Autor: Daria1028
Promovare realizată de: scepticism
Bună, Daria! Aici este promovarea ta!
《Tata a plecat de acasă.
Pe melodia mea preferată.
În timp ce-mi omoram hainele.》
Bine v-am regăsit, dragii mei! Am onoarea să vă prezint o lucrare despre secrete, salvare, minciuni și atracție.
Lucrarea este intitulată 《 Îmi arde raiul》și este scrisă de Daria1028.
Titlul are la bază un oximoron și frapează prin complexitatea sa.
În momentul de față, lucrarea este alcătuită din prolog și optsprezece capitole și debutează prin fraza: 《 Nu știi cât de rănit și gol poate să-ți fie sufletul, până divorțează ai tăi》.
Protagonista, Victoria Morris, este o adolescentă care iubește muzica rock și motocicletele.
《Mama zicea pe vremea aia că rock-ul e doar o fază. Amuzant.》
Părinții ei au divorțat când avea aproape treisprezece ani pe melodia ei preferată în timp ce își omora hainele. Gestul ei denotă mai degrabă exteriorizarea sentimentelor de tristețe și furie decât o pseudo-rebeliune adolescentină.
《(...) am început să-mi rup pantalonii doar ca să le fac găuri. Și, de fapt, mai mult alor mei în ciudă.》
Se obișnuise cu lipsa tatălui ei, deși în adâncul sufletului ei se ducea un cumplit conflict interior.
《Trecuseră două luni de când tata plecase de acasă. Deja știam cum e să nu mai stai cu el.》
Jayden Smith este varianta masculină a Victoriei, care îl caracterizează prin fraza: 《înălțimea lui e direct proporțională cu înfumurarea.》
Personajul este introdus în scenă în momentul în care Victoria repara motociclete împreună cu tatăl ei.
《 Tata repară motociclete de când mă știu. Și totuși, ce nu a înțeles el în atâția ani e că nu vreau să repar motociclete, ci vreau să le conduc.》
Victoria este cea mai bună elevă din liceu, iar Jayden nu se lasă mai prejos, cei doi aflându-se într-o adevărată goană după cunoaștere.
《Așa că acum suntem într-o oarecare competiție de cine-i mai deștept》
Protagonista va ajunge să își retrăiască, treptat, divorțul părinților ei prin ochii lui Jayden.
Ceea ce m-a surprins la lucrarea Dariei, este viziunea ei asupra evenimentelor relatate, cât și limbajul folosit. Am simțit o descărcare sufletească puternică printre rânduri, presărată cu descrieri minuțioase despre împrejurări și personaje.
Dacă ați terminat toate cărțile din lista voastră de lecturi, vreau să vă recomand cu încredere 《Îmi arde raiul》 de Daria1028. Veți descoperi pe lângă puținele evenimente relatate de mine mai sus, adevărate răsturnări de situație care vor conduce, în final, la evoluția personajelor.
Mulțumesc că m-ai ales! Îți urez multă inspirație în continuare.
Plata constă în follow permanent grupului. Pentru că am întârziat cu promovarea, nu îți voi mai cere plata personală.
CITEȘTI
Promovări - ÎNCHIS
De TodoÎNCHIS Cartea ta este la început și nu și-a găsit încă cititorii potriviți? Grupul nostru este aici să te ajute!