10.

55 14 3
                                    

Večeře je, jako každé jídlo, dobrá. Povídáme si, jako vždy, o všem možném. Po večeři jdeme společně do knihovny. Sedáme si ke stolu a vypravíme naše získané znalosti. Daniel a Jonathan vypráví o vyrábění luku, praku a dokonce i jednoduchého přístřechu. Yasiv a Suze mají téměř zhotovené zařízení na zničení čipu. Gwen nám ukázala jedlé a nejedlé rostliny, které by potencionálně mohly růst v našem podnebí. Zaujala mě jedna květina, která v sobě uchovává vodu, jako láhev. Terka a já vypravíme teorii o stahování zvířat z kůže. Zack na to přidá pár receptů a oznamuje nám, kam dává zásoby. Jsou v horní skříňce tam, kde se normálně dává rýže, tak na ní je ještě spousta místa, tak tam postupně schovává masové a zeleninové konzervy, suché sušenky a trvanlivé jídlo všeobecně. Pak nám Colin říká, jak se vyrábí baterky, což zaujímá Suze a Yasiva, protože baterka je to poslední, co jim chybí na vyrobení zařízení. Celkově to není složité, ale to bychom museli najít všechny potřebné materiály a to tu určitě nenajdeme za tři dny.

Hledáme jiný způsob, jak pohánět zařízení, aniž bychom museli použít baterku. Někoho napadla solární energie, ale to už tu vůbec nenajdeme. Někoho zas napadlo z toho udělat mechanickou děrovačku na uši, to se úplně nezamlouvá nikomu, ale lepší, než nic. Dalšího člověka napadlo pohánět zařízení ruční energií. Tento nápad se uchytil a Suze s Yasivem na tom hned začali pracovat. Zbytek se vrátil k plánování.

,, Musíme dát dohromady plán, jak dostat nejdřív pryč Yasiva. Pak zjistit, za jakou dobu pošlou další dítě a vymyslet plán, jak utéct ještě dřív, než to nastane. Nápady, teď. " Říká Gwen. Nikoho nic moc dalšího nenapadlo.,, Já už mám sbalené všechny věci, až na jídlo. Luk jsem si už od Jonathana a Daniela vzal. Nemám ale žádné šípy." Ozývá se Yasiv.,, Jo, na šípech zapracujeme až zítra. " Odpovídá mu Daniel. Yasiv kývne hlavou a věnuje se opět zařízení na zničení čipů.

,, Co kdybchom je zabili?" Napadá Terku. Všichni se na ni koukají, jako by spadla z třešně.,, Co?" Říká Gwen s očima až navrch hlavy. Já s ní ale souhlasím.,, Terka má pravdu. Musíme tuto možnost aspoň posoudit, nebo ještě líp, udělat z ní plán B. Bylo by to vše mnohem jednodušší. Pak bychom mohli v klidu odejít. Museli bychom je ale zabít až po sedmé..." Říkám na začátku zřetelně, ale konec se mění v mumlání. Po chvilce luskám prsty.,, Jed. Otrávíme je. Nějakým pomalým jedem, který působí třeba až za dvě až tři hodiny, abychom jim to mohli dát během večeře. Pak Mamá sdělí ty informace a pak zemře někdy během večera. Stejně tak Sestry. " Říkám. Terka na mě souhlasně kouká, na rozdíl od zbytku.

,, Proč musíte být tak morbidní?" Ptá se Parvana nevrle.,, My nejsme morbidní, jen uvažujeme nad VŠEMI možnostmi. " Odpovídá Terka suše. ,, A dobrý jo? Super. Teď zvedne ruku, kdo s tímto plánem souhlasí, nebo ho aspoň přijme jako záložní plán. " Okřikuje Gwen holky a pak zvedá ruku. Všichni až na Parvanu, Suze a Colina jsou pro. To je většina. To znamená, že náš plán se bude zvažovat. Raduji se v duchu. Opouštíme toto téma a celá schůzka se spíš mění v normální povídání.

Parvana se po hodině loučí a jde s malými číst Robinsona. My si ještě chvilku povídáme.,, Hotovo! " Zajásají po nějaké době Suze a Yasiv. Nesou k nám konzervu od sardinek, naplněnou složitým mechanismem a na jedné straně vylézají dva malé drátky, které mezi sebou mají zhruba centimetr místa, aby se tam dalo vložit ucho a na druhé straně je malá ručička, kterou se dá otáčet a díky ní se spouští mechanismus a u drátků to tvoří elektřinu.,, Je to konečně hotové, myslím, že to je určitě dost voltů, aby to zničilo zařízení. Posuďte sami. " Říká Suze s nadšením v hlase. Zack natahuje prst a strká ho mezi drátky. Yasiv začne otáčet páčkou a po asi deseti sekundách mezi drátky zablikne blesk a Zack uskočí stranou a drží si prst, který má na obou stranách malé černé tečky.

,, Myslím, že to bude úplně stačit." Říká Zack, z jeho hlasu je slyšet že má na krajíčku. Terka se začne smát. Po chvilce se to mění v histerický smích, který děsí všechny kolem.,, Čemu se směješ?" Ptám se. Jsem celkem zvyklá, že Terka někdy dělá fakt divné věci, takže mě histerický smích, až psychopatický smích, ničím nevysušuje.,, To znamená, že máme šanci!" Volá. Ucpávám jí pusu rukou, protože je hrozně nahlas.,, To nám došlo všem ty inteligente, nemusíš kvůli tomu křičet, že tě slyší i vrabci na zdi." Říká Colin.

Už jdeme všichni do pokojů, protože za chvilku přijde jedna ze Sester zkontrolovat, jestli jsou už všichni v posteli. Když ale vycházím z knihovny, všímám si, že někdo běží chodbou pryč. Malé rychlé krůčky nějakého dítěte. Co by tu někdo dělal? Vždyť Parvana s nimi čte Robinsona, to si musí pohlídat, že tam všichni jsou. No nic, zeptám se jí.

Když však přicházíme do pokoje, zjišťuji, že všichni již spí. Jdu do Parvanina pokoje, tam všichni včetně ní taky spí. Kontroluji, jestli nikde nikdo nechybí, nechybí. V žádném z pokojů. Nechávám to být a jdu si lehnout. Mohl to být ten zrádce? Honí se mi celou noc hlavou. Kdo to mohl být? Někdo z mladších dětí určitě, soudě podle kroků. Nemohla to být mimina, ty jsou u Mamá v pokoji. Tak tedy kdo? Ula? Milo? Wren? Gemma ? Karol? Filip ? Vincent ? Kdo ví ? Kdo to může být? Celou noc kvůli tomu nemůžu spát. Už druhá noc beze spánku. Aspoň zítra se musím pořádně vyspat. Aby náš plán fungoval, musí všichni být připraveni a hlavně, fit. Yasiv uteče. To slibuji na svůj život. Bude žít!

Další část hier ! Něco málo se tedy stalo a kdo je asi ten zrádce? Je to vůbec zrádce? Dozvíte se někdy příště ❤️Děkuji za přečtení, mějte se nádherně a klidně mi můžete dát hvězdičku😏Sayounara!
(🥩nezapomeňte si dát maso🥩)

The promised neverland: Plant no.2 ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat