Celou noc nemůžu spát. Proč se na nás tak divně dívala? Ví snad něco? Nebo tuší? Převaluji se z boku na bok. Nevím v kolik začíná v tuhle dobu svítat, ale netrvá dlouho a už zní zvon. Další chaotické ráno. Vstávám, zahraji na flétnu, pomáhám mladším a pak se ploužím až do jídelny na snídani.,, Dobré ráno. " Přeji všem.
,, Dobré ráno, Joli. Spala jsi dobře?" Ptá se Yasiv.,, Vůbec. Ani jsem oko nezamhouřila. " Říkám.,, Proč?" Říká Yasiv s lehkým úšklebkem.,, Sestra Maeve se na nás včera večer tak divně dívala. Mám pocit, že něco ví..."Říkám a po zádech mi přejde mráz.,, Neboj. Jak by asitak mohla něco vědět? " Říká Terka zpoza mých zad. Málem jsem se jí lekla...
,, No určitě by se nějaké způsoby našli... "Říkám nejistě. Všichni na mě koukají, jako bych právě řekla tu největší hovadinu na světě, jako bych někoho ubodala a zároveň jako bych právě řekla nějaký vtip. **Nepříjemné**
Pak se otáčím a hledím si jen své snídaně. Po snídani jdeme opět na testy a pak jdeme ven.Dneska je na řadě lanovka. Gwen se snaží uvázat lano, vyrobené z obvazu, za pomoci kamene, se kterým hází tak, aby se zamotal okolo větve stromu. Po asi hodině zkoušení, kdy se menší děti už začínají nudit, nebo se pokouší dělat to samé, se jí to konečně povede. Všichni jásají radostí. Pak si všichni berou již předem připravená ramínka a pokouší se po improvizované lanovce svézt. Daří se to dobře, až na jeden detail. Menší děti se neudrží až do konce lanovky. Terku napadá, že bychom je mohli na ramínka přivázat. Zkoušíme to a hnedle to jde líp.
Yasiv si ještě zkouší lanovku udělat sám. Moc mu to nejde. Zkouší to stranou od zbytku skupiny. Celou dobu ho sleduji. Vypadá dost bezradně. Jdu mu s tím po hodině čekání pomoc. Radím mu jak nejlépe umím, jak má hodit kámen tak, aby se opravdu pevně omotal okolo větve. Po pár dalších pokusech se mu to konečně daří. Jásá radostí a já s ním. Pak mě pevně objímá. Cítím, jak pomalu rudnu jako rajče. Rychle ho odstrkuji a otáčím ze zády, aby nebylo vidět, jak moc jsem červená. Přeji mu hodně štěstí v následujícím kroku a odbíhám pryč, aniž bych se na něj podívala. Už jenom z tohoto pohledu může všem dojít, že mám na Yasiva crush... No nic. Vidím Terku mezi skupinou dětí a rozbíhám se plnou parou za ní. Narážím do ní a obě padáme na zem.,, Yasiv mě obejmul!" Křičím šeptem.,, Vážně? To je dobře! Máš štěstí, mě se Zack ani nevšimne." Odpovídá.,, Nic si z toho nedělej. Tak prostě jen nechce s nikým být, nebo co ty víš, třeba je na kluky? " Snažím se rozveselit Terku. Moc to nepomáhá...
Necháváme kluky klukama a pokračujeme ve vylepšování lanovky. V tuto chvíli je už téměř v nejlepším možném stavu. I jiné děti se učí házet kameny s provazy. Po celou dobu nás od předního vchodu do domu sleduje sestra Sarah. Čas od času na ni pohlédnu, pořád stojí na stejném místě, ani se nehne. Z dálky vypadá jakk socha. Čas od času za ní přichází Sestra Maeve a Sestra Sarah jí něco řekne a pak Sestra Maeve odchází. Teď ji pozoruji už půl hodiny. Po dalších pěti minutách přichází Mamá a mluví asi pět minut se Sestrou Sarah. Pak odchází, ale za pár minut se vrací a jde přímo k nám. Nahlašuji všem, že přichází Mamá. Yasiv tuhne na místě, stejně jako Gwen a Colin. Terka stále sedí pod stromem, u kterého jsem doteď seděla i já.
Mamá přichází s velkým úsměvem. Otáčí se na Gwen a i z dálky cítím, že ten pohled se velmi intenzivní.,,Copak to ti děláte? " Ptá se.,, L-Lanovku. Jen si hrajeme na útěk." Říkám co nenuceněji možno, protože Gwen není schopná odpovědět. Všichni se najednou koukají na mě. Naše skupinka mi posílá "Děláš si srandu" pohledy. Já se koušu do rtu a usmívám se na Mamá.,, Dobře, až si dohrajete, tak vraťte vše na svá místa. Za půl hodiny je večeře, tak už začněte sklízet." Oznamuje Mamá s úsměvem, pak se otáčí a odchází zpět k domu. Sestra Sarah se taky otáčí a vchází dovnitř.
Moje tělo jako by se rozteklo. Já se tak bála! Vedle mě Terka má úplně stejný výraz jako já. To ale ještě nezměnilo pohledy zbytku naší skupiny.,, Co tě to sakra napadlo? " Téměř křičí Yasiv.
,, Vždyť tím jsi nás prozradila! Teď něco tuší!" Křičí. Můj mozek se zastavil. Nedokážu přijít na žádnou odpověď a nevím, jak reagovat. Naštěstí Terka má často podobné nápady jako já, tak odpovídá za mě.,, Náhodou, to nebyl vůbec špatný nápad, když se nad tím zamyslíme." Říká. Yasiv na ni kouká, jako by spadla z Marsu.,, Jako jakým způsobem je to sakra dobrý nápad?!" Řve.,, Mysli! Ty jsi tady ten nejchytřejší, ne? Tak neřvi a zapoj ten tvůj geniální mozek!" Řve na něj Terka nazpátek.,, Tak. Prostě tím, že si budeme hrát na útěk, si budou myslet, že si jen hrajeme, ale my se místo toho připravujeme na opravdový útěk. Už to chápeš, megamysle?" Říká Terka. Z jejího hlasu jde strach. Asi bych nemohla být v opozici, kdyby na mě takhle mluvila. Yasiv evidentně taky ne. I když na ni shlíží z vrchu, tak nemá ani o trochu víc autority, než ona. Yasiv nemůže nesouhlasit, tak nakonec naštvaně odvrací hlavu.
,, Fajn. Ale jestli na to přijdou, tak je to celé její vina. " Říká a ukazuje na mě. Můj mozek ještě furt nefunguje úplně dobře, ale stačí to na to abych pochopila, že na mě spadají veškeré chyby,výpadky, krachy a neúspěchy.,, Fajn." Říkám. Yasiv mi zabodne přímo do očí ten nejsmrtelnější pohled, který dokáže. (upřímně to nic moc není, protože jednoduše neumí probodávat lidi pohledem.) Černý pohled mu vracím a on musí uhnout očima, protože ví, že moje smrtelné pohledy jsou mnohem, mnohem účinnější než ty jeho.Rychle vstávám a jdeme balit lanovky. Svěřuji Milovi čtyři z pěti obvazů, které jsme použili na lanovky, aby je vrátil. Tu poslední schovává Gwen do dutého stromu, do kterého schováváme i vše ostatní. Pak jdeme všichni domů na večeři.
Další část! Doufám že se těšíte na další 👀, nebudu říkat co se stane, ale těšte se😝Nicméně doufám, že se vám tahle část líbila, feel free mi dát hvězdičku✨Opět Shout out weebietesse za podporu, běžte si přečíst the Broken Promis (pouze pro Yaoi lovers) pak ještě díky bezzubka9 a taky Melolka za všechny ty hvězdičky❤️děkuji, vážím si toho nesmírně moc❤️ Mějte se krásně✨
ČTEŠ
The promised neverland: Plant no.2 ✅
FanfictionV našem domě je Mamá moc hodná. Je sice vzdálenější, než bych si představovala, ale za to máme dvě skvělé Sestry, Sestru Sarah a Sestru Maeve. Všech 35 dětí, které u nás nyní bydlí, je mají moc rády. Pokud by se nestalo, co se stalo, zůstalo by to t...