,, Dobře, teď jestli někdo chce něco říct, tak ať to řekne. " Říkám lehce nepřítomně. Pomalu zpracovávám informace obsažené v textu.,,Já tomu nevěřím." Říká asi po pěti minutách Yasiv. Všichni na něj koukají.,, Yasive není to doufám jen proto, že tě za týden mají poslat pryč, ne?" Ptá se podezíravě Terka.
,, No, ne. Jen to nedává smysl. Démoni. Za prvé, kde by se tu vzali. Za druhé proč by nás jedli, a za třetí proč by nás nechávali žít tak dlouho, jestliže chtějí jen naše maso? Proč by nás nesnědli už dřív?" Říká.,, Protože chtějí naše mozky." Říká Gwen a s vystrašeným pohledem kouká na druhou stranu papíru, kterou jsme zapomněli přečíst. Yasiv hned bere do rukou papír a začíná číst druhou stranu.PS. 1: Kdyby jste se náhodou ptali, hlavní část těla, o kterou démonům jde, je mozek. Děti od šesti let se posílají pryč. To znamená, že jejich mozky jsou již plně vyvinuté. Proto musíte zjistit, v jakém pořadí posílají děti od vás.
PS. 2: Kdyby vás náhodou chytili, i ta nejmenší skupinka musí utéct. Pokud to někdo nezvládne odsud, nezvládne to ani venku. Na druhou stranu se každý z vás musí naučit lhát. Když vás chytí, nesmíte říct co máte v plánu (toto řekněte všem, co jsou starší 5ti let) opakuji :Jestli se někdo z dospělých dozví, že víte, pošlou vás pryč!!
PS. 3: Někdo z vás by měl umět bojovat, střílet z praku či třeba luku, dobře házet a někdo by měl být hlavní vůdce.
PS. 4: Pokud mi věříte, utečte dřív než přijde příští odvoz, nebo nechte utéct jen toho, koho posílají pryč. Pokud není tedy moc malý, v tu chvíli by to prakticky nemělo cenu.
PS. 5: Hodně štěstí. Bude ho třeba. Pamatujte, Mamá a sestry jsou naši nepřátelé. Ještě opakuji: předejte tento dopis nejstarším dětem z vaší skupiny. Oni musí vědět, jak vše naplánovat.
Norman,, Tak a teď už jsi přesvědčený?" Ptá se Gwen nejistě, což mě znepokojilo, jelikož Gwen je vždy sebejistá a ještě jsem ji neslyšela mluvit takovým hlasem, podloženým strachem. Yasivovi to evidentně taky došlo a asi tuto realitu i přijal, jelikož celý jeho obličej zbledl.
,, Musíš utéct! " Křičím, aniž bych si to uvědomila. Rychle si zakrývám ústa rukama a ohlížím se, jestli mě náhodou neslyšel někdo nežádoucí. Naštěstí děti si hrají daleko od nás. Pak si ale všímám Uly, která stála celou dobu za mnou.
Hned potom co jsme začali číst jsme všichni zapomněli na Ulu, která tím pádem všechno slyšela. Pětiletá dívenka s obvykle něžným obličejem si rukama pohrávala s svými dlouhými plavými vlasy, staženými členkou, a z očí se jí řinuly slzy.
Hrnu se k ní a utírám jí slzy, které se ale bez přestání kutálý po tvářích.
,, Pššš Ulo! To bude dobrý. Ty se bojíš? Pojď sem. " Uklidňuji ji a svírám ji v objetí. Ula vykoktá:,, A.. Ale.. G.. To zna-mme-nná že v-všichni c-co oddeššli jsou teď m-mm-mmm-mrtví!"
No jo, má pravdu! Uvědomuji si. Malá holčička brečí na celé kolo.Celá naše skupinka se ji snaží uklidnit, ale holčička akorát brečí ještě víc.,, Ashley, Savanah, Tony, Conrad, Bibi, Anathol, Maya, Sally, Forest, a TINA! UAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEAEAAEAAAA!" křičí tak nahlas, že v dálce vidím, jak k nám běží sestra Maeve.,, Ulo! Ulo! Až se budou ptát proč brečíš, řekni že jsme se bavili o adopci a jenom se ti po vsech stýská. O žádném dopisu nevíš a už vůbec nevíš o démonech. Jasný? Ulo!" Křičí jí šeptem do druhého ucha Terka.
Sestra Maeve přibíhá a bere si Ulu do náruče.,, Co se stalo?" Ptá se ustaraným, ale něžným hlasem. Zároveň se ale její oči zapichují přímo do naší skupinky, a pak na Terku.
,, Terezo proč brečí? " Ptá se velmi pronikavým hlasem. Všichni dobře ví, že Stestra Maeve nesnáší Terku, proto Terce dávám ruku na rameno a usměji se na ni. Cítím, jak se klepe.,, No jaksi jsme se bavili o našich už odešlých kamarádech a Ula sem během toho přišla a začalo se jí stýskat. Nebo, je to kvůli tomu, že, Ulo?" Říká Gwen sebejistěji, než pár minut předem. Ula kývá hlavou, ale neustále brečí.
Maeve se na Gwen děkovně usměje a odchází s Ulou v náručí. Když je asi padesát metrů od nás, tak se vracíme zpátky do konverzace.
,, Yasive nediskutuj, prostě utečeš." Říká Terka důrazně. Všichni kývají, až na Yasiva.,, Já vás tady ale nemůžu nechat! A navíc, jak se mám za ani ne týden zbavit sledovacího zařízení?"
~Zhruba minuta trapného ticha~
,, No upřímně ty jsi tady ten chytrý... " Říká Zack. Terka hned souhlasí.,, To je pravda, ty tady máš nejvyšší skóre. " Přidávají se Daniel a Jonathan.,, Ty většinou taky vymýšlíš různé přístroje." Dodá Suze.Yasiv si bere hlavu do dlaní. V jeho očích vidím neskutečný strach a po čele mu stéká pot. Pokládám mu druhou ruku na rameno (tou první ještě stále držím Terku).,, To bude dobrý. Pomůžeme ti." Říká Colin a všichni na to přikyvujeme.
Taaaak😌 Máte tu další díl! Máte sakra štěstí, že mě fakt baví ti psát a že mám čas to psát jinak, jak se tak znám, bych nepsala vůbec.
Shout-out Terce weebietesse za to, že mě strká do další části😂tak se běžte podívat na její fanfikci o mha.
ČTEŠ
The promised neverland: Plant no.2 ✅
FanfictionV našem domě je Mamá moc hodná. Je sice vzdálenější, než bych si představovala, ale za to máme dvě skvělé Sestry, Sestru Sarah a Sestru Maeve. Všech 35 dětí, které u nás nyní bydlí, je mají moc rády. Pokud by se nestalo, co se stalo, zůstalo by to t...