Titlu: Fata Morgana
Autor: VoicuLarisa
Realizat de: _gryffindor_heir_
"Fi misterios, fi de necrezut. Te vor vrea mai mult."
V-ați întrebat vreodată cum ar fi dacă legendele ar prinde viață? Dacă cele mai temute creaturi și mai frumoase ar fi văzute aproape la orice pas? Probabil că da, de asta Voicu Larisa în creația ei, Fata Morgana, îmbină misterul cu o legendă demult uitată și, desigur, cu dragostea.
Nicholas, un tânăr marinar care vrea să-și facă mândru bunicul, își dorește să se distanțeze de familie și să ajungă pe mare. Însă, acesta nu știe că bătrânul îi pregătește mariajul cu Elizabeth, o femeie încântătoare și răsfățată la prima apariție. Aceasta nu-și dorește căsătoria aranjată, dar oare să fie singura?Oare Nick va reuși să scape de noile responsabilități? Cine îi vor fi aliați? Bunica care îl iubește enorm? Marc, camaradul și totodată cel mai bun prieten?Să nu mai spunem că ne întrebăm când va fi întâlnirea cu această vrăjitoare de se spun vrute și nevrute? Toate răspunsurile nu se află decât în această carte. Personal o recomand.
Plata:
Follow permanent grupului și profilului personal
O părere la cartea "Știu ce ești" sau in cazul in care ești fană Harry Potter, la "Catherine Evans 1" prezente pe profilul meu.
CITEȘTI
Promovări - ÎNCHIS
RandomÎNCHIS Cartea ta este la început și nu și-a găsit încă cititorii potriviți? Grupul nostru este aici să te ajute!