle o objemu 3cm krychlových do krychle o objemu 12cm krychlových.
.
.
Otázka 32: Jak se jmenuje autor knihy Pýcha a předsudek.
.
.
.
Otázka 107: Odkud pochází brambory?
.
.
.
.
Otázka 257: V jakém roční období kvete Podběl obecný
.
KONEC! Zahlásí Sestra Sarah. Mamá předchází před třídu, aby nám oznámila výsledky.
,, Yasiv je první s 279 body. Druhá je Suze s 267 body. Třetí jsou Joli a Terka se stejným počtem bodů, 256. Blahopřeji i Parvaně a Davidovi. Toť vše pro dnešek. Můžete si jit hrát. " Říká jejím chladným hlasem.

S radostí vybíhají všechny děti ven. Hned běžím k velkému dubu na okraji lesa, lemujícího náš domov. Jsem tam skoro první, když mě ale předběhla Gwen.
,, Jak to děláš, že jsi vždy první!" Křičím naštvaná, že mě, opět, předběhla. Za námi přibíhá Terka se smíchem a za ní Colin, Yasiv, Zack, Daniel a Jonathan, Parvana a Suze. Všichni propadají smíchu a já se k nim přidávám.

Po pár minutách se začínáme rozhodovat jakou hru si zahrajeme dneska. Colin chce na babu, Yasiv šachy, Zack, Gwen a Terka na schovku, Daniel, Jonathan, Suze a já vlajky a Parvana chtěla dělat panáka. Nakonec jsme všechny přehlasovali na vlajky.

Rozdělili jsme se do dvou družstev. V prvním jsem byla já, Colin, Gwen, Zack a Jonathan a zbytek byl v druhém družstvu. Colin jako kapitán týmu zavazuje na klacek bílý látkový kapesník a zároveň nám rozdává posty. Jako vždy, jsem útočník. Následně společně odcházíme do poloviny lesa na pravé straně od brány.

Během deseti minut začíná hra. Já a Gwen vybíháme do protivníkova pole. Les znám jako své boty a díky tomu se hned orientuji a snadno nacházím místo, kde pravidelně nechává druhá skupina jejich vlajku. Nevím proč, ale vždy, když vede druhý tým Zack, tak ji dávají na stejné místo. Lezu na strom a opatrně čekám, až se pohne někdo z protivníků, kteří hlídají vlajku.

Krajem svého zorného pole vidím Gwen, jak se plíží po zemi k vlajce. Je jasné, že si myslí, že ji jen tak ukradne, ale soupeřova strategie je v tom, ji nechat sáhnout na vlajku a pak ji chytit, aby se musela vrátit. Gwen se už blíží k vlajce, když zpozoruji někoho z druhého týmu, jak se v blízkém křoví připravuje na útok.

Upřímně vím, že Gwen třikrát moc nepřemýšlí, ale že by byla tak blbá, aby udělala to stejné co předchozí hru a co předpředchozí hru a tak dál až do dávné minulosti, kdy hrála vlajky napoprvé. Kroutím očima, protože její chycení bude akorát zátěž pro mě.

Gwen se ale blíží dál, jako by se nechumelilo. Najednou vystartuje a rychle popadne vlajku. V ten moment z křoví vyběhne Daniel a začne ji honit. Gwen je rychlejší než Daniel, ale taky evidentně počítala s tím, že nebude sám. Naproti ní se z křoví vynoří Suze a rozběhne se proti ní.

Gwen se rychle zastavuje, zamíří a hodí klacek s vlajkou směrem ke mě. Opravdu jsem tento tah nečekala, ale chytám vlajku a zároveň seskakuji ze stromu a při dopadu přepadám do prarakotoulu a rozběhnu se k našemu poli. Běžím aniž bych se ohlédla. Až na poslední chvíli vidím Yasiva, jak na mě nabíhá ze strany a skluzem se mu vyhýbám. Na druhé straně běží Parvana, která ale zakopává o kámen a padá na zem.

Přes Parvanu najednou přeskočí Gwen a běžíme paralelně směrem do našeho pole. Najednou se obě vynořujem z lesa a přebíháme na naší stranu. Obě vykřiknem radostí z výhry, když k nám ale přichází zklamaný Colin.

,, Co je? Vždyť jsme vyhráli! " Vykřiknem spolu s Gwen.,, No právě že ne. Terka tu vlajku vzala dřív než vy." Oznámil Colin zklamaně.

Okey, tohle je první kapitola😗✌️. Doufám že se vám líbila a nezapomeňte si přečíst i další kapitolu❤️Díky, Joli.

The promised neverland: Plant no.2 ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat