1💛

1.4K 36 3
                                    

Fehér Janka vagyok,Budapesten élek egy 2 emeletes kertes házban. A napokban töltöttem be a 18. életévemet és a gimnáziumban vendéglátó szakot tanulok. Amikor felkerültem a gimibe igazán beleszerettem a suli népszerű csávójába, Hajdú Bencébe. Nehezen adtam magam pedig mindenki is tudta ,hogy oda meg vissza vagyok a fiúért. A fekete haja és a gyönyörű Kék szemei teljesen elvarázsoltak az első naptól fogva. Nem mondom ,hogy népszerű pár vagyunk,viszont amíg nem adtam be a derekam minden szünetben legalább 2 ember megkérdezte ,hogy most mi lesz velünk.Körül-belül 3 hét huzavona után egyesek nagy örömére mások nagy bánatára össze jöttünk. Bár így vissza gondolva... lehet drámaibb lett volna ha azt az egy hetet még ki várom és akkor 1 hónapon keresztül húztam volna mindenki agyát.Na de mindegy így alakult. Talán jó is volt így. Lehet az utolsó hétben fel adta volna ki tudja. Azóta is együtt vagyunk, a veszekedések nálunk elég ritkák, de ha van is az sem olyan eget rengetően nagy. A születésnapomat is együtt ünnepeltük. Volt egy olyan kisebb "Party" a családommal.Nyilván alkohol nélkül ugyanis ez inkább az unokatestvéreimnek volt nagyobb buli,mi inkább ilyen "családi összejövetel"-ként tekintettünk az egész eseményre. Ám aminek a legjobban örültem ,hogy Bence meglepett egy másik bulival amin csak a barátaim voltak ott és persze ő. Lehet most ki fogtok röhögni, de én elsírtam magam. Annyira jó volt látni mindenkit egy helyen. Ott voltak az osztálytársaim akikkel tökéletes a viszonyom egytől egyig. Ott volt a legjobb barátnőm is Zoé.10 éve vagyunk barátnők és eddig bármi történt mindig számíthattam rá.Hajnali 4 ig buliztunk. Nem mondanám,hogy le ittam magam a sárga földig viszont volt bennem anyag rendesen. Nyilván az egyensúlyom sem volt az eredeti ezáltal egy kicsit bele estem egy árokba. Nyugi,nyugi jól vagyok egy karcolás nem esett rajtam ezért nagy nehezen ki kecmeregtem az árokból és mentem tovább. A cirka 20 perces utat 1 óra alatt tettük meg de jól esett végre nem a sulira koncentrálni.Hazaértünk Bence lefektetett az ágyra,betakart és egy jó éjt puszival hagyott aludni. Az éjjel furcsa álmom volt. Éppen egy ismeretlen utcában sétálgattam , bár még sosem jártam ott . Kételkedtem, vajon ez egy szubjektív hely vagy létezik. Egy útkereszteződésből egy magas kapucnis alak fordult ki. Én azonban egyátalán nem figyeltem mivel a telefonomat bújtam, ezáltal össze ütköztünk. Amikor már láttam volna ki a titokzatos idegen felkeltem. Az egyetlen részletes dolog amire emlékszem az időpont és az utca neve volt. Sárfű utca... Semmitmondó volt számomra,viszont foglalkoztatott ,hogy hol van. Az időpont az álmomban 17:33 volt . Nem hagyhatom ki. El kell mennem oda. Tudni akarom ott van-e az a valaki. Vajon van jelentősége? Ki lehet az az idegen? Fontos lesz számomra? A kérdések csak sorban jöttek és a legrosszabb hogy egyikre sem tudtam biztos választ. Minden esetre rengeteget gondolkoztam azon, hogy el merjek-e menni abban az időpontban arra a helyre.Bence ugyan furcsállta ,hogy többször elmerengtem nem tartotta különösebben nagy számnak hisz ismert már én pedig gyakorta merengtem el a gondolataimban ezért valószínűleg hozzá szokott. 1 órával az ominózus időpont előtt eldöntöttem ,hogy elmegyek és a végére járok az egésznek.Bencének annyit mondtam ,hogy dolgom van,ő ezt tiszteletben tartva nem kérdezett rá semmire csak egy búcsú csókkal utamra engedett.

TakeawayDonde viven las historias. Descúbrelo ahora