Titlu: Cicatrici pe suflet
Autor: Anca_Miruna1
Promovare realizată de: DedeMary29
Hristos a înviat! Sper că sunteți bine și ați avut un Paște fericit alături de familie. Cum carantina continuă, plictiseala predomină în casele noastre. Vin cu o propunere de carte, una din genul dragoste. ,,Cicatrici pe suflet" de Anca_Miruna1 v-ar putea alunga plictiseala cu ușurință.
Abandonul a fost dintotdeauna cunoscut ca un sentiment distrugător, iar protagonista noastră, Nora, îl simte din plin încă de mică. În momentul în care părinții săi s-au despărțit, ea a fost lăsată la bunica sa, care i-a oferit afecțiune. Deși, având rebeliunea specifică adolescenței a cuprins-o și pe Nora, femeia a făcut față cu brio încercărilor.
Însă, când Îngerul Morții îi răpește viața persoanei care i-a fost aproape, sentimentul de durere și abandon devine din ce în ce mai adânc. Viața a lovit-o crunt pe fată, iar acesta avea să fie doar începutul. Nefiind majoră, ea trebuie să plece cu mama sa în Moscova, unde se stabilise și își crease o nouă familie.
Odată cu mutarea acesteia, urmează să fie aruncată într-o luptă împotriva iubirii, căci Alexei, fratele său vitreg este cuceritor, iar sentimentele se construiesc fără să îți dai seama. Iubirea nu ține cont de minte, atunci când acționează. Stilul simplist, încă nedezvoltat al autoarei, merită apreciere, căci pentru un scriitor la început de drum, atrage cu ușurință respectul și uimirea cititorilor. Cartea promite o evoluție minunată, ce merită urmărită! Lectură plăcută!
Plata constă în follow permanent grupului.
CITEȘTI
Promovări - ÎNCHIS
RandomÎNCHIS Cartea ta este la început și nu și-a găsit încă cititorii potriviți? Grupul nostru este aici să te ajute!