2-Nedam Ti Pokoj

487 47 0
                                    

"Harry" "Harry vstavej musíme do školy" začal jsem pomalu vnímat ten otravný zvuk. "Kurva Jessico." zachraptěl jsem když roztahla závěsy a do pokoje tak proniklo světlo. "Co tu vůbec ještě děláš." řekl jsem když jsem se pomalu posadil a začal po pokoji hledat kusy mého oblečení. "Jsi vážně idiot" sykla. "Ještě něco na srdci nebo už vypadneš?" odpověděl jsem ji a znova se položil. Odpovědi mi bylo prásknutí dveří. "Dobré ráno, doufám že víte jakej je váš syn kreten." uslyšel jsem řev že zdola a musel jsem zakroutit očima. Přesně kvůli těmhle scénám radši spím s klukama. "Harolde Edwarde Stylesi." ozvalo se po chvíli. Vážně neochotně jsem se zvedl, hodil na sebe tepláky a šel za mamkou. "Prosím nic neříkej" řekl jsem a nalil si kafe. "Můžeš mi říct, kde jsem udělala chybu?" štěkla naštvaně. "Tvoje chování je hrozný a nestydíš se za to ani přede mnou" dodala zoufale. "Mami prosím" zakňučel jsem. "Probírali jsme to asi tak tisíckrát. Já se nestarám o to s kým co máš ty, tak dělej to samé" moje matka mi nemá co vyčítat. Od té doby co se na ni můj fotr vysral se z ní stala prvotřídní kurva. Ano vím že bych takhle o svy mámě mluvit neměl. Ale ono vážně není příjemné od svých sedmi let poslouchat jak si to vaše máma ve vedlejší místnosti rozdává každou noc s někým jiným. Dal jsem s ní nic neřešil. Strčil jsem si do pusy zbytek buchty a běžel se oblict do školy.

"Kreténe" štěkla na mě Jess ve třídě. "Čím jsi si zasloužil takovou přezdívku." zasmál se Liam. "Asi čekala že si ji vezmu." pokrčil jsem ramenama a rozhlédl se po třídě. Támhle ho máme. "Máš tu volno?" zeptal jsem se když jsem přišel k Louisově lavici. "Ne" řekl bez toho aby zvedl hlavu od mobilu nebo si to aspoň trochu promyslel. "Přesně, už ne." dodal jsem když jsem si sedl vedle něj. "Co po mně chceš Stylesi." zeptal se otrávená, ale byl aspoň tak laskavý že se na mě konečně podíval. Nikdy jsem si nevšiml jeho očí. Jsou naprosto modré...vypadají jak dvě studánky. "To kdybych ti řekl tak by ses červenal." pousmál jsem se a maličko se k němu naklonil. "Dneska po škole mám čas." dodal jsem, byl jsem u něj tak blízko, že jsem cítil jak můj dech dopadá na jeho pokožku, kde se následně objevila husina. Cítil jsem jak se jeho dech trochu zadrhl. Tak to možná nakonec nebude tak těžký. "Ale já ne." odpověděl naproto bez zájmu a pokračoval ve své aktivitě na mobilu. "To je ale celkem škoda" řekl jsem a chytl ho za bradu abych jeho pohled odtrhl od mobilu. "Nemyslím si." odpověděl a odstrčil mi ruku. "Nedam ti pokoj do té doby dokud se mnou někam nezajdeš" řekl jsem a opřel se o židli odemykajic si mobil. "Čím jsem si zasloužil tvůj zájem." štěkl na mě. "Fajn" řekl poraženě. "V pět si tě vyzvednu prdelko." zkousl jsem si red a pohled mi snad i omylem zklouzl na ten kulatý zadeček.

Lust (Larry Stylinson) Kde žijí příběhy. Začni objevovat