Autor: --nothingnowhere
Promovare realizată de: TrissGabrielle7
Momentele de maximă tensiune tind să ne tulbure rațiunea. Chiar dacă ne simțim puternici și invulnerabili din punct de vedere emoțional, e cel mai probabil ca noi să fim cei care sunt răniți cel mai ușor. Și suferim în tăcere fiind prea încăpățânați să cerem ajutorul celor dragi.
Astfel de suflete rătăcite se refugiază în artă și liniște, două dintre cele mai pure și netulburate elemente pe care le putem adapta în viața noastră de ființe umane. Ștefania a trecut repede de la imprimeuri florale și unghii roz, la haine închise la culoare și la nelipsita negreală de creion pe podul palmei. Prin imaginile pe care le creează stând singură în parc, într-o piață, în fața unei fântâni, înainte de începerea furtunii, se exprimă ea, fără ajutorul cuvintelor care sunt de prisos uneori.
Dar și dacă un mesaj primit pe instagram de la un străin, într-o dimineață ca oricare alta, o face să-și schimbe total percepția despre sentimente? Fiind victima unui relații fără viitor, în care iubitul de care se despărțise nu accepta să fie numit fost iubit, încă o mai sună să-i controleze viața și nu vrea să treacă peste, nu acceptă să se mai deschidă atât de ușor în fața oamenilor.
Nici măcar cea mai bună prietenă a ei, Daria, personalitate diametral-opusă, dornică de atenție din partea oricărui băiat care există, nu cunoaște tainele care îi încătușează abilitatea de a se exprima liber. Dar cumva, după câteva zile, Andrei o face să schimbe acest aspect al vieții sale și îi intră pe sub piele. Cred că cineva se îndrăgostește, sunt cuvintele pe care Daria le rostește și pe care Ștefania le ia în considerare, încetând să mai nege inevitabilul.
Ca un copil care așteaptă să primească jucăria mult dorită, așa aștepta Ștefania întâlnirea cu fermecătorul străin iubibil până în momentul în care o poză, o reacție, o greșeală a stricat totul. Și astfel, fata care de-abia se regăsise, începe să sufere din nou trăgând din țigară, construindu-și zidul de care nu trece nimeni până ea nu permite acest lucru.
Ce s-a întâmplat cu Ștefania? Cu Daria? Cine e Andrei și cum de a cucerit-o pe protagonista noastră atât de repede? Și mai ales, cum se va sfârși întreaga neînțelegere și ce va face Andrei să repare greșeala? Găsiți totul în cartea Before I find you unde Ștefania, autoarea nu personajul, ne arată cu lux de amănunte cum decurge viața acestei fete și cum sufletul ei, poate în final, va fi vindecat găsindu-și fericirea.
Notă: Bună, draga mea! Mi-a plăcut foarte mult ce am citit. Nu grăbești acțiunea, ne lași în suspans acolo unde trebuie, conturezi bine personajele, foarte bine totul. Felicitări! Ascultam un playlist de la Harry Styles care m-a făcut să am inspirație pentru promovarea ta, sper să nu e o problemă faptul că e așa de lungă. 😂😂😂
Plată:
· Follow permanent grupului și contului meu personal;
· O părere la cartea mea Fantoma trecutului meu (am postat doar prologul, dar îți poți face o idee despre poveste și din filmulețul din capitolul următor). M-ar bucura să îți știu părerea, mai ales că mi se pare că avem cam același stil de scris. ❤️❤️❤️
CITEȘTI
Promovări - ÎNCHIS
RandomÎNCHIS Cartea ta este la început și nu și-a găsit încă cititorii potriviți? Grupul nostru este aici să te ajute!