Autor: Xandrak2
Promovare realizată de: M0rphy
Vă invit alături de mine într-un univers ecvestru, într-un spațiu născut în inima naturii, în orașul Kentucky. Autoarea ne aduce în prim-plan o poveste tumultoasă, o încercare de a continua moștenirea lăsată și de a face față pierderilor iremediabile ale vieții. Johanna Miller are tot ce își poate dori o femeie: minte ageră, frumusețe naturală, fără intervenții artificiale, ambițioasă și cu picioarele pământ.
Însă viața ei va fi dată peste cap în momentul în care își va face apariția misteriosul Erick Gerber. Devenit acționar majoritar în firma pe care o conduce Johanna, Erick pare să aibă și alt fel de intenții decât cele încadrate în sfera relațiilor strict profesionale.
A iubi înseamnă sacrificiu. A te sacrifica implică înstrăinarea de o parte a sufletului pe care nu toți sunt pregătiți să o lase în urmă. Johanna fusese învățată de mică să se descurce singură. Ducând mai departe moștenirea lăsată de către tatăl ei și împlinind parcă un destin demult prestabilit, Johanna se confruntă cu două dileme: nevoia de a rămâne în trecut, acolo unde fusese fericită sau desprinderea de el și îmbrățișarea unui viitor incert, care ia forma unor ochi verzi și a unui zâmbet plin de subînțeles.
Ce m-a atras în mod deosebit la cartea Xandrei este multitudinea de tipologii pe care reușește să le integreze coerent și ușor de înțeles. În lipsa figurii materne și paterne, Johanna caută să își încredințeze sufletul în mâinile a două persoane deosebite din viața ei, care cumva să țină locul părinților pierduți. Astfel, îi avem pe domnul Jerard și pe doamna Marta - administratorul grajdurilor și guvernanta care se ocupă de conac. Mai apoi apare fugitiv și un personaj secundar, micuța Emily, de care Johanna și-a jurat să aibă grijă până în ultima clipă.
Nu în ultimul rând, spre finalul capitolului doi apare figura masculină centrală a cărții, Erick. Proaspăt divorțat și sigur pe sine, el este atras din prima de naturalețea și dedicarea Johannei. Vor reuși sufletele celor doi să fuzioneze? Vor înfrânge toate obstacolele iminente menite să îi despartă? Vă încurajez să descoperiți singuri. Recomand cu plăcere „Destin neîmplinit", o carte bine organizată, interesantă și mai ales, menită să transmită emoție.
Plata: follow permanent mie (M0rphy) și grupului.
CITEȘTI
Promovări - ÎNCHIS
DiversosÎNCHIS Cartea ta este la început și nu și-a găsit încă cititorii potriviți? Grupul nostru este aici să te ajute!