Autor: dominedeuxs
Promovare realizată de: Traiesc_la_maxim
Eneea reprezintă ceea ce ea însuși ar numi un „suflet nobil". Durerea de a simți, tăișul pe care oameni și-l formau singuri simțind, aducea niște repercusiuni brutale asupra lor și mulți ar spune că și fata este la fel, fără să o cunoască măcar, dar ea i-ar contrazice; se mândrea cu puterea de a simți. Ca și un adevărat suflet nobil.
Strictețea mamei ei era un bonus care o ajuta și o trăgea în jos în același timp, dar nu poți urî o persoana când nu ai motivele necesare, nu? Mai ales când ai iubit-o de când te ști. O sumedenie de gânduri învălmășite, un vis bizar și neașteptat, niște confesiuni legate de viața și de moarte; o fi oare vina acestor motive pentru mintea aeriana a fetei în vârstă de aproape 18 de ani?
O colega nouă, un necunoscut care împărtășește aceeași distragere periculoasă, să fie oare mâna sorții? Iar una dintre cele mai bune întrebări ar fi, ce naiba caută Madison în casa Eneei și de unde știe adresa ei?
Cea mai bizară chestie ar fi că se pare că colega ei ascunde ceva, și nu este singura persoană inclusă în acest plan.
Plata: follow permanent grupului și o părere sinceră cărții mele, „Inaptă de iubire", din care să reiasă că ai citit, pentru primele două capitole. Comentariul tău te rog să aibă măcar 13 rânduri de telefon.
CITEȘTI
Promovări - ÎNCHIS
RastgeleÎNCHIS Cartea ta este la început și nu și-a găsit încă cititorii potriviți? Grupul nostru este aici să te ajute!