Amintiri din Shawano

49 4 2
                                    

Titlu : Amintiri din Shawano 

Autor : Aylin Prakov  ( aylinprakov )

Promovare realizată de : asgardianblood

          Nu tot ce se vede la suprafață este adevărat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

          Nu tot ce se vede la suprafață este adevărat. O familie fericită cu un tată înțelegător și o mamă vitregă iubitoare poate fi de departe un vis împlinit. 

          Cartea Amintiri din Shawano o prezintă pe Lara Kalinski, fata care știe exact că acest vis nu va deveni niciodată realitate pentru ea. 

          În speranța de a-și găsi propriul destin, Lara părăsește casa în care s-a născut și a crescut, iar odată cu asta, și toate amintirile nefericite. Poate că decizia de a pleca îi va răni sentimentele tatălui ei, dar, cu toate acestea, Lara refuză să aibă vreo oarecare remușcare. 

          Moartea mamei ei îi roade sufletul, așa că Lara decide să pășească peste pragul universității de medicină. Acolo, viața Larei pare să cunoască limitele normalului cu ajutorul prietenilor și, desigur... Elijah, băiatul care îi face o propunere greu de refuzat. 

          Iluzia fericirii este spulberată imediat atunci când Lara ajunge victima traficanților, mai apoi fiind vândută unui milionar. Circumstanțele își schimbă cursul la orice pas, iar încercările disperate ale Larei de a-și redobândi libertatea își găsesc sfârșitul tragic. 

          Ce se întâmplă atunci când măștile sunt date la o parte, iar sentimentele ies din ascunzătoare? Care sunt alegerile Larei și ce va considera prioritar atunci când societatea amenință să fie spulberată? 

          Te invit să aflăm împreună răspunsul acestor întrebări alături de Lara Kalinski. 


 Plată : 

▪️ follow permanent grupului

▪️ o părere la cartea mea Jocul nebuniei din care să reiasă că ai citit(cel puțin primele 5 capitole)

Promovări - ÎNCHISUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum