Na Harryho:
-Myslíš si že bys k Lousovi mohl cítit něco víc? Rozhodně ne. S Lousiem si chci jen užít tak jako s každým.
-Co se ti na Lousovi nejvíc líbí /co tě nejvíc přitahuje. Páni, celkem těžká otázka. Tak hned od prvního okamžiku mě neskutečně přitahuje vzhledem. Má nádherné oči a úsměv jako sluníčko. A ta prdel kurva. Paradoxně se mi líbí právě i to, jak je tvrdohlavý a mám pocit že velice dobře zná svoji cenu.
-Podle tvého jednání a chování jsem usoudila, že v lásku zrovna nevěříš, nebo ji opovrhuješ, je tomu tak? Proč? Je snad někdo, kdo na lásku opravdu věří? Prosím, uvědomte si že nejsme v nějakym pitomym filmu a prostě žádný šťastně až na věky neexistuje. Věřil jsem že moje máma s tátou jsou do sebe zamilovaný a jak to dopadlo? Můj táta z mámy udělal trosku.
-Protiví se ti někdy, že s tebou spalo už tolik lidí? Nechtěl bys nějaký vážnější vztah? (Třeba s Lousiem *mrk* *mrk*) No promiň, já jsem na to hrdej. A z vážných vztahu je mi na blití.
-Hodnotíš člověka spíše na základě povahy, nebo vzhledu? Samozřejmě že vzhledu. K čemu by mi bylo píchat skvělou povahu kdybych se na toho dotyčného nemohl ani podívat.
-Kdyby sis mohl přát tři přání, jaká by to byla? Hmm tři přání JO? 1.chtěl bych vrátit čas a nikdy se do ničeho nezamotat s Lousiem, začínám mít pocit, že mi ten kluk dělá v životě bordel. 2.byt zkurveně bohatej. 3.vidět mamku konečně šťastnou.
-Uvědomuješ si, že máš ode mě přísně zakázáno Lousovi jakkoliv ublížit? Holka, Lous není blbej...on ví do čeho šel. A jestli ode mě něco čeká, tak v tom případě asi blbej je. 😂Na Louise:
-Co ty, myslíš si, že k sobě s Harrym patříte? Asi bych lhal kdybych řekl, že se mi tahle představa nelíbí. Každopádně spolu jsme opravdu krátce na to, abych to mohl posoudit.
-Upřímně tě obdivuji, že jsi Harrymu dokázal tak dlouho odolávat (přece je je to Harry Styles :D), dávalo ti to práci, nebo to šlo tak nějak samo? Och girl, dávalo mi to kurva zabrat. Vždyť ten člověk je sexuální mašina.
-Jaké to je být synem ředitelky? :D Upřímně je to dost na nic. Všichni si před tebou dávají bacha na to, co říkaj nebo co dělaj. Zkrátka řečeno, do kolektivu úplně nezapadám..
-Co se ti na Harrym líbí a co bys naopak změnil. Líbí se mi jeho úsměv, oči a držení těla. Vlastně se mi líbí kazdičký jeho milimetr. Líbí se mi to jaký se mnou je. Nikdy bych neřekl že je Hazz tak všímavý, starostlivý a hlavně mazlivý. A co bych na něm změnil? Bude to znít hloupě ale nic. Mám na něm rád úplně všechno, protože i ty špatné věci ho dělají tím kým je.
-Kdyby ti Harry ublížil, byl bys mu schopný odpustit? Záleželo by na tom, jak by mi ublížil. Každopádně já Harrymu věřím, slíbil mi to.
-Co by jsi dělal, kdyby byli tvý přátelé/rodina proti vztahu s Harrym. No vlastně jiná možnost tak nějak nepřichází v úvahu. Všichni Harryho znají a ví jaký je. Rozhodně nikdo nebude nadšený až se o nás dozví.
-Lituješ nyní, že jsi se Harrymu "podvolil"? Nelituji za 1. Sex s ním je ta nejlepší věc co znám a za 2. Nemám sebemenší důvod litovat... Zatím (že by spoiler?)Tak jo, to by bylo všechno. Bohužel mi otázky napsal jen jeden človíček (které mu chci ještě jednou moc poděkovat ❤️) , takže toho není moc. Jinak určitě dneska vydám i normální kapitolu pro ty, které tohle vůbec nebaví, tak aby z toho taky něco měli😂
ČTEŠ
Lust (Larry Stylinson)
Fanfiction„Člověk se nemá nikdy zpít při milování chtíčem do té míry, aby nebyl schopen lásky."