POHLED LOUISE
Když jsem ráno otevřel oči, zjistil jsem, že se v posteli nacházím sám. Rozhlédl jsem se a ani ve zbytku pokoje jsem Harryho nikde neviděl. S hlubokým povzdechem jsem se posadil a trochu se protáhl. Jak já nesnáším vstávání. "Už dost!"uslyšel jsem rozesmátý Harryho hlas. Byl vedle u kluků. Tak nějak jsem tajně doufal, že až se probudím, tak tu bude...Ale co, je to jen Styles. S touto myšlenkou jsem konečně vstal z postele a hodil na se šedé tepláky s černým volnějším trikem. Kouknul jsem se na čas a zjistil, že za deset minut je snídaně. Měl bych na něj počkat? Samozřejmě, že ne Louis! Okřikl jsem sám sebe. S lehkým povzdechem jsem vyšel na chodbu a shodou náhod se potkal s Niallem. Pořád nemůžu uvěřit tomu co se mezi mnou a a jím stalo. Ni na tyhle věci nikdy nebyl. Nezávaznej sex je přesný protiklad Nialla. "Jak jsi se vyspal?"zasmál se a vydali jsme se směrem k jídelně. "Jo, šlo to."odpověděl jsem a musel jsem zčervenat nad představou toho, co se v noci dělo s Harrym. Když jsme dostali šli do jídelny každej jsme si sedli ke stolu, přiřazeného našemu pokoji. Přesně jak jsem čekal, u našeho ještě nikdo neseděl. A neseděl tam nikdo, ani když už jídelna byla plná lidí. Kde kurva jsou. Když už jsem ani nedoufal, tak se ve dveřích objevila ta kudrnatá palice i se zbytkem. Harry se na mě podíval, ale než jsem stačil nějak zareagovat, otočil se ke klukům.
"Dobré ráno prcku"zasmál se Liam, když si sedli ke mně. "Dobrý" usmál jsem se a podíval se na Harryho, který se choval víc než divně. "Kde jste se zdrželi?"dodal jsem trochu nervózně a stále pohledem propaloval Hazzu. Jak na povel se oba, jak Liam tak Zayn, začali smát. "Řekneš mu to ty Harry nebo my?"odpověděli, když se trochu uklidnili. "Držte hubu."řekl Harry. "Nic ti po tom není Louisi, tak se v tom nevrtej."odpověděl a pohledem byl stále zabořený ve svém jídle. "Opíchal Taylor."řekl z ničeho nic Liam a já se najednou zasekl. Proč.... vždyť mi to bylo jasný, já, počítal jsem s tím. Věděl jsem, že pro něj neznamenám nic stejně jako on pro mě. Tak proč sakra ten divný pocit co se odehrává uvnitř mě. "Ah-aha" vykoktal jsem a podíval se na Harryho. "A co? Spokojenej? Plánuješ opáčko?"snažil jsem se znít co nejvíc v pohodě. Prostě jako kdybych s ním vedl normální rozhovor. "Harry s nikým nespí dvakrát" ušklíbl se Zayn a s Harrym jsme se na sebe oba podívali dost podobně. Já byl šokovaný touhle novou informací a on koukal tak napůl šokovaně a trochu nasraně, že jsem zjistil tohle jeho pravidlo, které se mnou tak rád porušuje. A najednou se v jeho očích objevil strach, strach z toho, že jim to řeknu.
ČTEŠ
Lust (Larry Stylinson)
Fanfiction„Člověk se nemá nikdy zpít při milování chtíčem do té míry, aby nebyl schopen lásky."