Než stíháme probrat plán C, přichází pro nás Palm, abychom si šli na oběd. Na obědě se bavíme, jako normálně. Jídlo je dobré, stejně jako vždy. Po obědě odcházíme opět do Gweninýho pokoje a jdeme probrat plán C.
Všichni se shodujeme na jedu. Suze navrhuje, že nějaký vyrobí, ale protože jsme zavření v domě, tak to bude opravdu těžké. Bohužel ale nemáme jinou možnost. Ohledně Palm jsme hlasovali, vyšlo nám že musí taky umřít. Suze navrhuje nalít petrolej z petrolejové lampy do černého čaje, jelikož to údajně zakryje ten smrad. Někdo zas navrhuje savo. Další prací prostředek. Na výběr máme opravdu hodně různých tekutin. Začínáme se pro jistotu bavit o něčem jiném.
Do večera se konverzace postupně odlehčuje, až se mění v úplně banální každodenní konverzaci. Je to dobře na odlehčení situace, ale zároveň špatně, protože se soustředíme míň na to, co je důležité. Po večeři se ale vracíme k tématu. Do detailu probíráme celý plán, od začátku až do konce. Je velmi jednoduchý, nebo spíš prostý a na provedení náročný.
Když ho doplánujeme, tak se rozcházíme do pokojů a oznamujeme ho malým dětem. Ty jen spokojeně souhlasí, protože většina v něm nemá nijak velkou roli. Pak je ukládáme ke spánku a sami si jdem lehnout. Netrvá mi dlouho než usnu. Neboj se, Yasive. Ať už jsi kdekoli, jednou za tebou přijdeme. Utíkáme pro tebe. Pomyslím se než úplně usnu.
Ráno probíhá jako obvykle. Po snídani nás bohužel opět nepustí ven. Tím se spouští plán. Část první tohoto plánu spočívá v odvedení pozornosti. Všechny malé děti běží pro Mamá, Sestry a Palm a organizují, s pomocí pár starších, přesněji Parvany, Gwen, Jonathana a Daniela, Terky a Zacka, připraví čajový dýchánek. V jídelně. Jednoduše uvaří čaj a nalijí si ho všichni společně. Kdyby se ptali, kdo měl ten nápad, tak se ihned ozve Sophie, že jim o čajovém dýchánku četla Parvana v knížce o Alence v Říši divů.
Já, Suze a Colin mezi tím poběžíme do skladu a seberem tam něco jedovatého. Ať už to je cokoli. Podle toho, za jak dlouho začne jed reagovat, budeme organizovat část druhou. Během pár minut z herny vyběhne velká skupina dětí, které jdou shánět Mamá, Sestry a Palm. Procházíme opačným směrem, ke skladu. Colin dává pozor, aby nás nikdo neviděl, zatímco já a Suze vyhazujem zámek od skladu. Během minuty je pryč a my se rychle nahrnem dovnitř, aby nás nikdo neviděl.
Zavírám za námi dveře. Hned se pouštíme do vyhledávání jedu po celém skladu. Netrvá ani dvě minuty, než Suze nachází benzín. Oznamuje ale, že to není dost, aby je to zabilo, tak hledáme dál. Colin někde vyhrabe trochu chladícího roztoku.,, Jo! Toje dost silné, aby to někoho zabilo! Výborně, Coline. " Chválí Suze. Rychle bere láhev, ve které je nalitá tekutina a nalije slušnou část do jiné láhve, kterou pak zavře a dá do tašky. Pak původní láhev s tekutinou položí zpátky na své místo a pomalu se vydáváme ke dveřím.
Koukám se skrz klíčovou dírku, jestki po chodbě nikdo nejde. Opatrně otevírám dveře a Colin se rychle vyplíží ze skladu. Pak se zastavuje na rohu a kontroluje, kde kdo je. Signalizuje, abychom vyšly taky. Rychle se vyplížíme ze skladu. Než ale stíháme zavřít dveře, Colin opět signalizuje, tentokrát ale někdo jde. Rychle se se Suze naplácnem na stěnu za rohem, odkud nás nemůže příchozí vidět. Pak se opatrně plížíme směrem ke koupelně, která je nejblíž a schováváme se uvnitř.
Mezi tím slyšíme ostrý hlas Sestry Astrill, jak se ptá Colina, co tam dělá. Colin jen koktá, že šel na dýchánek. Sestra Astrill mu evidentně nevěří a pak už víme, že zpozorovala otevřené dveře do skladu.,, Coline, cos dělal ve skladu?" Ptá se velmi přísným hlasem.,, J-jen jsem hledal něco na ten dýchánek" Odpovídá jí Colin. I když je nevidíme, víme, že se Colin klepe hrůzou. Sestra Astrill mu poručí, aby šel s ní a on nemá na výběr. Odchází cestou odkud přišla Sestra Astrill.
ČTEŠ
The promised neverland: Plant no.2 ✅
FanficV našem domě je Mamá moc hodná. Je sice vzdálenější, než bych si představovala, ale za to máme dvě skvělé Sestry, Sestru Sarah a Sestru Maeve. Všech 35 dětí, které u nás nyní bydlí, je mají moc rády. Pokud by se nestalo, co se stalo, zůstalo by to t...