2.

110 13 4
                                    

,, COŽE! "Vykřikneme s Gwen zároveň. Colin se smutně podívá za nás, kde stojí Terka a směje se nám.
,, Terezie! Ty jedna!" a rozbíhám se za ní. Honím ji prakticky až k domu a pak se obě svalíme se smíchem na zem. Po asi pěti minutách se zvedám na lokty a ptám se:,, Jak to sakra děláš? To je snad fyzicky nemožný, abys pokaždé získala vlajku ty.", na což Terka se smíchem odpovídá :,, Bo mám přirozený talent." a obě se opět dostáváme do záchvatu smíchu.

Po chvilce k nám dojde i zbytek. Sésame si všichni společně pod velký strom a pozorujeme mladší děti, jak si hrají na travnaté pláni. Najednou z lesa vyběhne Ula. Běží přímo k nám a v ruce drží skleněnou láhev.

,, Joli ! Terko! Yasive ! Gwen ! Coline ! Jonathane a Danieli! Suze ! Parvano! Zacku ! Podívejte, co jsem našla!" Křičí dívenka. Když dobíhá k nám, tak mi podává zelenou skleněnou láhev. Pozorně ji prohlížím a všímám si psaníčka, které je uloženo v ní.

Strkám dva prsty do lahve a snažím se psaní vyndat, ale nedaří se mi to, tak ji podávám Yasivovi, který ji bere a obrací ji vzhůru nohama, aby z ní psaní vypadlo. Následně psaní bere do ruky a začíná ho číst nahlas.

Ahoj. Jmenuji se Norman a pocházím z farmy číslo 3. Nevím, jestli to víte, ale žijeme na farmách, ne v dětských domovech. Jediné, proč tu jsme je, abychom posloužili jako jídlo démonům. Musíte utéct! Co nejdřív. Stejně jako děti z mojí farmy. Jestli mi nevěříte, běžte se podívat k bráně v moment, kdy odvedou další dítě. Ale jestli nechcete vidět vaši rodinu, jak ji probodávají červenou krvesajnou květinou, tak utečte dřív, než k tomu dojde. Pokud tohle čte nějaké mladší dítě, sdělte tento dopis s nejstarším dítětem z vaší farmy a hlavně, ZA ŽÁDNÝCH OKOLNOSTÍ TOTO NEŘÍKEJTE MAMÁ, NEBO SESTŘE!! Polud samozřejmě nechcete, aby jste vy byli příští večeře démonů.
K útěku vám dávám následující informace:
1. Tyto informace nesdělujte mladším 5ti let. Je to citlivý obsah.
2. Musíte utéct do konce ledna! V tuto chvíli bude utíkat i naše skupina. Bohužel vím, že tam již nebudu, jelikož dnes, 3. Listopadu 2045, jsem já sám poslán pryč. Pokud v lesích, které jsou za propastí, která je za zdí, narazíte na skupinu dětí, v jejímž čele je jedenáctiléta zrzka jménem Emma, nebo černovlásek se znuzeným pohledem jménem Ray, nebo brýlatá holka jménem Gilda, nebo ještě kluk s tmavší pletí jménem Don, tak jim oznamte, že vás posílám já, Norman.
3. Jak utéct? Plán je takový: musíte natrénovat všechny děti starší čtyř let.
A) Trénink =baba- hrajte na babu se všemi dětmi, naučte je rozdělení na skupinky, vedoucí skupinek můžou být děti starší devíti let. Musí se naučit běhat rychle, šplhat a být potichu.
Lanovka- naučte se házet kamenem, obvázaným vaším lanem, tak, aby se omotal okolo stromu a naučte děti jezdit po lanovce s ramínky
B) Osobní dovednosti = každé dítě je jistě nějak zaměřené. Každé ale musí mít nějaké znalosti. Musíte si co nejvíce vylepšit znalosti o přežití venku. K tomu vám pomůžou knihy od pana Minervy, které naleznete ve vaší knihovně.
C) Materiál = k útěku budete potřebovat lana, udělejte je z ubrusů. Dále budete potřebovat oblečení na všechno počasí (neberte najednou, vaše Mamá nebo sestra si toho všimne), budete potřebovat nějaké zásoby jídla a menší množství kuchyňského náčiní.
D) MUSÍTE ZNEŠKODNIT SLEDOVACÍ ZAŘÍZENÍ - Nachází se v levém lalůčku ucha, je třeba jej buď oříznout, nebo zneškodnit nějakým vlastnoručně vyrobeným zařízením, které musí mít alespoň 100 Woltů. Zařízení odpojte vmoment útěku.
E) Zjistěte, jestli nemáte ve skupině špeha pro Mamá.
F) Pokud se vám nepodaří váš plán, musíte vaší Mamá a spol zabít.
G) Vemte sebou Jenom děti nad čtyři roky, pro zbytek se vrátíme.
4. Neutíkejte v sedm. Mamá v tuto chvíli sděluje průběh dne centrále. Když utečete během dne nebo během noci, tak je menší šance, že na vás přijde. Když vás přijde, zavolá na centrálu a spustí se pátrání a to nechcete. To samé, když vás nikde nenajde. Nejlepší by bylo utéct hned po nějakém jídle a nebo po půlnoci.
5. Nemějte strach, zvládnete to. Věřím vám.
Hodně štěstí, Norman.

Nastalo ohlušující ticho. Jedině mladší děti se v dálce na louce smály a hrály, protože nevěděly, že je čeká ještě pár náročných měsíců.

Okey, další část here! Dnešek trochu kratší a víc spicy, aspoň za mě... Nvm snad se líbilo 😗✌️

The promised neverland: Plant no.2 ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat